K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan Bltä udeltu vaikka mitä typeryyksiä aiemminkin. On kysytty siviilisäätyä, yksityiskohtia sydänsuruista, onko pannut kollegaansa ja polttanut marijuanaa ym. Kyllä hän on henkilökohtaisiin kysymyksiin ja juoruihin tottunut ja ammattilainen eikä mikään särkynyt lasienkeli.
Huhhuh se oli jotenkin kuumottava tossa 2-tuntisessa ”elokuvassa” kun se mieshaastattelija kysyi, onko rajoja rikottu. Olin sen nähnyt joulukuussakin, mutta en hahmottanut sitä silloin kunnolla. Lisäksi Vauvan harhaluuloisten vääristelevät käsitykset häiritsivät tulkintaa.
Mutta nyt tulkitsin sen niin, että haastattelija kysyy, onko suhde edennyt käytännössä seksuaaliseksi, ja Bojan kieltää ”kaiken”, kunnes kysyy tarkennusta, että mitä rajoja tarkoitetaan.
Haastattelija ei kehtaa sanoa suoraan, mutta naurullaan antaa selvästi ymmärtää, että jotain homojuttuja (eikös mies itse ole gay?). Bojan sanoo ei, ei halua laskea asialla edes leikkiä.
Haluan uskoa, että Bojan puhuu tuossa totta, eli mitään vakavaa ja tosissaan olevaa seksuaalista kaksikon välillä ei ole vielä ikinä tapahtunut. Olisi hitsin kutkuttavaa, jos alkaisi tapahtua.
 
vierailija
Miksi luulet että B on niin hauras? Hän on eläväinen, sosiaalinen ja hyvin pärjäävä nuori mies, selvästi on hyvällä tavalla vahva persoona. Ei se, että on lämmin, ystävällinen, luova ja herkkä, tarkoita että on pelokas ja kaikesta särkyvä.
Vaikka B on itse puhunut paniikkikohtauksistaan, niin luulen että tuo mielikuva syntyy paljon myös palstakeskustelusta, missä kaikki pienetkin asiat paisuu suuriksi ja myös ficeistä. Niissähän aika useastikin B on kuvattu ahdistuneeksi ja jopa vähän neuroottiseksi ja K jostain syystä tasapainoiseksi ja rauhoittavaksi. Näyttää että nuo mielikuvat on joillain vähän liikaa sekoittuneet siihen, millaisina heitä pidetään tosielämässä. Mitä mieltä olette?
 
vierailija
Vaikka B on itse puhunut paniikkikohtauksistaan, niin luulen että tuo mielikuva syntyy paljon myös palstakeskustelusta, missä kaikki pienetkin asiat paisuu suuriksi ja myös ficeistä. Niissähän aika useastikin B on kuvattu ahdistuneeksi ja jopa vähän neuroottiseksi ja K jostain syystä tasapainoiseksi ja rauhoittavaksi. Näyttää että nuo mielikuvat on joillain vähän liikaa sekoittuneet siihen, millaisina heitä pidetään tosielämässä. Mitä mieltä olette?
Joo vaikuttaa siltä, että varsinkin näillä palstoilla näin on päässyt tapahtumaan. Missään muualla ei taideta B:tä pitää niin ahdistuneena tai huonovointisena yms (paitsi jos oikeesti on siihen syytä esim paniikkikohtaus) paitsi täällä.
 
vierailija
Vaikka B on itse puhunut paniikkikohtauksistaan, niin luulen että tuo mielikuva syntyy paljon myös palstakeskustelusta, missä kaikki pienetkin asiat paisuu suuriksi ja myös ficeistä. Niissähän aika useastikin B on kuvattu ahdistuneeksi ja jopa vähän neuroottiseksi ja K jostain syystä tasapainoiseksi ja rauhoittavaksi. Näyttää että nuo mielikuvat on joillain vähän liikaa sekoittuneet siihen, millaisina heitä pidetään tosielämässä. Mitä mieltä olette?
Mielikuvat elävät vahvoina ihmisten mielissä. Epäilemättä molemmat ovat ainakin herkkiä taiteilijasieluja. Elämänkokemusta löytyy myös molemmilta, vaikka nuoria ovatkin, Bojan varsinkin. Bojanista tullut itselle kuva, et ottaa itseensä aika herkästi (nää niiden livet esim, kun kysytty jotain Bojanille epämieluisaa, on täysin noteeraamatta eikä ole kuulevinaan asiaa jne) ja ehkä suuremman suosion myötä tullut nää paniikkihäiriöt jne ahdistukset. Ihmisille jäänyt mieleen nämä jutut, et kohtaukset, tilanteet voivat uusia. Vaikea muuten sanoa, et miten kantti kestää kavereilla, hyvin tähän mennessä ainakin, Jere Vantaaltakin uinut kansainväliseen kuuluisuuteen huonolla kielitaidollaan "pystymetsästä". Bojanille voi ajan myötä tulla burn out syystä et on niin kriittinen itseään kohtaan ja kunnianhimoinen. Ja julkisuus voi kyllä käydä mielenterveyden päälle, molemmilla.
Mut hyvin nää pärjää!
 
