K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri tää ja siellä se ei jää edes muiden shippien haukkumiseen vaan myös esim. B:n ystäviä on haukuttu törkeästi henkilökohtaisten ominaisuuksien perusteella. Mulla paloi käämit siihen silloin kun D:tä haukuttiin ja siirryin siksi kirjoittelemaan lähinnä tänne.
Täällä sun kohtalontoveri. Olisin tekopyhä, jos sanoisin, etteikö myös täällä haukuttaisi muita, mutta se D:n kohtelu oli silti aika julmaa. D:stä oli muuten silloin ketjun alkuaikoina ihania pohdintoja täällä.❤
 
vierailija




Tässä nyt on muutamia Bojan ja Jan juttuja sitä pyytäville
 
vierailija
Just toi Bojanin suhtautuminen osoittaa, että jutuissa on jotain perää. Pystyy nauramaan hänestä ja Ksta tehdyille seksificeille, mutta yhdistäminen Sadieen kirpaisee.
Mun mielestä taas silloin viisujen jälkeisissä haastatteluissa näytti siltä, että B ei ollut sinut niiden jatkuvien Käärijä uteluiden kanssa. Hän olisi varmasti halunnut puhua Jokereista ja omasta urastaan, mutta sensijaan toimittajat kyseli paljon K:sta. Muistan sen yhden haastattelun, jossa B näytti turhautuneelta ja oliko se Jure, joka laittoi käden hänen olkapäälleen rauhoittaakseen/tukeakseen B:tä. Varmasti samalla tavalla B:tä ärsyttää/ahdistaa Sadie juorut.
 
vierailija




Tässä nyt on muutamia Bojan ja Jan juttuja sitä pyytäville
Kiitos!
 
vierailija
Bojan-parka. Oon miettinytkin, että mitä ihmettä liikkuu niin älyllisesti vajaiden päässä, jotka täysin tyhjästä alkoivat parittaa häntä Sadielle, vaikka en itse ainakaan ole nähnyt merkkiäkään siitä, että Bojan ois kiinnostunut naisista.
Väärät suhdejuorut ovat ihan h*ton ikäviä kohteilleen 😢
Näkee kyllä ettei nää Sadie-pakottajat tunne Bojania ollenkaan...
 
vierailija
Bojan-parka. Oon miettinytkin, että mitä ihmettä liikkuu niin älyllisesti vajaiden päässä, jotka täysin tyhjästä alkoivat parittaa häntä Sadielle, vaikka en itse ainakaan ole nähnyt merkkiäkään siitä, että Bojan ois kiinnostunut naisista.
Väärät suhdejuorut ovat ihan h*ton ikäviä kohteilleen
Näkee kyllä ettei nää Sadie-pakottajat tunne Bojania ollenkaan...
Selvästi B oli Sadieen ihastunut ei se muuten olisi noista juoruista niin hermostunut.
 
vierailija
Mun mielestä taas silloin viisujen jälkeisissä haastatteluissa näytti siltä, että B ei ollut sinut niiden jatkuvien Käärijä uteluiden kanssa. Hän olisi varmasti halunnut puhua Jokereista ja omasta urastaan, mutta sensijaan toimittajat kyseli paljon K:sta. Muistan sen yhden haastattelun, jossa B näytti turhautuneelta ja oliko se Jure, joka laittoi käden hänen olkapäälleen rauhoittaakseen/tukeakseen B:tä. Varmasti samalla tavalla B:tä ärsyttää/ahdistaa Sadie juorut.
Ei vaan Jure tietää B on rakastunut ja tukee siinä.
 

Yhteistyössä