K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
TM pelkääkin varmaan joka kerta kun K avaa suunsa keikalla et puhuu sellasta joka koituu vielä sen kohtaloksi. Ja muutenkin tuo sen esiintyminen on hyvin provokatiivista. Homomiehet ovat tunnetusti hyvin seksuaalisia ja myös heteromiehet saattavat innostua liikaa ja luulla et K todella kutsuu heitä imemään itseään keikan jälkeen. Vaikka K olis vain hyväntahtoisesti höpissyt juttujaan.
K:lle käy kyl ennen pitkään huonosti, kun tuolla tavalla vikittelee heteromiehiä. Lähtevät pian keikan jälkeen joukolla imemään.
 
vierailija
Jep. Tätä olen tolkuttanut. Mut ei. Tuo olis se normaali reaktio.
On ihan yhtä normaalia hermostua jutuista jotka ei ole totta tai ylipäänsä tilanteista joissa on olo ettei pysty enää itse vaikuttamaan itseensä liittyviin asioihin. Ei meillä ole tietoa siitä millä tavalla b mihinkin reagoi ja mikä hänelle olisi epänormaalia tai normaalia.
 
vierailija
Mua naurattaa ajatus siitä, että 7 Markettaa on kaapannut vauvan paatin ja meno on nyt sen mukaista. Toimiikohan sunnuntaisaarnaaja heidän johtajanaan.🤣 Jos menen sinne, niin enhän sitten pety?
 
vierailija
Juuri niin. Ystävyyden takia ei olisi mitään syytä hermostua ja vetää hernettä nenään.
On eri asia vetää herne nenään ystävyyden kuin juoruilun takia. Nytkin hän puhui typeristä juoruista, eli ilmaisi asenteensa nimenomaan niitä puheita kohtaan. Bojania voi ärsyttää vaikka joku muitten mielestä aivan mitätön sivuseikka koko asiassa, ja se ärsyyntyminen on siitä huolimatta olemassa, vaikka muitten mielestä syy olisi naurettava tai turha.
 
vierailija
Juuri niin. Ystävyyden takia ei olisi mitään syytä hermostua ja vetää hernettä nenään.
Mutta ethän sinä tiedä mikä sen hermostumisen taustalla on. Se voi olla vaikka epäonninen rakkaus, yritys päästä suhteeseen mutta tulikin pakit, tai vaikkapa se että b on kiinnostunut jostain ihan toisesta ja juorut suhteesta sadieen vaikuttaa siihen ikävästi. Tai sitten se vaan inhoaa julkisuuden sitä puolta, että joutuu puheenaiheeksi tekemättä mitään. Tai ei pidä siitä että kaverista jauhetaan jotain ja hänen voitaisiin ajatella antaneen itse aihetta niille puheille. Eli siis mitä tahansa voi olla hermostumisen takana, ei suinkaan pelkästään se, että hän yrittäisi peitellä parisuhdetta.
 
vierailija
Mutta ethän sinä tiedä mikä sen hermostumisen taustalla on. Se voi olla vaikka epäonninen rakkaus, yritys päästä suhteeseen mutta tulikin pakit, tai vaikkapa se että b on kiinnostunut jostain ihan toisesta ja juorut suhteesta sadieen vaikuttaa siihen ikävästi. Tai sitten se vaan inhoaa julkisuuden sitä puolta, että joutuu puheenaiheeksi tekemättä mitään. Tai ei pidä siitä että kaverista jauhetaan jotain ja hänen voitaisiin ajatella antaneen itse aihetta niille puheille. Eli siis mitä tahansa voi olla hermostumisen takana, ei suinkaan pelkästään se, että hän yrittäisi peitellä parisuhdetta.
Tämä. Jatkuvasti täälläkin jauhetaan sitä kuinka B on yrittänyt hyötyä milloin kenestäkin. Eiköhän niitä puheita esitetä hänestä muuallakin, eikä B varmasti tykkää sellaisesta.
 

Yhteistyössä