K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Molempia on kyllä reppanoitettu ihan liikaa. Välillä on puhuttu näistä aikuisista ihmisistä kuin lapsista, jotka eivät osaa hoitaa omia asioitaan tai osaa tehdä omia vastuullisia päätöksia tai on oltu huolestuneita milloin mistäkin. Onneksi K:n osalta tämä on vähentynyt, mutta B:n osalta tää kai vielä jatkuu. (Saittekohan kiinni mitä ajan takaa. En jaksa nyt sepustaa pitkästi.)
Saan todellakin. Tuon takia minusta tuntuukin, että ketjuissa on paljon pienten ympyröitten elämää eläviä henkisesti vähän epästabiileja ihmisiä, kun kaikessa nähdään heti ongelmia. Niin kuin nyt toi artistien koskettelujuttukin! Hirveää ulinaa, vaikka tilanteet ovat ihan harmittomia, jos vakaviin ongelmiin sillä saralla verrataan.
 
vierailija
Sen Kn piirityksenhän tuomitsi melko yksimielisesti koko fandom. Itsellä on tullut kannanottoja asiasta Twitterissä, Tumblrissa, Jodelissa ja Instassa vastaan palstojen lisäksi.
No jaa. Vaikea sanoa kun samat pyörii monella alustalla mielipiteineen. Kuinkahan moni siellä ei edes ehtinyt kiinnittää mitään huomiota asiaan tai ei muuten vaan omaa mielipidettä asiaan.
 
vierailija
Vaikka B on itse puhunut paniikkikohtauksistaan, niin luulen että tuo mielikuva syntyy paljon myös palstakeskustelusta, missä kaikki pienetkin asiat paisuu suuriksi ja myös ficeistä. Niissähän aika useastikin B on kuvattu ahdistuneeksi ja jopa vähän neuroottiseksi ja K jostain syystä tasapainoiseksi ja rauhoittavaksi. Näyttää että nuo mielikuvat on joillain vähän liikaa sekoittuneet siihen, millaisina heitä pidetään tosielämässä. Mitä mieltä olette?
Olen samaa mieltä sun kanssa ja joskus olen miettinyt sitä, että miksi juuri näillä palstoilla B:stä on muodostettu kuva hauraana sieluna, joka särkyy helposti. Johtuuko se siitä, että suurin osa kommentoijista on keski-ikäisiä ja ehkäpä vielä äitejä sen lisäksi? Se ristiriita, miten B:tä kuumistellaan ja seuraavassa kommentissa häneen suhtaudutaan äidillisen huolehtivaisesti. K taas on välillä se mammanpoika, joka ei uskalla matkustaa yksin. Olkoonkin sitten vain shippaukseen liittyvä mielikuva, mutta välillä mun tekisi mieli sanoa, että stna älkää kahlitko ja kastroiko näitä kahta kiitos.
 
vierailija
Mielikuvat elävät vahvoina ihmisten mielissä. Epäilemättä molemmat ovat ainakin herkkiä taiteilijasieluja. Elämänkokemusta löytyy myös molemmilta, vaikka nuoria ovatkin, Bojan varsinkin. Bojanista tullut itselle kuva, et ottaa itseensä aika herkästi (nää niiden livet esim, kun kysytty jotain Bojanille epämieluisaa, on täysin noteeraamatta eikä ole kuulevinaan asiaa jne) ja ehkä suuremman suosion myötä tullut nää paniikkihäiriöt jne ahdistukset. Ihmisille jäänyt mieleen nämä jutut, et kohtaukset, tilanteet voivat uusia. Vaikea muuten sanoa, et miten kantti kestää kavereilla, hyvin tähän mennessä ainakin, Jere Vantaaltakin uinut kansainväliseen kuuluisuuteen huonolla kielitaidollaan "pystymetsästä". Bojanille voi ajan myötä tulla burn out syystä et on niin kriittinen itseään kohtaan ja kunnianhimoinen. Ja julkisuus voi kyllä käydä mielenterveyden päälle, molemmilla.
Mut hyvin nää pärjää!
Mainitsit että Bojan ottaa herkästi itseensä ja on liveissä vältellyt itselleen epämieluisia kysymyksiä. Onko tätä tapahtunut useasti, en ole itse huomannut? Muistan että viisukeväänä yhdessä livessä kysyttiin jotain (kuinka pitkä hän on tms?) ja hän ei vastannut vaan jäi jammailemaan jotain biisiä. Mietin että onko tuokin joku omaa elämäänsä lähtenyt elämään tulkinta kun joku on ajatellut tilanteen niin ettei B halunnut vastata. Vai onko tätä siis tapahtunut paljon?
 
