K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanoi ihan Tavastian lavalla, nyt videoita katsomaan mars. Lisäksi sanoi haastattelussa jotakin there is something between us tai jotakin en enää muista.
 
vierailija
Voi hyvänen aika sentään. K/B ketju on pelkästään tälle shipille. Tottakai siellä kehutaan vain tätä shippiä ja haukutaan muut. Koko pointti tälle Komposti-ketjulle taisi olla se, että saa shipata ketä huvittaa, mutta sitten tätä alettiinkin käyttää nimenomaan K/B-shipin roskakorina, ja sitä arvostelen. On hienoa, että täällä voi shipata keitä tahansa keille tahansa, mutta se ei ole hienoa, että näitä muita shippejä nostetaan alentamalla tai haukkumalla K/B:tä. En itse ole täällä vieraillut enkä tuonut K/B shippiä näitä paria viestiä enempää tänne ja tässäkin vain haluan puhua haukkumisesta enkä itse shipistä. En ymmärrä, miksi täällä pitää nimenomaan haukkua tätä yhtä shippiä aivan kuin muita shippejä ei voisi edes mainita ilman että parjaa parilla sanalla bojerea. Mikä tekee bojereshippareista harhaisempia kuin vaikkapa Jance-shippareista? Ja nyt tämä koko B/S sählinki osoittaa, että aivan samaa shippikamaa tässä vedetään, kunhan vain muotoillaan toisin ja teeskennellään, että juorut ja huhut ovat tosiasioita.

En siis ymmärrä, miksi täällä pitää erikseen kieltää yksi shippi mutta sitä voi silti haukkua mielinmäärin, ei vain saa puolustaa mitenkään. En nimittäin täällä ole käynyt kuin kahdesti ja molemmilla kerroilla viimeisillä sivuilla on ollut bojere-haukkumista muiden shippien ohella. Miksi siis bojerea saa haukkua mutta ei kehua? Miksi muita shippejä saa nostaa alentamalla bojerea? Vaikka bojeresta on monta ketjua, niin eikös se haukkuminen pitäisi olla yhtä lailla kiellettyä kuin se kehuminenkin?
Eli mielestäsi ”tottakai” shippiketjussa haukutaan muut shipit, mutta täällä ei saisi arvostella k/b shippiä? En itse edes ole arvostellut sitä, ei ole tarvetta puuttua, mutta eihän tuo ole millään muotoa tasapuolista.
 
vierailija
Eli mielestäsi ”tottakai” shippiketjussa haukutaan muut shipit, mutta täällä ei saisi arvostella k/b shippiä? En itse edes ole arvostellut sitä, ei ole tarvetta puuttua, mutta eihän tuo ole millään muotoa tasapuolista.
Eri kirjoittaja, mutta K ja B shippiketjuissa ei puhuta näistä vääristä parituksista, joten ei ole tarvetta haukkuakaan. Eri asia, jos trollit tuo.
 
vierailija
Tämä on muuten komposti. Jos joku haluaa kritisoida täällä vauvaa tai vaikka K&B shippiä, niin se on sallittu. Täällä ei ole sääntönä se, että kaiken pitää olla unelma höttöä. Samalla tavalla myös S&B juoruja saa kritisoida, mutta niistä on oikeus myös puhua.
 
vierailija
Siis ei B ja Jan mitään shippimateriaalia näin yleisesti tuota ja S jutut keksittyjä tarinoita eli pitkälti oikeassa oli. Silloin se on harhaisempaa kuin B ja K oikeat tunteet.
B just tänään otti kantaa juoruiluun ja sä vieläkin juoruilet B:stä ja K:sta ilman mitään todisteita. Toi ei ole enää mitään shippiä jos uskot oikeisiin tunteisiin. Se on juoruilua ja loukkaa B:tä.
 