vierailija
Vaikka B on itse puhunut paniikkikohtauksistaan, niin luulen että tuo mielikuva syntyy paljon myös palstakeskustelusta, missä kaikki pienetkin asiat paisuu suuriksi ja myös ficeistä. Niissähän aika useastikin B on kuvattu ahdistuneeksi ja jopa vähän neuroottiseksi ja K jostain syystä tasapainoiseksi ja rauhoittavaksi. Näyttää että nuo mielikuvat on joillain vähän liikaa sekoittuneet siihen, millaisina heitä pidetään tosielämässä. Mitä mieltä olette?
Molempia on kyllä reppanoitettu ihan liikaa. Välillä on puhuttu näistä aikuisista ihmisistä kuin lapsista, jotka eivät osaa hoitaa omia asioitaan tai osaa tehdä omia vastuullisia päätöksia tai on oltu huolestuneita milloin mistäkin. Onneksi K:n osalta tämä on vähentynyt, mutta B:n osalta tää kai vielä jatkuu. (Saittekohan kiinni mitä ajan takaa. En jaksa nyt sepustaa pitkästi.)
 
vierailija
Molempia on kyllä reppanoitettu ihan liikaa. Välillä on puhuttu näistä aikuisista ihmisistä kuin lapsista, jotka eivät osaa hoitaa omia asioitaan tai osaa tehdä omia vastuullisia päätöksia tai on oltu huolestuneita milloin mistäkin. Onneksi K:n osalta tämä on vähentynyt, mutta B:n osalta tää kai vielä jatkuu. (Saittekohan kiinni mitä ajan takaa. En jaksa nyt sepustaa pitkästi.)
Sain kiinni! He on kuitenkin aikuisia ihmisiä molemmat ja molemmilla on tukiverkot yms olemassa. Ei heistä jatkuvasti tarvitse puhua niin kuin eivät osaisi huolehtia itsestään.
 
vierailija
Mielikuvat elävät vahvoina ihmisten mielissä. Epäilemättä molemmat ovat ainakin herkkiä taiteilijasieluja. Elämänkokemusta löytyy myös molemmilta, vaikka nuoria ovatkin, Bojan varsinkin. Bojanista tullut itselle kuva, et ottaa itseensä aika herkästi (nää niiden livet esim, kun kysytty jotain Bojanille epämieluisaa, on täysin noteeraamatta eikä ole kuulevinaan asiaa jne) ja ehkä suuremman suosion myötä tullut nää paniikkihäiriöt jne ahdistukset. Ihmisille jäänyt mieleen nämä jutut, et kohtaukset, tilanteet voivat uusia. Vaikea muuten sanoa, et miten kantti kestää kavereilla, hyvin tähän mennessä ainakin, Jere Vantaaltakin uinut kansainväliseen kuuluisuuteen huonolla kielitaidollaan "pystymetsästä". Bojanille voi ajan myötä tulla burn out syystä et on niin kriittinen itseään kohtaan ja kunnianhimoinen. Ja julkisuus voi kyllä käydä mielenterveyden päälle, molemmilla.
Mut hyvin nää pärjää!
Mäkin näen Bojanissa herkkyyttä ja varmasti viisujen myötä muuttuneen julkisuuden kanssakin on tasapainoilua ja rajanvetoa, mikä hänelle itselleen sopii. Näen kuitenkin myös tietyllä tavalla hyvin tasapainoisen, päättäväisen ja huumorintajuisen tyypin, jolla on jopa erityisen hyvät tukiverkot: perhe, paljon hyviä ystäviä ja myös ystäviksi tulleita kollegoja jo pitkältä ajalta, muitakin kuin oma bändi. Paniikkituntemukset lavalla on asia erikseen, mutta en näe ollenkaan hänessä sellaista kaikesta säikähtävää ja särkyvää hahmoa, kuin täällä välillä ajatellaan.
 

Yhteistyössä