K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en ole tuomassa tänne K/B shippiä mutta en ymmärrä, miksi täällä haukutaan kyseistä shippiä, kun paljon harhaisempia shippejä taas jatkuvasti ylistetään ja oikein korostetaan, miten ovat niin paljon realistisempia ja "parempia". Tuo on se, mikä itseäni ärsyttää. Jos ei shipata, ei shipata ketään. Jos shipataan, shipataan sitten kaikkea. Tuollainen "tämä shippi ei käy ja sitä saa haukkua mutta muut shipit on hyviä ja niitä pitää vaan kehua" on erittäin arveluttava lähtökohta ketjulle, jossa piti saada sanoa asioita suoraan ja ilman sääntöjä.
Ja ennen kuin joku taas ehtii tulla selittämään, miten ei täällä shipata, niin Jan Ja Bojan on ainakin kuulemma erittäin realistinen ja hyvä shippi verrattuna bojereen (näin luin parisenkymmentä sivua sitten) ja B ja S on pelkkää totuutta, jota harhaiset bojere- shipparit kieltäytyvät tajuamasta (tämäkin luettu lukemattomia kertoja viimeisen 40 sivun aikana. Jos bojere on kielletty aihe, miksi kaikkia muita pitää koko ajan nostaa esille haukkumalla tätä shippiä?
 
vierailija
No miksi K&B sitten kuuluu tänne? Ei tietenkään kuulu, mutta joku luulee olevansa ristiretkellä.
Noissa ketjuissa ei aina tosipohjan shippiä ymmärretä , joten parempi kirjoittaa tänne voisi tulla päälle hyökkäys niinkuin hiljattain sivusta seurasin ja kirjoitinkin sitten, että kiva, kun uskalsit kirjoittaa. Lisäksi täällä voi töksäytellä eri mielipiteitä vähän vapaammin ja esim. puhua jostain kuuntelijaluvuista.
 
vierailija
Noissa ketjuissa ei aina tosipohjan shippiä ymmärretä , joten parempi kirjoittaa tänne voisi tulla päälle hyökkäys niinkuin hiljattain sivusta seurasin ja kirjoitinkin sitten, että kiva, kun uskalsit kirjoittaa. Lisäksi täällä voi töksäytellä eri mielipiteitä vähän vapaammin ja esim. puhua jostain kuuntelijaluvuista.
Vielä vähemmän täällä ymmärretään kb-tosishippiä, oksettavampaa ei olekaan.
 
vierailija
Minä en ole tuomassa tänne K/B shippiä mutta en ymmärrä, miksi täällä haukutaan kyseistä shippiä, kun paljon harhaisempia shippejä taas jatkuvasti ylistetään ja oikein korostetaan, miten ovat niin paljon realistisempia ja "parempia". Tuo on se, mikä itseäni ärsyttää. Jos ei shipata, ei shipata ketään. Jos shipataan, shipataan sitten kaikkea. Tuollainen "tämä shippi ei käy ja sitä saa haukkua mutta muut shipit on hyviä ja niitä pitää vaan kehua" on erittäin arveluttava lähtökohta ketjulle, jossa piti saada sanoa asioita suoraan ja ilman sääntöjä.
Ja ennen kuin joku taas ehtii tulla selittämään, miten ei täällä shipata, niin Jan Ja Bojan on ainakin kuulemma erittäin realistinen ja hyvä shippi verrattuna bojereen (näin luin parisenkymmentä sivua sitten) ja B ja S on pelkkää totuutta, jota harhaiset bojere- shipparit kieltäytyvät tajuamasta (tämäkin luettu lukemattomia kertoja viimeisen 40 sivun aikana. Jos bojere on kielletty aihe, miksi kaikkia muita pitää koko ajan nostaa esille haukkumalla tätä shippiä?
Ei millään pahalla, mutta sitä samaa voisi sanoa myös K&B shippi ketjuista. Ihan samaa siellä kirjoitellaan muista shipeistä ja vain K&B on se oikea pari. Vain heillä on sitä oikeaa kemiaa välissään jne. Jatkuvastihan niissä korostetaan B&K parin paremmuutta ja vähätellään esim. Kärtsyn ja Tommyn välejä. Joost taas on kuulemma pelkkä brother, eikä Joostista tarvitse tämän takia olla huolissaan, koska ei vain ole sitä B:n ja K:n kaltaista kemiaa. Pata kattilaa siis soimaa.
 