vierailija
Tämä on muuten komposti. Jos joku haluaa kritisoida täällä vauvaa tai vaikka K&B shippiä, niin se on sallittu. Täällä ei ole sääntönä se, että kaiken pitää olla unelma höttöä. Samalla tavalla myös S&B juoruja saa kritisoida, mutta niistä on oikeus myös puhua.
S juoruista puhumista kannattaa nyt vähentää nyt kun B on selkeesti mielipiteensä ja kantansa osoittanut. Kyllä ne täältäkin leviää muualle someihin ja samalla sitten B:n silmiin, joten tästä lähtien ehkä mietitään kaks kertaa, mitä laitetaan heistä
 
vierailija
Miksi teidän pitää haukkua muita shippejä, vaikka kyseessä on K&B shippiketju?
"Voi hyvänen aika sentään. K/B ketju on pelkästään tälle shipille. Tottakai siellä kehutaan vain tätä shippiä ja haukutaan muut."
Juuri tää ja siellä se ei jää edes muiden shippien haukkumiseen vaan myös esim. B:n ystäviä on haukuttu törkeästi henkilökohtaisten ominaisuuksien perusteella. Mulla paloi käämit siihen silloin kun D:tä haukuttiin ja siirryin siksi kirjoittelemaan lähinnä tänne.
 
vierailija
S juoruista puhumista kannattaa nyt vähentää nyt kun B on selkeesti mielipiteensä ja kantansa osoittanut. Kyllä ne täältäkin leviää muualle someihin ja samalla sitten B:n silmiin, joten tästä lähtien ehkä mietitään kaks kertaa, mitä laitetaan heistä
Samaa mieltä olen kanssasi, mutta mun pointti oli se, että kompostin säännöt ei estä S pohdintaa. Jokaisen omassa harkinnassa on se, että mitä tänne kirjoittaa.
 
vierailija
S juoruista puhumista kannattaa nyt vähentää nyt kun B on selkeesti mielipiteensä ja kantansa osoittanut. Kyllä ne täältäkin leviää muualle someihin ja samalla sitten B:n silmiin, joten tästä lähtien ehkä mietitään kaks kertaa, mitä laitetaan heistä
Just toi Bojanin suhtautuminen osoittaa, että jutuissa on jotain perää. Pystyy nauramaan hänestä ja Ksta tehdyille seksificeille, mutta yhdistäminen Sadieen kirpaisee.
 
vierailija
Eli mielestäsi ”tottakai” shippiketjussa haukutaan muut shipit, mutta täällä ei saisi arvostella k/b shippiä? En itse edes ole arvostellut sitä, ei ole tarvetta puuttua, mutta eihän tuo ole millään muotoa tasapuolista.
Kuinka paljon pitää oikeasti vääntää rautalangasta vai eikö luetun ymmärtäminen riitä? Jos arvostellaan bojerea, pitäisi sallia myös itse shippaus. Jos ei sallita bojere-shippausta, ei pitäisi arvosteluakaan sallia. K/B-ketjussa ei sallita mitään muita shippejä ja jos joku niitä tuo, alkaa toki aika armoton vinkuminen ja valitus mutta eihän se ole otsikon mukaista., joten siltä osin varsin odotettua. Kompostissa sen sijaan pitäisi sallia kaikenlainen kommentointi mutta nyt vingutaan ja valitetaan miten bojere-shipparit tunkee tänne shippiään, vaikka täällä piti olla kaikenlaisten shippien arvostelu ja kehuminen sallittua. Tämä on se pointti, mitä yritän tässä vääntää. Ei siis se, ettei täällä saisi haukkua bojerea vaan miksi täällä saa ja pitää suorastaan haukkua bojerea mutta kaikesta kehuvasta nostetaan kamala meteli, vaikka kaikkien muiden shippien haukkuminen ja kehuminen ovat tasapuolisesti sallittua (paitsi ilmeisesti BoJanin, kun onnistuin nyt tölväisemään heitä ja lupaan perua sanani heti, kun joku vääntää kahden tunnin elokuvan BoJanin materiaalista).
 

Yhteistyössä