K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hissimusapaskaa? Ei sun oma musamaku liity mitenkään asiaan. Levyn kannesta olisi voinut ottaa vain pelkän kuvan. Musta B on usein postauksissaan kryptisempi, luulen että biisillä tai sillä valitulla kohdalla on myös merkitystä.
Mistä on lähtenyt nää jutut B "kryptisistä postauksista"? Olen lukenut tällaista ennenkin. Onko ne vaan kuvitelmaa että B jotenkin viestii niillä mutta ei paljasta mitä ja niin jokainen voi päätellä niistä mitä tahansa ja ne on siksi kryptisiä tai salaperäisiä jne.
 
vierailija
Sama. Aivan sama vaikka molemmat menisivät saman tien naimisiin ja pyöräyttäisivät lapsia (ei keskenään), niin ei sillä ole mitään tekoa shippauksen kanssa. B on sanonut jo viisujen aikaan, että hän ja K ovat kavereita, joten totta kai se on irrallaan tosielämästä. Sen sijaan tällainen spekulaatio ja pohdinta mitä täällä harrastetaan on juoruilua, ja mua ainakin vtuttaa ja hämmentää, että kun B jotain asiasta sanoo, niin häntä ei sitten uskota.
Sama juttu silloin, kun B sanoi, että ovat K:n kanssa vain ystäviä. Ymmärrän, että nuoret ei välttämättä halua uskoa sitä, koska heidän romanttinen pilvilinna saattaisi romahtaa sen takia, mutta näissä ketjuissa kaiketi pyörii pääasiassa aikuisia ihmisiä, joiden pitäisi ymmärtää jo asiat.
 
vierailija
Shippaus ei ehkä haittaa, mutta se saattaakin haitata häntä, että joku ottaa sen shippauksen tosissaan ja olettaa hänen ja K:n päätyvän yhteen. Saattaisi pitää sitä häiriintyneenä.
No ei ole kyllä osoittanut mitään kielteistä tähän suuntaan myöskään hevishippaajiin, itse sitä oikeastaan enemmän ruokkinut kuin K viime aikoinen esim. se hali kesken biisin. Enkä minä B:tä tällä asialla mitenkään lähesty, ja onhan lisäksi keikat ja musiikki siinä ohella. Vähän olen sellainen ylitulkintaihminen jossain kohtaa, sen voin myöntää.
 
vierailija
Ei kai. Sen sijaan ovat keskustelleet siitä, että heistä kirjoitetaan sellaisia. Unelmatreffeillä Tampereella. Ja olivat kumpikin sitä mieltä, että ei haittaa. Bojan on varmaan lukenut, Kärtsästä en usko. Lähipiiri korkeintaan.
Mua kiinnostaa psykologisessa mielessä se, että miten ihminen ajautuu niin syvälle shippiin, että uskoo sen muuttuvan todeksi.
 
vierailija
Mua kiinnostaa psykologisessa mielessä se, että miten ihminen ajautuu niin syvälle shippiin, että uskoo sen muuttuvan todeksi.
Et sitten ole nähnyt sitä Bojanin haastattelua, jossa häneltä kysyttiin unelmatreffeistä Jeren kanssa? Kertoi, että sellaiset on jo olleet, ja kävi läpi NTn Tampereen keikan jälkeisiä tapahtumia. Saunaa, karaokea, yhdessä istumista ja sitä, miten puhuivat kaikesta. Ei ole shippiä, on ihan Bojanin kertomaa.
 
vierailija
Et sitten ole nähnyt sitä Bojanin haastattelua, jossa häneltä kysyttiin unelmatreffeistä Jeren kanssa? Kertoi, että sellaiset on jo olleet, ja kävi läpi NTn Tampereen keikan jälkeisiä tapahtumia. Saunaa, karaokea, yhdessä istumista ja sitä, miten puhuivat kaikesta. Ei ole shippiä, on ihan Bojanin kertomaa.
Ei se kuitenkaan tarkoita, että se todeksi muuttuu. Treffejä voi viettää myös hyvän ystävän kanssa
 
vierailija
No ei ole kyllä osoittanut mitään kielteistä tähän suuntaan myöskään hevishippaajiin, itse sitä oikeastaan enemmän ruokkinut kuin K viime aikoinen esim. se hali kesken biisin. Enkä minä B:tä tällä asialla mitenkään lähesty, ja onhan lisäksi keikat ja musiikki siinä ohella. Vähän olen sellainen ylitulkintaihminen jossain kohtaa, sen voin myöntää.
Sun pitäisi ymmärtää, ettei B ruokkinut sitä shippiä millään tavoin. Se oli pelkkä kahden kaverin välinen halaus, ei muuta. Mua säälittää julkkisten puolesta, jos heidän tekemisiään ylitulkitaan jatkuvasti näin paljon.
 
