K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin käyn enää vain täällä mutta hyvä jos joku shippiketju on taas toiminnassa. En ahdistu maltillisesta bojere-shipistä täälläkään mutta nää tappelut rasittaa. Tuntuu että ne yltyy aina kun emopaatti on lukossa tms.
Mä kävin eilen illalla puutarhassa ja siellä oli juuri mulle sopivat levottomat jutut käynnissä.😂 Mä oikeastaan kaipaan eniten niitä yhteisiä keskusteluja ihmisten omasta elämästä, joita puutarhassa joskus käytiin. Komposti on myös usein tosi viihtyisä. Pikkaisen vaan hiipunut jo tämä innostus tätä saagaa kohtaan, mutta silti käyn usein urkkimassa, että mistä aiheista plussan puolella puhutaan.
 
vierailija
Jotenkin veikkaan ettei B ole mukana. Mutta kieltämättä mielenkiintoinen yllätys jos onkin! Se vaan tuntuisi sit niin selkeältä suhteen julkistamiselta että siksi siihen on vaikea tässä vaiheessa uskoa.
Olen 99 % varma että ei ole. Ihan liian varhaista ja ei B hölmö ole. Ihan kuten K Linnan juhlissa piti yksityiselämänsä poissa parrasvaloista niin ei B varmasti marssi suoraan valokeilaan tässä vaiheessa. Sitä paitsi levyn teko on varmana kesken niin pahasti että se vie kaiken ajan.
 
vierailija
Olen 99 % varma että ei ole. Ihan liian varhaista ja ei B hölmö ole. Ihan kuten K Linnan juhlissa piti yksityiselämänsä poissa parrasvaloista niin ei B varmasti marssi suoraan valokeilaan tässä vaiheessa. Sitä paitsi levyn teko on varmana kesken niin pahasti että se vie kaiken ajan.
Tai sitten mitään suhdetta ei olekaan, sitä kun ei voida tietää?
 
vierailija
Mä kävin eilen illalla puutarhassa ja siellä oli juuri mulle sopivat levottomat jutut käynnissä. Mä oikeastaan kaipaan eniten niitä yhteisiä keskusteluja ihmisten omasta elämästä, joita puutarhassa joskus käytiin. Komposti on myös usein tosi viihtyisä. Pikkaisen vaan hiipunut jo tämä innostus tätä saagaa kohtaan, mutta silti käyn usein urkkimassa, että mistä aiheista plussan puolella puhutaan.
Minullakin sillä tavalla hiipunut, että voisi olla tauon paikka. Shippaan vielä K ja B, mutta Plussa ei oikein omalta tunnu ja vauvan uudet ketjut poistuneet heti. Enkä ole viitsinyt kirjoitella. Täällä välillä hyviä keskusteluita kyllä.
 
vierailija
Jotenkin veikkaan ettei B ole mukana. Mutta kieltämättä mielenkiintoinen yllätys jos onkin! Se vaan tuntuisi sit niin selkeältä suhteen julkistamiselta että siksi siihen on vaikea tässä vaiheessa uskoa.
En minäkään usko että nyt olisi, totta varmasti sekin että levynteko vie nyt aikaa ja ehkä haluavat olla vielä rauhassa julkisuudelta jos ovat yhdessä. Jos suhde on totta, niin uskotteko että jossain vaiheessa laittavat mitään yhteiskuvaa tai antavat jonkun ystävän laittaa?
 
vierailija
Minullakin sillä tavalla hiipunut, että voisi olla tauon paikka. Shippaan vielä K ja B, mutta Plussa ei oikein omalta tunnu ja vauvan uudet ketjut poistuneet heti. Enkä ole viitsinyt kirjoitella. Täällä välillä hyviä keskusteluita kyllä.
Mua harmittaa, kun mun K/B shippi on laantunut täysin. Se tuntuu niin haljulta nykyään ja kun muut jaksaa vielä fiilistellä Viisu aikaisia videoita, niin musta ne tuntuu tylsiltä. Ongelma on se, että mulla on aina ollut joku poika/miespari jota seurata ja nyt olen tyhjänpäällä sen suhteen. Kuulostaa varmaan typerältä, mutta ne on tuonut mun elämään piristettä tylsinä hetkinä. Ehkä pitäisi hankkia normi harrastus.😂
 

Yhteistyössä