K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämmönen fiilis tosta nyt vaan tulee, oli niin yllättävä postaus ja out of nowhere, että jotain siinä takana on.
Ja sit toi toinen puoli, kyllä noi Kn tiukat paikat on ollut selkeästi aikoja, jolloin B on ollut piilossa ja hiljaa.
Ja jos positiivisesti ajattelee, niin yhtä hyvin B ja K on voineet jutella vaikka just puhelimessa ja suunnitella tulevaa Slovenian reissua, ja tän innoittamana B on mennyt katselemaan kuvia edelliseltä tapaamiskerralta ja ajatelut, että olipa kiva tapaaminen, seuraavaa odotellessa, laitanpa kuvan Instaan. Eikä siinä ole mitään sen enempää taustalla.
 
vierailija
Ja kuuntelijat on laskussa.
Tää mua kyllä ihmetyttää, että eikö se itse tai bändi tajua miltä tää näyttää? Tää on jo niin toistuva kuvio. Jostain täytyy huomio ja kuuntelijat saada takaisin.
Mitä siitä, että itse on fanikuvioiden suhteen laiskotellut viime kuukaudet, että ihan omaa syytä tämä kuuntelijakato, laitetaan taas jonkun toisen aikaansaama suosio töihin.
 
vierailija
Mä bongasin uutiset just twitterissä ja tännehän sitä oli heti tultava jauhamaan :D Täällähän onkin suurempi luotto tuohon uutiseen kuin twitterin fandomilla! Tai sit mun feediin tulee vain niitä joitten mielestä juttu on ihan täyttä soopaa, en esim tiedä mitä sadiefandom asiasta on mieltä.
 
vierailija
Tää mua kyllä ihmetyttää, että eikö se itse tai bändi tajua miltä tää näyttää? Tää on jo niin toistuva kuvio. Jostain täytyy huomio ja kuuntelijat saada takaisin.
Mitä siitä, että itse on fanikuvioiden suhteen laiskotellut viime kuukaudet, että ihan omaa syytä tämä kuuntelijakato, laitetaan taas jonkun toisen aikaansaama suosio töihin.
Mä heitin ton vitsillä vaan. 😄 En usko että toi vaikuttaa kuuntelijalukuihin mutta parin päivän päästä nähdään.
 
vierailija
Tää mua kyllä ihmetyttää, että eikö se itse tai bändi tajua miltä tää näyttää? Tää on jo niin toistuva kuvio. Jostain täytyy huomio ja kuuntelijat saada takaisin.
Mitä siitä, että itse on fanikuvioiden suhteen laiskotellut viime kuukaudet, että ihan omaa syytä tämä kuuntelijakato, laitetaan taas jonkun toisen aikaansaama suosio töihin.
Aika säälittävää, että oletat, että tollasella kuvalla kuulijat lisääntyy.
 
vierailija
Mä bongasin uutiset just twitterissä ja tännehän sitä oli heti tultava jauhamaan Täällähän onkin suurempi luotto tuohon uutiseen kuin twitterin fandomilla! Tai sit mun feediin tulee vain niitä joitten mielestä juttu on ihan täyttä soopaa, en esim tiedä mitä sadiefandom asiasta on mieltä.
Tietenkin se on soopaa. Siellähän on yllättävän moni korkeakouluopiskelijoita. Toisin kuin täällä.
 
vierailija
Tää mua kyllä ihmetyttää, että eikö se itse tai bändi tajua miltä tää näyttää? Tää on jo niin toistuva kuvio. Jostain täytyy huomio ja kuuntelijat saada takaisin.
Mitä siitä, että itse on fanikuvioiden suhteen laiskotellut viime kuukaudet, että ihan omaa syytä tämä kuuntelijakato, laitetaan taas jonkun toisen aikaansaama suosio töihin.
Siis mikä tässä sun mielestä tuo kuuntelijoita?
 
vierailija
Ennustaja on kova hätä ehtiä vastata joka ikiseen kommenttiin.
Erehdyt taas kerran henkilöstä, nyt tulin vasta ekaa kertaa ketjuun ja tulin vaan sanomaan, etten usko tohon lehtijuttuun yhtään noilla todisteilla, perustuu X tasoisiin juttuihin vähän kuin ne B:n tyttö bäkkärille jutut ja luulisi saataneen kuvia myös, jos muka olisi eri paikoissa nähty.
 

Yhteistyössä