K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On ollut muitakin mitä sivuuttanut. En nyt jaksa muistaa. Mut oon kiinnittänyt huomiota tähän. Ei myöskään kestä olla väärässä tai minkäänlaisen ironian kohde.
Ei tuo kyllä pidä paikkaansa ettei kestäisi. En oo koskaan nähnyt tuollaista puolta hänestä. Huumorillahan B asioihin usein suhtautuu ja heittävät muiden Joksujen kanssa läppää toisilleen, ei B mikään yliherkkä tosikko ole.
 
vierailija
Bojanin tuntuu olevan vaikea sietää naurunalaiseksi joutumista missään muodossa.
Minusta hän vaatii itseltään täydellisyyttä. Syyttää itseään pienestäkin epäonnistumisesta, pelkää niitä. Stressaa. Ja minusta on myös aika herkkä.

Liverpoolin yhdessä haastattelussa muut sanoivat hänen olleen huomattavasti rennompi ja stressanneen vähemmän sen jälkeen, kun alkoi hengailemaan Kärtsän kanssa.
 
vierailija
Minusta hän vaatii itseltään täydellisyyttä. Syyttää itseään pienestäkin epäonnistumisesta, pelkää niitä. Stressaa. Ja minusta on myös aika herkkä.

Liverpoolin yhdessä haastattelussa muut sanoivat hänen olleen huomattavasti rennompi ja stressanneen vähemmän sen jälkeen, kun alkoi hengailemaan Kärtsän kanssa.
Missä hän on itseään syyttänyt epäonnistumisista? Oon kuullut useamman kerran kun B suhtautuu todella rennosti esim. mokailuun.
 
vierailija
Minusta hän vaatii itseltään täydellisyyttä. Syyttää itseään pienestäkin epäonnistumisesta, pelkää niitä. Stressaa. Ja minusta on myös aika herkkä.

Liverpoolin yhdessä haastattelussa muut sanoivat hänen olleen huomattavasti rennompi ja stressanneen vähemmän sen jälkeen, kun alkoi hengailemaan Kärtsän kanssa.
Eikös tää ole joku päätelmä vaan? Vai onko noilla sanoilla ihan sanottu asia jossain?
 
vierailija
Minusta hän vaatii itseltään täydellisyyttä. Syyttää itseään pienestäkin epäonnistumisesta, pelkää niitä. Stressaa. Ja minusta on myös aika herkkä.

Liverpoolin yhdessä haastattelussa muut sanoivat hänen olleen huomattavasti rennompi ja stressanneen vähemmän sen jälkeen, kun alkoi hengailemaan Kärtsän kanssa.
Mun mielestä tuo viisuesimerkki on huono koska viisuissa on valtavat paineet kaikilla laulajilla kun niitä seuraa suorana miljoonat ihmiset. Muilla Joksuilla oli vähän rennompaa kun heidän soitto tuli esitykseen nauhalta mutta kaikki heistä ovat sanoneet että viisukevät oli tosi stressaava.
 
vierailija
Minusta hän vaatii itseltään täydellisyyttä. Syyttää itseään pienestäkin epäonnistumisesta, pelkää niitä. Stressaa. Ja minusta on myös aika herkkä.

Liverpoolin yhdessä haastattelussa muut sanoivat hänen olleen huomattavasti rennompi ja stressanneen vähemmän sen jälkeen, kun alkoi hengailemaan Kärtsän kanssa.
Se on ihan eri asia olla vaativa itselleen, kuin olla sellainen ettei olisi mitään itseironiaa tai ei kestäisi huumoria. Ei ne ole ominaisuuksia, mitä voisi niputtaa yhteen. Vaativa itselleen hän varmasti kyllä onkin ja se on osa sitä miksi on menestynyt urallaan. Ja aika moni olisi itsekriittinen, vaativa ja jännittynyt kun edustaa maataan kilpailussa, jolla on valtava määrä katsojia ympäri maailman.
 
vierailija
Missä hän on itseään syyttänyt epäonnistumisista? Oon kuullut useamman kerran kun B suhtautuu todella rennosti esim. mokailuun.
Mustakin hän on nimenomaan rento, vetää leppoisalla meiningillä ja se kyllä huokuu koko bändistä että ei siellä ole ketään joka on kireä ja liian vaativa. Eiköhän joksut oo kaikki suunnilleen samalla tavalla vaativia, tekevät hommansa tosissaan mutta silti rennolla otteella. Ja se näkyy siinä hyvässä hengessä joka niillä on bändin kesken.
 
vierailija
Ei munkaan muistini mukaan... Nace (muistaakseni?) siinä sanoo jotain, mutta en tiedä miksi se on liitetty Kärtsään.
Ja että miksei Nace sitten sano, että B on saanut tukea Kärtsältä, jos ajatteli niin.
Nace sanoo että B on vihdoin vähän rennomman oloinen. Ja B on eri yhteydessä itse sanonut että hengailevat Kärtsän kanssa ja vievät toistensa ajatukset pois stressaavasta tilanteesta.

Fanit on sitten yhdistäneet nämä kaksi asiaa. Mutta B alkoi hengailla Kärtsän kanssa heti Liverpooliin saavuttuaan joten ei noilla kahdella kommentilla välttämättä ole suoraa yhteyttä.
 
vierailija
Musta se Bojanin totisempi puoli, silloin kun keskittyy työntekoon (esim. kuuntelee soundcheckiä jossain discordpätkissä) tuo ehdottomasti lisää kuumuutta häneen. Se ihana iloinen, höpöttelevä puoli ja lempeä herkkyys täydentyy sillä vähän tiukemman oloisella Bojanilla. Eikä se mikään tiukkapipon oloinen ole silloinkaan, vaan sellainen määrätietoinen ja napakka. Huh, mä tykkään 🔥
 
vierailija
Minusta hän vaatii itseltään täydellisyyttä. Syyttää itseään pienestäkin epäonnistumisesta, pelkää niitä. Stressaa. Ja minusta on myös aika herkkä.

