K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
Jere on hyvä ystävä. Toivottavasti Bojan on myös ja tää vaan näyttää tolta meille ulkopuolisille.
 
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
Saa sanoa negatiiviset ajatukset. Mun mielestä tää on vaan todella väärin tulkittu ja aika julma kuva Bojanin ja Jeren ystävyydestä.
 
vierailija
En ymmärrä miksi joku ei nyt suostu uskomaan tätä Sadien ja Bojanin suhdetta. Ovat tutustuneet Lontoossa, Sadie on ollut keväällä JO keikoilla ja keikkabussissa, Bojan kävi toukokuussa New Yorkissa ja alkoi seuraamaan koko sukua instassa, Bojan bongattiin salakuvassa takkinsa kanssa Sadien kanssa NY bileissä ja nyt heidät on bongattu yhdessä Sloveniassa? Ihanaa minun mielestä 🥰 Sadie on onnekas!!!
 
vierailija
Mä en lähtisi tekemään näin äärimmäisiä tulkintoja kun ei tiedetä heidän välisestä kommunikaatiostaan mitään. B on saattanut esim. harmitella Klle että nyt juorulehti on kirjoitellut tämmöistä ja K on itse ehdottanut että tehdään joku pieni instatempaus. Tai sit nämä oli vaan sattumaa.
Sattumaa? Molemmat on kyllä niin taitavia julkisuuden pyörittäjiä, että ei tää sattumaa ole. Mutta ehkä jopa K itse ehdottanut, olis ihan sen tapaista astua Bojanin suojaksi.
 
vierailija
En ymmärrä miksi joku ei nyt suostu uskomaan tätä Sadien ja Bojanin suhdetta. Ovat tutustuneet Lontoossa, Sadie on ollut keväällä JO keikoilla ja keikkabussissa, Bojan kävi toukokuussa New Yorkissa ja alkoi seuraamaan koko sukua instassa, Bojan bongattiin salakuvassa takkinsa kanssa Sadien kanssa NY bileissä ja nyt heidät on bongattu yhdessä Sloveniassa? Ihanaa minun mielestä 🥰 Sadie on onnekas!!!
+ mummo seuraa ja pitävät samaa hupparia🤣 yhdessä ovat
 
vierailija
En ymmärrä miksi joku ei nyt suostu uskomaan tätä Sadien ja Bojanin suhdetta. Ovat tutustuneet Lontoossa, Sadie on ollut keväällä JO keikoilla ja keikkabussissa, Bojan kävi toukokuussa New Yorkissa ja alkoi seuraamaan koko sukua instassa, Bojan bongattiin salakuvassa takkinsa kanssa Sadien kanssa NY bileissä ja nyt heidät on bongattu yhdessä Sloveniassa? Ihanaa minun mielestä Sadie on onnekas!!!
Bojan oli New Yorkissa huhtikuun alussa ja oletettavasti uudestaan touko-kesäkuussa.

Kyllä Bojan on onnekas myös, Sadie on aikamoinen catch ja ilmeisesti mukava ihminenkin.
 
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
Ei lisättävää tähän.
 
vierailija
En ymmärrä miksi joku ei nyt suostu uskomaan tätä Sadien ja Bojanin suhdetta. Ovat tutustuneet Lontoossa, Sadie on ollut keväällä JO keikoilla ja keikkabussissa, Bojan kävi toukokuussa New Yorkissa ja alkoi seuraamaan koko sukua instassa, Bojan bongattiin salakuvassa takkinsa kanssa Sadien kanssa NY bileissä ja nyt heidät on bongattu yhdessä Sloveniassa? Ihanaa minun mielestä Sadie on onnekas!!!
En ymmärrä miksi se on joillekin niin kauhean tärkeää saada paukutettua muiden päähän, että S&B seurustelee. Mitä se sun persettä kaivelee mitä muut uskoo tai ei, tai toisekseen jos jotkut ei halua repostella tällä asialla kun B selvästi haluaa pitää seurustelukuvionsa yksityisenä?
 
