K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taas yksi uusi A:n tapa haukkua muita kirjoittajia, samalta listalta kuin aiemmin käyttämänsä kehari ja vammainen. Enää ei voi edes sanoa, ettei ymmärrä loukkaavansa tällä haukkumisellaan kehitysvammaisia, kun ihan vasta se asia hänelle uudelleen selitettiin. Läpeensä ilkeä ihminen.
Sunnuntaisaarnaaja sanoi minulle ikävästi, enkö mä saa sanoa samoin?
A (ja toi toinen vastaaja oli joku muu)
 
vierailija
Sunnuntaisaarnaaja sanoi minulle ikävästi, enkö mä saa sanoa samoin?
A (ja toi toinen vastaaja oli joku muu)
1) Et tiedä, kuka se oli, joka sanoi sinulle ikävästi. Täällä olet nyt kyllä hyvin tuonut esille, miten montaa kirjoittajaa olet tarkoituksella haukkunut, tosin lista ei vielä ole läheskään täydellinen.
2) Aikuinen ihminen ei käytä missään tilanteissa kehitysvammaisiin liittyviä viittauksia toista haukkuakseen, vaikka toinen olisikin sanonut ikävästi.
 
vierailija
Ei taida olla. Ois kiva kuulla ovatko ihan oikeasti vähän tauolla vai hääräävätkö uuden levyn kimpussa.
Jotenkin veikkaan, että viimeistelevät nyt levyn loppuun ja pitävät taukoa sen jälkeen. Varmaan kuitenkin haluavat sen levyn ajoissa valmiiksi ja pitää taukoa niin, ettei tarvitse sen teon stressistä välittää. Varsinkin jos sen teko alkaa olemaan loppusuoralla
 
vierailija
Jotenkin veikkaan, että viimeistelevät nyt levyn loppuun ja pitävät taukoa sen jälkeen. Varmaan kuitenkin haluavat sen levyn ajoissa valmiiksi ja pitää taukoa niin, ettei tarvitse sen teon stressistä välittää. Varsinkin jos sen teko alkaa olemaan loppusuoralla
Varmasti näin. Sen kai pitää olla julkaisuvalmiina joitakin viikkoja ennen jakelun alkamista.
 
vierailija
Näin olen ainakin ymmärtänyt. Jos se lokakuun lopussa olisi aikomus julkaista niin sen varmaan pitää olla valmis viimeistään lokakuun puolessa välissä.
Voi olla että tarttee pidemmänkin ajan. Täällä oli joskus linkki johonkin digitaalisen jakelun infoon ja siitä jäi mieleen että vähänkään ammattimaisemman muusikon tarpeilla ja valinnoilla piti varata 3-4 viikkoa. Tuntuu hassulta digiaikana kun kaikki tuntuu tapahtuvan napin painalluksella, mutta varmaan siinä sitten on tekemistä.
 
vierailija
Voi olla että tarttee pidemmänkin ajan. Täällä oli joskus linkki johonkin digitaalisen jakelun infoon ja siitä jäi mieleen että vähänkään ammattimaisemman muusikon tarpeilla ja valinnoilla piti varata 3-4 viikkoa. Tuntuu hassulta digiaikana kun kaikki tuntuu tapahtuvan napin painalluksella, mutta varmaan siinä sitten on tekemistä.
Joo voipi olla. Senkin takia veikkaan, että ovat studiolla nytten sen ajan kun tarvitsevat ja vasta sitten pitävät ehkä pienen tauon, jos pitävät
 
vierailija
Mä ainakin käyn yhä edelleen vaan tässä ketjussa, mutta eipä oo nyt mitään tapahtunut niin ei oo oikeen pahemmin asiaakaan ollut viime päivinä :D
Mäkin käyn enää vain täällä mutta hyvä jos joku shippiketju on taas toiminnassa. En ahdistu maltillisesta bojere-shipistä täälläkään mutta nää tappelut rasittaa. Tuntuu että ne yltyy aina kun emopaatti on lukossa tms.
 
vierailija
Joo musta olisi kiva nähdä ihan Sadienkin juhlalookkia, vaikkei Boitsua missään vilahtelisikaan. Sitä parempi vaan sitten jos vilahtelisi
Jotenkin veikkaan ettei B ole mukana. Mutta kieltämättä mielenkiintoinen yllätys jos onkin! Se vaan tuntuisi sit niin selkeältä suhteen julkistamiselta että siksi siihen on vaikea tässä vaiheessa uskoa.
 

Yhteistyössä