vierailija
Et sitten ole nähnyt sitä Bojanin haastattelua, jossa häneltä kysyttiin unelmatreffeistä Jeren kanssa? Kertoi, että sellaiset on jo olleet, ja kävi läpi NTn Tampereen keikan jälkeisiä tapahtumia. Saunaa, karaokea, yhdessä istumista ja sitä, miten puhuivat kaikesta. Ei ole shippiä, on ihan Bojanin kertomaa.
Bojan raasu, hänen pitää varmaan jatkossa olla hiljaa ylitulkitsijoiden takia.
 
vierailija
Käydäänkö täällä nyt shippikeskustelua sen kerran, kun olisin valmis lukemaan jotain realistista ja ensimmäistä kertaa faktaa B:n suhteesta amerikkalaiseen tv-tähteen? Puutarhassa sanotaan, että täältä voi lukea mutta kolme sivua jaksoin ja ei tullut vastaan vielä, mitä B on sanonut muuta kuin taas jonkun harhaisen mielestä voi tulkita B:n sanoista kaikkea mahdollista rivien välistä, jotta suhde S:n kanssa olisi totta. Paras oli jonkun väite, ettei B ole kieltänyt asiaa. Ymmärsin, että aika suorin sanoin totesi, että on S:n kanssa ystäviä ja kaikki muu väite on hölynpölyä. Mutta ei täältä löydy tietenkään tällaisia faktoja, kun täällähän shipataan kaikkea kaikille paitsi B:lle vain tv-tähteä ja Bojere luonnollisesti kielletty, koska se on ainoa shippi maailmassa, joka on harhainen ja muut ovat realismia ja totta.

Roskisdyykkausta poisheitetyistä jätteistä.
 
vierailija
Käydäänkö täällä nyt shippikeskustelua sen kerran, kun olisin valmis lukemaan jotain realistista ja ensimmäistä kertaa faktaa B:n suhteesta amerikkalaiseen tv-tähteen? Puutarhassa sanotaan, että täältä voi lukea mutta kolme sivua jaksoin ja ei tullut vastaan vielä, mitä B on sanonut muuta kuin taas jonkun harhaisen mielestä voi tulkita B:n sanoista kaikkea mahdollista rivien välistä, jotta suhde S:n kanssa olisi totta. Paras oli jonkun väite, ettei B ole kieltänyt asiaa. Ymmärsin, että aika suorin sanoin totesi, että on S:n kanssa ystäviä ja kaikki muu väite on hölynpölyä. Mutta ei täältä löydy tietenkään tällaisia faktoja, kun täällähän shipataan kaikkea kaikille paitsi B:lle vain tv-tähteä ja Bojere luonnollisesti kielletty, koska se on ainoa shippi maailmassa, joka on harhainen ja muut ovat realismia ja totta.

Roskisdyykkausta poisheitetyistä jätteistä.
Olisi vaan kannattanut lukea, koska täällä kyllä uskotaan B:n sanomisiin siihen, että ystäviä ovat ainoastaan Sadien kanssa
 
vierailija
No ei ole kyllä osoittanut mitään kielteistä tähän suuntaan myöskään hevishippaajiin, itse sitä oikeastaan enemmän ruokkinut kuin K viime aikoinen esim. se hali kesken biisin. Enkä minä B:tä tällä asialla mitenkään lähesty, ja onhan lisäksi keikat ja musiikki siinä ohella. Vähän olen sellainen ylitulkintaihminen jossain kohtaa, sen voin myöntää.
B mitään shippiä ruokkinut pöljä
 
vierailija
Jos yhtään miettii, miten K on elämänsä järjestänyt ja kenen kanssa asuu ja lomailee, pitäisi olla ihan päivänselvää, että kavereita ovat B n kanssa.
Tätä ei voida tarkalleen tietää, koska K ei ole tuonut mitään esiin. Ja minä uskon K:n puheita, on openminded ja en tiedä onko tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa. B:n takia sanoi ton poikaystävä luulen. Ja ihminenhän voi olla rakastunut useampaan kuin yhteen, on erilaisia suhteita ja niissä eri rajat.
 
vierailija
Tätä ei voida tarkalleen tietää, koska K ei ole tuonut mitään esiin. Ja minä uskon K:n puheita, on openminded ja en tiedä onko tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa. B:n takia sanoi ton poikaystävä luulen. Ja ihminenhän voi olla rakastunut useampaan kuin yhteen, on erilaisia suhteita ja niissä eri rajat.
Sanon vaan, että se oli K joka tuo sanoo. K ja Jere ovat eri asia. K on hahmo, jonka takana Jere on esiintyessään. Kyllä sen tässä vaiheessa tiedetään, että hänellä kumppani on ja tuo oli vaan heitto, koska ei halunnut tuoda yksityisyyttään esiin
 
vierailija
Tätä ei voida tarkalleen tietää, koska K ei ole tuonut mitään esiin. Ja minä uskon K:n puheita, on openminded ja en tiedä onko tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa. B:n takia sanoi ton poikaystävä luulen. Ja ihminenhän voi olla rakastunut useampaan kuin yhteen, on erilaisia suhteita ja niissä eri rajat.
Avokki oli eilen myymässä merchiä.
 

Yhteistyössä