K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ha ha ha ha haaa ha, tyhmät S-pakottajat! Saittekin nenillenne, kun Bojan todistaa itse teidän olevan TYHMIÄ ja väärässä!!!
Kuuntele vähän itseäsi. En ole nähnyt kenenkään S:stä puhuneen suhtautuvan asiaan noin tunteella, kuin itse teet. Et selvästi halunnut että heillä olisi suhde. Tuo on juuri sitä mikä menee musta yli. Että sulla on vahva tahto että hänen rakkauselämänsä on tietynlaista. Jotain minkä sinä hyväksyt.

Inhoan itsekin ilkeämielistä juoruilua, mutta ihan ystävällisen sävyinen pohdinta siitä, onkohan hänellä jotain juttua S:n tai jonkun muun kanssa on musta varsin kevyttä, kun sitä ei väitetä totena. Sen sijaan tuo noin tunteella suhtautuminen asiaan on musta vaan kummallista, kun kyseessä on B:n rakkauselämä, ei meidän. Tottakai itsekin olisin ilahtunut jos B vaikka kertoisi olevansa suhteessa, se olisi B:n kannalta ihana juttu, mutta tuo tuulettaminen… ja vielä niin päin, että hihkutaan siitä jos suhdetta ei ole.
 
vierailija
Jos nyt olisi totta että B ja S olisivat yhdessä, niin en voi olla miettimättä, hetkeä kun esim Hollywood media jakaisi jonkun paparazzi kuvan, koska siitä hetkestä eteenpäin B ei saisi hetken rauhaa... S kuitenkin sen verran kuuluisa.
 
vierailija
Kuuntele vähän itseäsi. En ole nähnyt kenenkään S:stä puhuneen suhtautuvan asiaan noin tunteella, kuin itse teet. Et selvästi halunnut että heillä olisi suhde. Tuo on juuri sitä mikä menee musta yli. Että sulla on vahva tahto että hänen rakkauselämänsä on tietynlaista. Jotain minkä sinä hyväksyt.

Inhoan itsekin ilkeämielistä juoruilua, mutta ihan ystävällisen sävyinen pohdinta siitä, onkohan hänellä jotain juttua S:n tai jonkun muun kanssa on musta varsin kevyttä, kun sitä ei väitetä totena. Sen sijaan tuo noin tunteella suhtautuminen asiaan on musta vaan kummallista, kun kyseessä on B:n rakkauselämä, ei meidän. Tottakai itsekin olisin ilahtunut jos B vaikka kertoisi olevansa suhteessa, se olisi B:n kannalta ihana juttu, mutta tuo tuulettaminen… ja vielä niin päin, että hihkutaan siitä jos suhdetta ei ole.
Täällä ollut keskustelu ei ole ollut ystävällismielistä, vaan gossip tasoista juoruilua esim. tuotu X:stä vahvistamattomiakin väitteitä.
 
vierailija
Mä ainakin shippaan irrallaan tosielämästä.
Sama. Aivan sama vaikka molemmat menisivät saman tien naimisiin ja pyöräyttäisivät lapsia (ei keskenään), niin ei sillä ole mitään tekoa shippauksen kanssa. B on sanonut jo viisujen aikaan, että hän ja K ovat kavereita, joten totta kai se on irrallaan tosielämästä. Sen sijaan tällainen spekulaatio ja pohdinta mitä täällä harrastetaan on juoruilua, ja mua ainakin vtuttaa ja hämmentää, että kun B jotain asiasta sanoo, niin häntä ei sitten uskota.
 
vierailija
Sama. Aivan sama vaikka molemmat menisivät saman tien naimisiin ja pyöräyttäisivät lapsia (ei keskenään), niin ei sillä ole mitään tekoa shippauksen kanssa. B on sanonut jo viisujen aikaan, että hän ja K ovat kavereita, joten totta kai se on irrallaan tosielämästä. Sen sijaan tällainen spekulaatio ja pohdinta mitä täällä harrastetaan on juoruilua, ja mua ainakin vtuttaa ja hämmentää, että kun B jotain asiasta sanoo, niin häntä ei sitten uskota.
Tottakai uskotaan, hän vaan ei ole aiemmin sanonut asiasta mitään.
 
vierailija
Sama. Aivan sama vaikka molemmat menisivät saman tien naimisiin ja pyöräyttäisivät lapsia (ei keskenään), niin ei sillä ole mitään tekoa shippauksen kanssa. B on sanonut jo viisujen aikaan, että hän ja K ovat kavereita, joten totta kai se on irrallaan tosielämästä. Sen sijaan tällainen spekulaatio ja pohdinta mitä täällä harrastetaan on juoruilua, ja mua ainakin vtuttaa ja hämmentää, että kun B jotain asiasta sanoo, niin häntä ei sitten uskota.
Ihanko oikeasti uskot että jos menisivät naimisiin ja saisivat lapsia, niin shippaus ei silloin häiritsisi? Vähän eri asia kuin viisuissa tai pian sen jälkeen.
 
vierailija
Tuot tänne itse ihan samanlaista juoruilua ja käytät lähteenä sitä että B ”näyttää rakastuneelta” mikä on täysin subjektiivinen tulkinta.
Nämä on nähtävissä videoilta, jotka kukin tulkitsee tavallaan, sen sijaan S jutuissa keksitty lentoja ja tapaamisia ihan omasta päästä. Siinä yhdessä nykin kuvassakaan eivät edes ole lähellä toisiaan, joka joillekin muka suhteen todiste.
 
vierailija
Niinpä, on ihan tavallista pohtia onkohan julkkikset X ja Y yhdessä. Jos ilmoittaa juorulehdille että on nähnyt heidät suutelemassa kaupungilla niin ei tietenkään ole ok.
Noh, tässä tapauksessa joku ilmoitti juorulehdille Bojanista ja Sadiestä ja kertoi heidän pussailleen Ljubljanan keskustassa. Suuresti epäilen tämän juorun paikkaansapitävyyttä, mutta kaikenlaiseen ihmiset alentuvat huomion toivossa.
 

Yhteistyössä