K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aikamoinen tuomio itsellesi suhteellisen tuntemattomasta ihmisestä, ei millään pahalla.
Niin, ja tuollaisella asenteella ja elämänkokemuksen kapeudella kohdata esim. katkeruuttakin osana itseään kokeva ihminen. Itse vaikuttaa katkeralta myös, ei pysty käsittelemään sitä toisen toiminnassa. Raskastahan se onkin, eikä kenenkään työ, mutta ei voi silloin niin helposti ohittakaan. Tajuan kyllä sen.
A
 
vierailija
Liittyi siten että sut on todettu ongelmajätteeksi, jolle ei kannata yrittää puhua järkeä päähän, koska sua ei kiinnosta tippaakaan se miten kohtelet muita ihmisiä. Minä, minä, minä, minä, minun katkeruuteni, minun ongelmani, tykkään olla ilkeä.
Yritätkö saada Aidon räjähtämään? Koska sun kommentti ei kyllä tuo keskusteluun mitään hedelmällistä.
 
vierailija
Aikamoinen tuomio itsellesi suhteellisen tuntemattomasta ihmisestä, ei millään pahalla.
Kaikki muu on ihan Aidon omasta kynästä, paitsi ongelmajäte, joka on ainoa määritelmä jota hänestä voi minun mielestäni käyttää. Perustuu pitkäaikaiseen kanssakäymiseen k.o. kirjoittajan kanssa. En ollut itse ikinä ilkeä hänelle, mutta hän koki oikeudekseen ottaa minut silmätikukseen, haukkui, solvasi ja vainosi.
 
vierailija
Kaikki muu on ihan Aidon omasta kynästä, paitsi ongelmajäte, joka on ainoa määritelmä jota hänestä voi minun mielestäni käyttää. Perustuu pitkäaikaiseen kanssakäymiseen k.o. kirjoittajan kanssa. En ollut itse ikinä ilkeä hänelle, mutta hän koki oikeudekseen ottaa minut silmätikukseen, haukkui, solvasi ja vainosi.
Eli olet se Tarotar. Koska muita en ole "vainonnut" ja häntäkään en yksin ole, vaan "joku" jaksoi anonyymisti häntä puolustaa, ja hänelle jouduin selittämään kriittistä kantaani monet kerrat, liekö ollut kyseinen tyyppi sit.
 
vierailija
Eli olet se Tarotar. Koska muita en ole "vainonnut" ja häntäkään en yksin ole, vaan "joku" jaksoi anonyymisti häntä puolustaa, ja hänelle jouduin selittämään kriittistä kantaani monet kerrat, liekö ollut kyseinen tyyppi sit.
En ole.
Ja eikös tämä tunnistelu ollut äärimmäisen epäsuotavaa. Oma mielipiteeni sinusta perustuu vain kirjoituksiin, jotka olet allekirjoittanut tai muutoin myöntänyt kirjoittaneesi.
 
vierailija
Kaikki muu on ihan Aidon omasta kynästä, paitsi ongelmajäte, joka on ainoa määritelmä jota hänestä voi minun mielestäni käyttää. Perustuu pitkäaikaiseen kanssakäymiseen k.o. kirjoittajan kanssa. En ollut itse ikinä ilkeä hänelle, mutta hän koki oikeudekseen ottaa minut silmätikukseen, haukkui, solvasi ja vainosi.
Ja aina vaihtuu nytkin vähän tarina, että missä aiheessa on otettu muka silmätikuksi ja kuka nimimerkillinen tämä kirjoittaja on muka ollut. Kuulostaa ihan satutäti Tarottarelta.
A
 
vierailija
Siis nyt myönnät käyneesi Tarottaren kimppuun

Ei helvetti tätä tyyppiä.
Syyllä, en aiheetta. Hän on valehtelija, eikä suostunut edes keskustelemaan siitä, että jouduin epäilemään hänen rehellisyyttään. Hänen "kimppuunsa" käyminen ei ollut pahantahtoista, vaan tarkoitus oli selvittää tosiasiat. Hän ei siihen kyennyt, sen sijaan joku kovasti häntä puolustava anonyymi ilmestyi selittämään jotain asian vierestä aina.
Ja vihaa syntyi siitä, että sivulliset pitivät sitä ilkeytenä, että halusin saada selville vähän tarkemmin tästä Tarottaren korttienlukuhommasta.
 
vierailija
Ei v*ttu sentään. Ei tähänkin ketjuun Aidon ja tämän ns. numero nimimerkin väittelyä. Aito, tämä toinen tyyppi on näiden palstojen pahimpia trolleja, ei kannata vastata hänelle.
 
vierailija
Syyllä, en aiheetta. Hän on valehtelija, eikä suostunut edes keskustelemaan siitä, että jouduin epäilemään hänen rehellisyyttään. Hänen "kimppuunsa" käyminen ei ollut pahantahtoista, vaan tarkoitus oli selvittää tosiasiat. Hän ei siihen kyennyt, sen sijaan joku kovasti häntä puolustava anonyymi ilmestyi selittämään jotain asian vierestä aina.
Ja vihaa syntyi siitä, että sivulliset pitivät sitä ilkeytenä, että halusin saada selville vähän tarkemmin tästä Tarottaren korttienlukuhommasta.
Ei ole Aito Tarotar kyseessä.
 

Yhteistyössä