K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä mutta musta on kiinnostavaa että rose oli viime vuonnakin siellä sen kanssa. Rose ei tainnut käydä esim lontoossa s:n seurana, mutta tuonne filmifestivaaleille se on otettu aveciksi. Ja silloin pari vuotta sitten kun s oli berliinissä kuvaamassa elokuvaansa, Rose on ollut berliinissä useita viikkoja.
Jotkut fanit on pohtineet että Rose saattaisi välillä jeesiä Sadiea henkilökohtaisena assarina tuollaisilla matkoilla.
 
vierailija
Mä mietin että kun Rosekin tuntee Bojanin, niin nythän heillä olisi hyvä mahdollisuus mennä moikkaamaan häntä noiden festivaalien jälkeen, kun ovat niin lähellä. Ja ennen kuin joku heti protestoi, niin en tällä viittaa erityisesti suhteeseen, ystävätkin voi mennä tapaamaan toisiaan.
 
vierailija
Mä mietin että kun Rosekin tuntee Bojanin, niin nythän heillä olisi hyvä mahdollisuus mennä moikkaamaan häntä noiden festivaalien jälkeen, kun ovat niin lähellä. Ja ennen kuin joku heti protestoi, niin en tällä viittaa erityisesti suhteeseen, ystävätkin voi mennä tapaamaan toisiaan.
Eikö ne festarit olleet vaan viikonlopun? Eikä me tiedetä, mitä kiireitä Sadiella on seuraavaksi ja Joksutkin on studiossa, kuten viikkokirjeessä puhuivat
 
vierailija
Mä mietin että kun Rosekin tuntee Bojanin, niin nythän heillä olisi hyvä mahdollisuus mennä moikkaamaan häntä noiden festivaalien jälkeen, kun ovat niin lähellä. Ja ennen kuin joku heti protestoi, niin en tällä viittaa erityisesti suhteeseen, ystävätkin voi mennä tapaamaan toisiaan.
Jos näin tapahtuisi, tämä lienee myös ensimmäinen kerta, että D ei olisi mukana esiliinana. Ainakin julkisuuten tulleissa kerroissa on D. on ollut mukana tähän saakka. Ja ennen kuin joku heti protestoi, niin en tällä viittaa erityisesti suhteeseen, ystävätkin voi mennä tapaamaan toisiaan jopa ilman isoa seuruetta.
 
vierailija
Mä mietin että kun Rosekin tuntee Bojanin, niin nythän heillä olisi hyvä mahdollisuus mennä moikkaamaan häntä noiden festivaalien jälkeen, kun ovat niin lähellä. Ja ennen kuin joku heti protestoi, niin en tällä viittaa erityisesti suhteeseen, ystävätkin voi mennä tapaamaan toisiaan.
Mä en usko että ihan kaikista tavatuista ihmisistä tulee niin läheisiä että on luontevaa ehdotella tapaamisia, vaikka lähellä oltaisiinkin.
 
vierailija
He vaikuttaa kyllä olevan, kun S oli keikkabussissakin mukana JS perheenjäsenet seuraa B:tä. Ei ne mitään etäisiä tuttavia ole.
Mutta ei se tarkoita, että he joka kerta näkee, kun S on lähellä. Joksut on nyt kiireisiä studiossa, joten en usko, että sopivaa aikaa löytyisikään eikä S välttis myöskään ehdi jäämään pidemmäksi aikaa
 
vierailija
Kuuluuko tollasen beauty ambassadorin patsastella tuolla nyt koko festivaalin ajan vai vaan jossain yksittäisessä tilaisuudessa? Lähinnä mietin että onko s edelleen siellä vai joko se on lentänyt kotiinsa.
 
vierailija
Perheenjäsenten seuranta ei tätä kerro kylläkään ja bussissa oli myös D. Ystävä ja kollega ei kovin läheiseenkään välttämättä viittaa.
Mikä ihme siinä on, että jopa ystävyydestä puhuttaessa sitä pitää tulla vähättelemään ja mitätöimään, jos joku siitä jotain mainitsee? Kivahan se olisi jos kävisivät tervehtimässä joksuja tuolla.
 
vierailija
Mikä ihme siinä on, että jopa ystävyydestä puhuttaessa sitä pitää tulla vähättelemään ja mitätöimään, jos joku siitä jotain mainitsee? Kivahan se olisi jos kävisivät tervehtimässä joksuja tuolla.
Olis ehkä kiva joo, mutta ei Joksuilla varsinkaan välttämättä aikaa ole. Eikä S:llä tai Rosella näköjään varsinkaan. Ei aina ole niin yksinkertaista, että jos lähellä ollaan niin aikaa löytyisi tapaamiseen. Kaikki ovat kiireisiä kuitenkin
 
vierailija
Mä mietin että kun Rosekin tuntee Bojanin, niin nythän heillä olisi hyvä mahdollisuus mennä moikkaamaan häntä noiden festivaalien jälkeen, kun ovat niin lähellä. Ja ennen kuin joku heti protestoi, niin en tällä viittaa erityisesti suhteeseen, ystävätkin voi mennä tapaamaan toisiaan.
Sit voi olla, että me täällä liikaa painotetaan niiden tuttavuutta Bojaniin. Voihan se olla, että Sadiella on paljon muitakin tuttuja ystäviä tuolla, ensinnäkin nyt tietty filmifestivaaleilla, mutta sit sehän vietti siellä Kroatiassa (?) aikaa kun se filmasi siellä. Voihan se olla, että sillä on vahvempiakin ystävyyssuhteita siellä Etelä-Euroopassa kuin vaan Bojan. Tarkoitan tällä vain sitä, että me tiedetään sen suhteista ja elämästä vain murto-osa ja sekin sitä, mitä se on itse antanut jakaa julkisuuteen.
 

Yhteistyössä