K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämmönen fiilis tosta nyt vaan tulee, oli niin yllättävä postaus ja out of nowhere, että jotain siinä takana on.
Ja sit toi toinen puoli, kyllä noi Kn tiukat paikat on ollut selkeästi aikoja, jolloin B on ollut piilossa ja hiljaa.
K:han on tosi paljon ottanut B:tä esiin vaikka itsellään on tyttöystävä. Sama juttuhan tuo on nyt ja K:lle selvästi sopii varsin hyvin kuten vastauksesta nähtiin.
 
vierailija
Sä et tiedä, mitä B on laittanut K:lle yksityisesti. Hehän ystävinä puhuvat paljon toistensa kanssa.
Se koko pointtihan on että julkisesti B ei ole ns. mennyt lähellekään K:ta kun hänellä on ollut julkisesti vaikeaa. Varmaan sen takia, että ei itse saisi osaansa negatiivisesta huomiosta. Yksityiset jutut on ihan eri mutta niistä ei tässä puhuttu.
 
vierailija
Tää mua kyllä ihmetyttää, että eikö se itse tai bändi tajua miltä tää näyttää? Tää on jo niin toistuva kuvio. Jostain täytyy huomio ja kuuntelijat saada takaisin.
Mitä siitä, että itse on fanikuvioiden suhteen laiskotellut viime kuukaudet, että ihan omaa syytä tämä kuuntelijakato, laitetaan taas jonkun toisen aikaansaama suosio töihin.
Näkee että Bojanin dissaaja pääsi taas vauhtiin. Aina sama kun jotain kivaa tapahtuu. Pidätkö K:ta ihan tyhmänä, että hän ei itse osaa arvioida kuka on hänelle aidosti hyvä ystävä? K:lla on selvästi tunneälyä ja siksi onnistuikin löytämään noin lämpimän ystävyyssuhteen viisuista. Tunnisti hyvän ihmisen.
 

Yhteistyössä