vierailija
Eipä tuota K&B shippiä voi kuitenkaan täysin verrata S juttuun, koska varmasti B:llä saattaisi mennä hiekkapaperia kurkkuun, jos slovenialainen lehti alkaisi kirjoittelemaan juttuja että heillä on oikeasti suhde. Shippaus on kevyttä mihinkään oikeisiin juoruihin.
 
vierailija
Tätä ei voida tarkalleen tietää, koska K ei ole tuonut mitään esiin. Ja minä uskon K:n puheita, on openminded ja en tiedä onko tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa. B:n takia sanoi ton poikaystävä luulen. Ja ihminenhän voi olla rakastunut useampaan kuin yhteen, on erilaisia suhteita ja niissä eri rajat.
Mä oon yks tällainen, joka ei ole Koota seurannut muuta kuin K&B yhteydessä, joten Koon puheiden varassa olen. En siis tiedä mitään nimiä, crewsta tai muustakaan, joista täällä puhutaan. Eri asia, voiko K:n puheisiin luottaa.
 
vierailija
Minä en ole tuomassa tänne K/B shippiä mutta en ymmärrä, miksi täällä haukutaan kyseistä shippiä, kun paljon harhaisempia shippejä taas jatkuvasti ylistetään ja oikein korostetaan, miten ovat niin paljon realistisempia ja "parempia". Tuo on se, mikä itseäni ärsyttää. Jos ei shipata, ei shipata ketään. Jos shipataan, shipataan sitten kaikkea. Tuollainen "tämä shippi ei käy ja sitä saa haukkua mutta muut shipit on hyviä ja niitä pitää vaan kehua" on erittäin arveluttava lähtökohta ketjulle, jossa piti saada sanoa asioita suoraan ja ilman sääntöjä.
Ja ennen kuin joku taas ehtii tulla selittämään, miten ei täällä shipata, niin Jan Ja Bojan on ainakin kuulemma erittäin realistinen ja hyvä shippi verrattuna bojereen (näin luin parisenkymmentä sivua sitten) ja B ja S on pelkkää totuutta, jota harhaiset bojere- shipparit kieltäytyvät tajuamasta (tämäkin luettu lukemattomia kertoja viimeisen 40 sivun aikana. Jos bojere on kielletty aihe, miksi kaikkia muita pitää koko ajan nostaa esille haukkumalla tätä shippiä?
Huomaatko miten kirjoitat? Sanot muiden shippien olevan harhaisempia kuin B&K.😂 Sun kommentilta lähti samantien pohja pois. Huvittavinta on se, että ihan samalla tavalla muissa ketjuissa korostetaan B&K:n välejä ja samalla halvennetaan muita.
 
