K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eilen laitto instaan videon missä kerto mm. että on ollu viimeset kaks kuukautta Ruotsissa
Joku sitä nyt sinne Ruotsiin vetää kun on viitsinyt siellä noin pitkään viipyä.

Ja tämä tieto oli uudessa reelissä johon ainakin mulla tulee instalta ilmoitus että se sisältää arkaluontoista sisältöä joka olisi peitetty(?). Meni kyllä ohi että mikä siinä oli arkaluontoista.
 
vierailija
Mua harmittaa, kun mun K/B shippi on laantunut täysin. Se tuntuu niin haljulta nykyään ja kun muut jaksaa vielä fiilistellä Viisu aikaisia videoita, niin musta ne tuntuu tylsiltä. Ongelma on se, että mulla on aina ollut joku poika/miespari jota seurata ja nyt olen tyhjänpäällä sen suhteen. Kuulostaa varmaan typerältä, mutta ne on tuonut mun elämään piristettä tylsinä hetkinä. Ehkä pitäisi hankkia normi harrastus.
Minä ajattelin just aloittaa kuntokuurin, koska tämä kaikki on jäänyt liian vähälle olisi muutama kilo varaa pudottaa, vaikka normaalipainoinen olenkin. Lisäksi voisi miettiä jotain kansalaisopiston kurssia, harmi vaan kun ei taida olla sloveenin kielen opetusta. Ja vaikka illalla katsoo nää ketjut sitten, jos ei viitsi olla kokonaan pois.
 
vierailija
Joku sitä nyt sinne Ruotsiin vetää kun on viitsinyt siellä noin pitkään viipyä.

Ja tämä tieto oli uudessa reelissä johon ainakin mulla tulee instalta ilmoitus että se sisältää arkaluontoista sisältöä joka olisi peitetty(?). Meni kyllä ohi että mikä siinä oli arkaluontoista.
Ei minustakaan kyllä mitään sellaista ollut. Olisko joku virhe. Veikkaan kyllä että voisko D:llä olla joku suhde kun niin Ruotsissa viihtyilee?
 
vierailija
Mua harmittaa, kun mun K/B shippi on laantunut täysin. Se tuntuu niin haljulta nykyään ja kun muut jaksaa vielä fiilistellä Viisu aikaisia videoita, niin musta ne tuntuu tylsiltä. Ongelma on se, että mulla on aina ollut joku poika/miespari jota seurata ja nyt olen tyhjänpäällä sen suhteen. Kuulostaa varmaan typerältä, mutta ne on tuonut mun elämään piristettä tylsinä hetkinä. Ehkä pitäisi hankkia normi harrastus.
Mullakin on aika usein ollut tai vähintään joku fandom missä luen aktiivisesti. Nyt ei oikein ole kumpaakaan tai siis K/B ficcejä luen, mutta niitä tulee niin harvakseltaan. Pitäisi löytää uusi fandomi, mutta Skamissa ei oikein ollut riittävästi ficcejä ja Rwarb:ssa en tykännyt ficeistä ollenkaan, liian tiukkaa top/bottom jaottelua ja kaikki tarinat mitä yritin lukea oli ihan järkyttävän pitkäveteisiä eikä niissä tapahtunut yhtään mitään 🙈.
 
vierailija
Mullakin on aika usein ollut tai vähintään joku fandom missä luen aktiivisesti. Nyt ei oikein ole kumpaakaan tai siis K/B ficcejä luen, mutta niitä tulee niin harvakseltaan. Pitäisi löytää uusi fandomi, mutta Skamissa ei oikein ollut riittävästi ficcejä ja Rwarb:ssa en tykännyt ficeistä ollenkaan, liian tiukkaa top/bottom jaottelua ja kaikki tarinat mitä yritin lukea oli ihan järkyttävän pitkäveteisiä eikä niissä tapahtunut yhtään mitään .
Ihanaa että löytyy kohtalontovereita.😊 Jos löydät jotakin kiinnostavaa, niin voitko vinkata tänne. Mä en jaksa sitten mitään korealaisia poikabändejä seurata.🙈
 
vierailija
Mullakin on aika usein ollut tai vähintään joku fandom missä luen aktiivisesti. Nyt ei oikein ole kumpaakaan tai siis K/B ficcejä luen, mutta niitä tulee niin harvakseltaan. Pitäisi löytää uusi fandomi, mutta Skamissa ei oikein ollut riittävästi ficcejä ja Rwarb:ssa en tykännyt ficeistä ollenkaan, liian tiukkaa top/bottom jaottelua ja kaikki tarinat mitä yritin lukea oli ihan järkyttävän pitkäveteisiä eikä niissä tapahtunut yhtään mitään .
Mua välillä sapettaa myös se liian tiukka top/bottom jaottelu.
 
vierailija
D:llä ja Simonilla oli samanlaiset perhoskaulakorut kaulassa D:n tägätyissä olevassa kuvassa. On kuvannut myös Simonin siskoja. Joku sanoi aiemmin täällä että Simon on viettänyt paljon aikaa myös jonkun muun kanssa, mutta mietin silti vähän… 🤔 Toki voihan tuo kaikki kertoa vaan hyvästä ystävyydestäkin D:n ja Simonin välillä.
 
vierailija
D:llä ja Simonilla oli samanlaiset perhoskaulakorut kaulassa D:n tägätyissä olevassa kuvassa. On kuvannut myös Simonin siskoja. Joku sanoi aiemmin täällä että Simon on viettänyt paljon aikaa myös jonkun muun kanssa, mutta mietin silti vähän… Toki voihan tuo kaikki kertoa vaan hyvästä ystävyydestäkin D:n ja Simonin välillä.
Mutta Krisillä ja D:llä taas oli melkein samanlaiset sydänkaulakorut, mitäköhän se sitten kertoo?
 

Yhteistyössä