vierailija
Tai suututa, kun K ei faniryntäykseltä pääse baariin!
Se taas oli ihan eri asia. Liimautuminen ja käsiksi käyminen on ahdistelua. Kärtsä halusi tulla viettämään aikaa fanien kanssa, mutta se ei onnistunut joidenkin tyhmän käytöksen takia. Tuossahan kaikki "hävisivät". Kärtsä ei päässyt juhlistamaan kesäkiertueen loppua yhdessä fanien kanssa ja fanit eivät saaneet sitä spessua tanssilavajuttua, jonka hän oli luvannut.
 
vierailija
Olen samaa mieltä sun kanssa ja joskus olen miettinyt sitä, että miksi juuri näillä palstoilla B:stä on muodostettu kuva hauraana sieluna, joka särkyy helposti. Johtuuko se siitä, että suurin osa kommentoijista on keski-ikäisiä ja ehkäpä vielä äitejä sen lisäksi? Se ristiriita, miten B:tä kuumistellaan ja seuraavassa kommentissa häneen suhtaudutaan äidillisen huolehtivaisesti. K taas on välillä se mammanpoika, joka ei uskalla matkustaa yksin. Olkoonkin sitten vain shippaukseen liittyvä mielikuva, mutta välillä mun tekisi mieli sanoa, että stna älkää kahlitko ja kastroiko näitä kahta kiitos.
Mä oon myös miettinyt samaa, mutta en ihan täysin silti tajua. Oon itse 46 ja parikymppisten poikien äiti, mutta en pääse tuon mammanpoikailun ja huolehtimisen ytimeen (kyllä, olen kuumistelija). Ehkä se meneekin niin, että tässä elämäntilanteessa näen, että kaikesta herkkyydestä, tunteelliusuudesta ja lapsellisuudestakin huolimatta ne nuoret miehet pysyvät kuitenkin ihan kasassa. Ylipäänsä miesten herkkyys, hauraus tms on varmaan edelleenkin sen verran näkymätöntä, että moni aidosti luulee miehen olevan ihan hajoamispisteessä, jos paljastaa tuollaisia tunteita itsestään.
 
vierailija
Saan todellakin. Tuon takia minusta tuntuukin, että ketjuissa on paljon pienten ympyröitten elämää eläviä henkisesti vähän epästabiileja ihmisiä, kun kaikessa nähdään heti ongelmia. Niin kuin nyt toi artistien koskettelujuttukin! Hirveää ulinaa, vaikka tilanteet ovat ihan harmittomia, jos vakaviin ongelmiin sillä saralla verrataan.
Sinua en halua komppaamaan ja kaappaamaan viestiäni omia tarkoitusperiäsi ja ilkeää epäempaattista maailmankuvaasi mukailemaan. EI KÄY!
Olen varmaan ihan kaikessa eri mieltä kanssasi, joten ei kiitos tästä viestistä. Et ymmärtänyt taas yhtään mitään siitä mitä sanoin.3
 
vierailija
Mainitsit että Bojan ottaa herkästi itseensä ja on liveissä vältellyt itselleen epämieluisia kysymyksiä. Onko tätä tapahtunut useasti, en ole itse huomannut? Muistan että viisukeväänä yhdessä livessä kysyttiin jotain (kuinka pitkä hän on tms?) ja hän ei vastannut vaan jäi jammailemaan jotain biisiä. Mietin että onko tuokin joku omaa elämäänsä lähtenyt elämään tulkinta kun joku on ajatellut tilanteen niin ettei B halunnut vastata. Vai onko tätä siis tapahtunut paljon?
On ollut muitakin mitä sivuuttanut. En nyt jaksa muistaa. Mut oon kiinnittänyt huomiota tähän. Ei myöskään kestä olla väärässä tai minkäänlaisen ironian kohde.
 

Yhteistyössä