vierailija
Tuo loppu! Olen samaa mieltä. Liian paksua, että samaan aikaan ilmestyy juorulehden päivitys ja sitten mennään K:n kustannuksella tavallaan someen jälleen kerran. Toki se voi olla ihan sovittu juttu K.n kanssa ja K:han ei mistään hätkähdä, mutta ei näin. Tämä haisee. (Olen toki iloinen, että B. palaa someen).
Ehkä B haluaa että shippaajatkin näkee että heillä on lämpimät välit vaikka B seurusteliskin, ettei kenellekään tule kakkaa kriisi. Mehän tiedetään että täälläkin on henkilöitä jotka ottaa shippaamisen liian tosissaan. Ei tietenkään K:ta haittaa, hän itse on huudellut B:tä paljonkin eri tilanteissa, vaikka on koko ajan itse ollut suhteessa.
 
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
No kai se nyt saa itseään auttaakseen postata tuollaisen kuvan???? Mitä K siinä teki? Ei yhtään mitään.
 
vierailija
En ymmärrä miksi se on joillekin niin kauhean tärkeää saada paukutettua muiden päähän, että S&B seurustelee. Mitä se sun persettä kaivelee mitä muut uskoo tai ei, tai toisekseen jos jotkut ei halua repostella tällä asialla kun B selvästi haluaa pitää seurustelukuvionsa yksityisenä?
Just näin. Miksi väitellä asiasta, kun B ei ole siitä puhunut eikä hänelle selvästi ole mikään ongelma, mitä ikinä ihmiset hänen väleistään S:n kuvittelevatkaan. Ole onnellinen B:n puolesta ja jätä muut ihmiset rauhaan.
 
vierailija
En ymmärrä miksi joku ei nyt suostu uskomaan tätä Sadien ja Bojanin suhdetta. Ovat tutustuneet Lontoossa, Sadie on ollut keväällä JO keikoilla ja keikkabussissa, Bojan kävi toukokuussa New Yorkissa ja alkoi seuraamaan koko sukua instassa, Bojan bongattiin salakuvassa takkinsa kanssa Sadien kanssa NY bileissä ja nyt heidät on bongattu yhdessä Sloveniassa? Ihanaa minun mielestä 🥰 Sadie on onnekas!!!
Sadie on kyllä onnekas! Ja on kyllä Bojankin,. Enkä tarkoita sitä että onnekkuus olisi vain suuren tähden nappaamisessa, vaan sadie vaikuttaa tosi ihanalta ja heillä on paljon samankaltaisia ajatuksia ihan jo menneiden vuosien haastattelujen perusteella. Mutta tää juorulehden juttu on silti mun mielestä epäuskottava. Yhtenä ihan tuo että "lähteenä" on tiktok-haut joita on tehty. Ei siis edes videot joissa jotain sanottaisiin, vaan se millä sanoilla ihmiset ovat juoruja etsineet! Ja se että kun sanotaan ettei kommentoida, korostetaan että eipä kielletty asiaa. Just.
 
vierailija
Saa sanoa negatiiviset ajatukset. Mun mielestä tää on vaan todella väärin tulkittu ja aika julma kuva Bojanin ja Jeren ystävyydestä.
🤷‍♀️ No tämmönen fiilis tosta nyt vaan tulee, oli niin yllättävä postaus ja out of nowhere, että jotain siinä takana on.
Ja sit toi toinen puoli, kyllä noi Kn tiukat paikat on ollut selkeästi aikoja, jolloin B on ollut piilossa ja hiljaa.
 
vierailija
Ehkä B haluaa että shippaajatkin näkee että heillä on lämpimät välit vaikka B seurusteliskin, ettei kenellekään tule kakkaa kriisi. Mehän tiedetään että täälläkin on henkilöitä jotka ottaa shippaamisen liian tosissaan. Ei tietenkään K:ta haittaa, hän itse on huudellut B:tä paljonkin eri tilanteissa, vaikka on koko ajan itse ollut suhteessa.
🤦‍♀️
 

Yhteistyössä