K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
K on huudellut niin paljon Bojania vaikka seurustelee, niin ihan hyvä että välillä toisinkin päin. Ovat tosi tärkeitä toisilleen, sen näkee kaikesta. 🥰
 
vierailija
Erehdyt taas kerran henkilöstä, nyt tulin vasta ekaa kertaa ketjuun ja tulin vaan sanomaan, etten usko tohon lehtijuttuun yhtään noilla todisteilla, perustuu X tasoisiin juttuihin vähän kuin ne B:n tyttö bäkkärille jutut ja luulisi saataneen kuvia myös, jos muka olisi eri paikoissa nähty.
Sloveniassa on niin pienet piirit, ettei tuollaista juttua tehtäisi ilman kunnon todisteita.
 
vierailija
Ihmettelin samaa . Eiköhän ne kuuntelijat tuu jostain muusta kuin siitä, että postaa yhden kuvan.
Mä itse asiassa menin pitkästä aikaa kuuntelemaan Silvesterin musaa viime viikolla kun tuli kuva somessa vastaan. Periaatteessa siis Kn seuraajat saattaisi myös muistaa Joksut kun näkee sen kuvan stoorissa. Siis sellaiset jotka ei ole faneja mutta välillä kuuntelee musaa. Mutta tuskin toi mitään isoja kuuntelijalukuja tuo enkä usko että K siksi jakoi kuvan.
 
vierailija
Aika säälittävää, että oletat, että tollasella kuvalla kuulijat lisääntyy.
No tää K-yhteydestä muistuttaminen nyt vaan on vedetty viimeisen vuoden aikana esiin aina kun uuden biisin julkaisu lähestyy. Sama tapahtui, kun julkaistiin SSOL, EW ja Sbj. En ole seurannut, onko sillä ollut vaikutusta lukuihin, mutta luotto siihen näyttää olevan vahva 😄 Katsokaa vaan, Bluzan julkaisu lähestyy ja kyllä tässä vielä jotain KB juttua julkaistaan.
 
vierailija
No tää K-yhteydestä muistuttaminen nyt vaan on vedetty viimeisen vuoden aikana esiin aina kun uuden biisin julkaisu lähestyy. Sama tapahtui, kun julkaistiin SSOL, EW ja Sbj. En ole seurannut, onko sillä ollut vaikutusta lukuihin, mutta luotto siihen näyttää olevan vahva Katsokaa vaan, Bluzan julkaisu lähestyy ja kyllä tässä vielä jotain KB juttua julkaistaan.
Mitä EW:n aikana oli en muista?
 
vierailija
Toi on Markin ottama kuva, ei se automaattisesti ole bojanilla ollut missään käytössä. Ne mitä ilmeisimmin on just tavanneet kun studio7 on ollut valmistautumassa joksujen kanssa, ja B on voinut tyyliin eilen selailla Markin kuvia tms ja pyytää sieltä parhaat palat
 
vierailija
Mä itse asiassa menin pitkästä aikaa kuuntelemaan Silvesterin musaa viime viikolla kun tuli kuva somessa vastaan. Periaatteessa siis Kn seuraajat saattaisi myös muistaa Joksut kun näkee sen kuvan stoorissa. Siis sellaiset jotka ei ole faneja mutta välillä kuuntelee musaa. Mutta tuskin toi mitään isoja kuuntelijalukuja tuo enkä usko että K siksi jakoi kuvan.
K:n seuraajat? No, K sen stoorin teki, ei Bojan.
 
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
Tämä. Tähän itsekin olen kyllästynyt. Ystäviä tuetaan myös vaikeina hetkinä julkisesti, eikä vain silloin kun on nostetta ja siitä itse hyötyy. Vertaa esim. Joostiin, joka on ihan eri tavalla tukenut K:ta myös p***amyrskyn keskellä. Toisaalta B ei taida oikein kestää julkisuuden negatiivisia puolia, joten tavallaan ymmärrän.
 
vierailija
En ymmärrä miksi joku ei nyt suostu uskomaan tätä Sadien ja Bojanin suhdetta. Ovat tutustuneet Lontoossa, Sadie on ollut keväällä JO keikoilla ja keikkabussissa, Bojan kävi toukokuussa New Yorkissa ja alkoi seuraamaan koko sukua instassa, Bojan bongattiin salakuvassa takkinsa kanssa Sadien kanssa NY bileissä ja nyt heidät on bongattu yhdessä Sloveniassa? Ihanaa minun mielestä Sadie on onnekas!!!
On ihana juttu mustakin! Kivoja uutisia ja niin suloista kommunikointia Kärtsän ja Bojanin välillä siihen päälle. Tosi kiva päivä!❤
 
vierailija
Jos luet jutun, huomaat, ettei siinä väitetä mitään. Siinä ainoastaan kuvaillaan, mitä heistä juorutaan. Juoruajat saisivat hävetä, kun teidän takianne juttu vain paisuu, vaikka on täysin selvä ankka.
Sinä ja te muut jankkaajat paisutatte tilannetta myös kun teidän kanssa lähdetään jankkaamaan ja ihmiset provosoituu kirjoittamaan vielä enemmän noita juttuja.
 

Yhteistyössä