Liverpoolin yhdessä haastattelussa muut sanoivat hänen olleen huomattavasti rennompi ja stressanneen vähemmän sen jälkeen, kun alkoi hengailemaan Kärtsän kanssa..
Kärtsän seura varmaan siinä tilanteessa rentouttikin mut tosta ekasta kappaleesta mä en tunnista boitsua. Toi on ehkä niitä mielikuvia mitkä tulee sieltä ficcimaailmasta.
 
vierailija
Musta se Bojanin totisempi puoli, silloin kun keskittyy työntekoon (esim. kuuntelee soundcheckiä jossain discordpätkissä) tuo ehdottomasti lisää kuumuutta häneen. Se ihana iloinen, höpöttelevä puoli ja lempeä herkkyys täydentyy sillä vähän tiukemman oloisella Bojanilla. Eikä se mikään tiukkapipon oloinen ole silloinkaan, vaan sellainen määrätietoinen ja napakka. Huh, mä tykkään
Puhumattakaan siitä käskevästä boitsusta. 🔥🥵
 
vierailija
Puhumattakaan siitä käskevästä boitsusta.
Joo, siis se äänikin, silloin kun se on vähän käskevä, kun se on sellainen syvä jo muutenkin. 🫠 En muista mitään videonpätkää nyt äkkiä mutta tulee vaan mieleen yksi tiukka ilme jossain kuvassa, mikä oli otsikoitu jotenkin että Serbian alfa top tai jotain. Jostain kumman syystä jäi mieleen pyörimään 😅
 
vierailija
Mä oon myös miettinyt samaa, mutta en ihan täysin silti tajua. Oon itse 46 ja parikymppisten poikien äiti, mutta en pääse tuon mammanpoikailun ja huolehtimisen ytimeen (kyllä, olen kuumistelija). Ehkä se meneekin niin, että tässä elämäntilanteessa näen, että kaikesta herkkyydestä, tunteelliusuudesta ja lapsellisuudestakin huolimatta ne nuoret miehet pysyvät kuitenkin ihan kasassa. Ylipäänsä miesten herkkyys, hauraus tms on varmaan edelleenkin sen verran näkymätöntä, että moni aidosti luulee miehen olevan ihan hajoamispisteessä, jos paljastaa tuollaisia tunteita itsestään.
Kiitos tässä, minusta toit esiin hyvän pointin. Täällä on ollut useasti keskustelua Jokereiden, Damonin, Kärtsän ym. tunteellisuudesta ja tunteiden näyttämisestä. Välillä tuntuu siltä, että edelleen miesten tunteet sekä niiden näyttäminen on tabu ja herkästi joudut lokeroiduksi niiden näyttämisen takia. Kirjoitan nyt pelkistä miehistä, koska kyse on tällä kertaa heistä ja heihin kohdistuvista asenteista.
 
vierailija
Joo, siis se äänikin, silloin kun se on vähän käskevä, kun se on sellainen syvä jo muutenkin. 🫠 En muista mitään videonpätkää nyt äkkiä mutta tulee vaan mieleen yksi tiukka ilme jossain kuvassa, mikä oli otsikoitu jotenkin että Serbian alfa top tai jotain. Jostain kumman syystä jäi mieleen pyörimään
No nyt tuli mieleen myös se kun on keskeyttänyt biisit lavalla jos yleisössä on ollut hämminkiä, tai joskus biisi lähti epävireessä. Just sopivasti määräävä. Ihan mielellään tottelisin. 😍
 
vierailija
Kiitos tässä, minusta toit esiin hyvän pointin. Täällä on ollut useasti keskustelua Jokereiden, Damonin, Kärtsän ym. tunteellisuudesta ja tunteiden näyttämisestä. Välillä tuntuu siltä, että edelleen miesten tunteet sekä niiden näyttäminen on tabu ja herkästi joudut lokeroiduksi niiden näyttämisen takia. Kirjoitan nyt pelkistä miehistä, koska kyse on tällä kertaa heistä ja heihin kohdistuvista asenteista.
Tässä voi olla kyllä perää.
 
vierailija
Ymmärsinkö oikein, teistä moni tykkää siitä, kun K tai B käskyttää ja dominoi? Mulla taas on tarve laittaa tollaset pienet kukkoilijat ja käskyttäjät järjestykseen. Puhun nyt pelkästään seksuaalisista mieltymyksistä.
 
vierailija
Ymmärsinkö oikein, teistä moni tykkää siitä, kun K tai B käskyttää ja dominoi? Mulla taas on tarve laittaa tollaset pienet kukkoilijat ja käskyttäjät järjestykseen. Puhun nyt pelkästään seksuaalisista mieltymyksistä.
Joo, tää onkin kiinnostava aihe. Mulla menee niin, että jos mies on muuten lämmin, ystävällinen ja huomioonottava, niin sitten se on vaan kuumaa jos löytyy sopivassa tilanteessa sellainen määrävämpikin puoli. B:stä löytyy just nuo kivat piirteet ja siksi se on vaan kuumaa, jos se on välillä vakavan oloisena otsa rypyssä ja sanoo jotain tiukkaan sävyyn. Sen komentelu toimis mulle kyllä todellakin. Sen sijaan jos mies on muuten viileä, töykeä tai jotenkin muuten epäempaattinen, mikään komentelu ei toimi pätkääkään, se olis ihan täysi turn off, alkais vain ärsyttää.
 

Yhteistyössä