vierailija
Minä en ole tuomassa tänne K/B shippiä mutta en ymmärrä, miksi täällä haukutaan kyseistä shippiä, kun paljon harhaisempia shippejä taas jatkuvasti ylistetään ja oikein korostetaan, miten ovat niin paljon realistisempia ja "parempia". Tuo on se, mikä itseäni ärsyttää. Jos ei shipata, ei shipata ketään. Jos shipataan, shipataan sitten kaikkea. Tuollainen "tämä shippi ei käy ja sitä saa haukkua mutta muut shipit on hyviä ja niitä pitää vaan kehua" on erittäin arveluttava lähtökohta ketjulle, jossa piti saada sanoa asioita suoraan ja ilman sääntöjä.
Ja ennen kuin joku taas ehtii tulla selittämään, miten ei täällä shipata, niin Jan Ja Bojan on ainakin kuulemma erittäin realistinen ja hyvä shippi verrattuna bojereen (näin luin parisenkymmentä sivua sitten) ja B ja S on pelkkää totuutta, jota harhaiset bojere- shipparit kieltäytyvät tajuamasta (tämäkin luettu lukemattomia kertoja viimeisen 40 sivun aikana. Jos bojere on kielletty aihe, miksi kaikkia muita pitää koko ajan nostaa esille haukkumalla tätä shippiä?
Edelleen kyse on siitä, että K/B-shipille on olemassa jo muitakin ketjuja ja täällä kirjoittelevat ovat kuitenkin enimmäkseen niitä jotka eivät enää shippaa K/B tai oo ees koskaan shipanneet, joten ei vaan voi ymmärtää miksi se K/B-shippi ei voi pysyä niille tarkotetuissa ketjuissa? Tämä vaan rupeaa oikeasti äryttämään kun haluaisi keskustella muista jutuista niin sitten jonkun on kuitenkin pakko jossain välissä tuoda se K/B-shippi mukaan kuvioihin. Mua ei muuten K/B-shippi häiritse, mutta haluaisin vaan että se pysyis siellä puutarhalla ja vauvalla ja täällä vois sitten kirjoittaa rauhassa muista jutuista ilman että joku heti tulee kieltämään kaikki, jos mietitään vaikka Bn ja Janin välejä tai B&D-kuviota jne.
 
vierailija
K sanoi sen tyttöystävä/poikaystävä/mitä tahansa jutun ihan vain siitä syystä koska ei halunnut puhua yksityiselämästään julkisesti. Tuo openminded juttukin on myös selitetty sataan kertaan miksi K sen silloin heitti. K on myös kertonut useampaan kertaan, että haluaa suojella läheisiään eikä puhu yksityiselämästään julkisesti. B on sanonut että ovat ystäviä Kn kanssa (toki K on myös puhunut ystävydestä silloin kun ei oo ollut kyse jostain maybe something more-lavaheitoista). Sä vaan haluat sitkeästi uskoa ainoastaan ne jutut jotka tukee sun ajatusta siitä, että K&B vois olla muutakin kuin ystäviä.
Jännä, jos haluaa suojella lähipiiriään, kun melkein kaikki olleet julkisuudessakin. Gf:kin kävi Ruississa ihan etualalla näyttäytymässä varta vasten, joten enpä usko, että haluaisi kartella julkisuutta.
 
vierailija
Edelleen kyse on siitä, että K/B-shipille on olemassa jo muitakin ketjuja ja täällä kirjoittelevat ovat kuitenkin enimmäkseen niitä jotka eivät enää shippaa K/B tai oo ees koskaan shipanneet, joten ei vaan voi ymmärtää miksi se K/B-shippi ei voi pysyä niille tarkotetuissa ketjuissa? Tämä vaan rupeaa oikeasti äryttämään kun haluaisi keskustella muista jutuista niin sitten jonkun on kuitenkin pakko jossain välissä tuoda se K/B-shippi mukaan kuvioihin. Mua ei muuten K/B-shippi häiritse, mutta haluaisin vaan että se pysyis siellä puutarhalla ja vauvalla ja täällä vois sitten kirjoittaa rauhassa muista jutuista ilman että joku heti tulee kieltämään kaikki, jos mietitään vaikka Bn ja Janin välejä tai B&D-kuviota jne.
Juuri näin. Sen lisäksi osa meistä shippaa muissa ketjuissa K/B ja täällä vaikka D/B. En vieläkään unohda niitä Damonia halveeraavia kommentteja vauvalla, kun selvisi, että B/D:llä on läheiset välit. Silloin D ajettiin pois vauvalta ja aika törkeästi häntä haukuttiin siellä.
 
vierailija
Oon suorastaan pettynyt, jos tämä S&B juttu onkin "vaan" ystävyyssuhde. Mun silmiin ne olisi niin söpö pari. Toivottavasti B löytää rinnalleen jonkun vähintään yhtä ihanan ja suloisen, ehkä hänellä on jo joku.
 

Yhteistyössä