K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta ethän sinä tiedä mikä sen hermostumisen taustalla on. Se voi olla vaikka epäonninen rakkaus, yritys päästä suhteeseen mutta tulikin pakit, tai vaikkapa se että b on kiinnostunut jostain ihan toisesta ja juorut suhteesta sadieen vaikuttaa siihen ikävästi. Tai sitten se vaan inhoaa julkisuuden sitä puolta, että joutuu puheenaiheeksi tekemättä mitään. Tai ei pidä siitä että kaverista jauhetaan jotain ja hänen voitaisiin ajatella antaneen itse aihetta niille puheille. Eli siis mitä tahansa voi olla hermostumisen takana, ei suinkaan pelkästään se, että hän yrittäisi peitellä parisuhdetta.
Tämä! 👍
 
vierailija
On eri asia vetää herne nenään ystävyyden kuin juoruilun takia. Nytkin hän puhui typeristä juoruista, eli ilmaisi asenteensa nimenomaan niitä puheita kohtaan. Bojania voi ärsyttää vaikka joku muitten mielestä aivan mitätön sivuseikka koko asiassa, ja se ärsyyntyminen on siitä huolimatta olemassa, vaikka muitten mielestä syy olisi naurettava tai turha.

Todella "typerä" juoru, että sulla on suhde johonkin hollywood hottikseen. Julkkis oisi nauranut asialle jos siinä ei ole perää, tuo oli selkeesti kipeä asia.
 
vierailija
Kenenkään ei tarvitse olla julkkis. Ei voi ottaa vaan rusinoita pullasta. Sama kuin poliisi valittaa miksi ei saa känniörveltää vapaa-ajalla kun muutkin saa. Julkkiksista juorutaa, se on ikävää, mutta semmosta se on.
 
vierailija
Mä tykästyin siihen täällä esitettyyn ajatukseen että B yöpyi siellä new yorkissa sadien luona tai ainakin kävi kyläilemässä, ja siinä on ohimennen hurmattu sekä äiti että mummo. Tää skenaario on siis täysin riippumaton siitä mikä suhde hänellä on s:n kanssa.
Mä en usko tähän ollenkaan. Yhteistä illanviettoa vois vielä jotenkin ajatella.
 
vierailija
Miks mua naurattaa nää keskustelut ihan hillittömästi. Kävin täällä yöllä, ja näköjään sama homma jatkuu. Mutta nyt B on saanut jo näyttävän tatuoinnin otsaan. Nauroin kyllä itsellenikin, kun yritin aamuyöllä analysoida tätä haastattelua. Ei mitään, laitetaan popparit kattilaan. Rauhaa ja rakkautta B:lle ja kaikille!
Tää on oikea asenne, just näin 😀❤
 
vierailija
Tämäpä tämä. Ja jos ensimmäisten aiheesta kirjoitettujen juttujen jälkeen on jo noin hukassa, niin miten kestää kun pska osuu kunnolla tuulettimen.
Ei välttämättä ttle tämmöisen takia enää tapaamaan Sadieta, on varmaan samantasoinen ystävä kuin joku Hollannin Mia, eli jos porukassa tulevat vastaan, saattavat hetken toisen kanssa jutellakin.
 

Yhteistyössä