K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämä just alleviivaa mun pointin. B ja S pidetään parina vaikka heitä ei ole nähty yhdessä kuin kerran baarissa. Damon ja kris taas eivät sitten ole pari, vaikka tapaavat toisiaan usein jne
Sä nyt vedät esiin vähän hassut esimerkit. Täällä on moni yrittänyt selittää sulle, että ei se aina mene niin, että kun mies ja nainen kohtaa, niin heitä luullaan pareiksi. B on tavannut satoja naisia, mutta ei heitä silti yhdistetä siinä mielessä B:hen millään tavoin. Kukaan täällä ei myöskään ole kieltänyt, etteikö esim. D voisi seurustella miehen kanssa. Sehän on hyvinkin mahdollista.
 
vierailija
Sä nyt vedät esiin vähän hassut esimerkit. Täällä on moni yrittänyt selittää sulle, että ei se aina mene niin, että kun mies ja nainen kohtaa, niin heitä luullaan pareiksi. B on tavannut satoja naisia, mutta ei heitä silti yhdistetä siinä mielessä B:hen millään tavoin. Kukaan täällä ei myöskään ole kieltänyt, etteikö esim. D voisi seurustella miehen kanssa. Sehän on hyvinkin mahdollista.
Eli D voisi seurustella miehen kanssa, kunhan se mies ei ole kris tai bojan. Sen sijaan bojan voi seurustella sadien kanssa, koska hänet voidaan yhdistää bojaniin siinä mielessä?
 
vierailija
Tietysti saa vapaasti shipata. En kuitenkaan tarkoita shippiä nyt ollenkaan, vaan sitä että heitä ei pidetä oikeana parina vaikka on pusukuvaa yms. Ja B ja S pidetään parina, vaikka ei ole mitään vastaavaa.
Eiköhän tässä ketjussa kaikille ole täysin ok se, jos B päätyy yhteen miehen kanssa. Tällä hetkellä spekulaatioissa pyörii S, mutta sitä ennen pohdittiin B:n ja D:n lämpimiä välejä, joten kyllä m/m suhteetkin kelpaavat.
 
vierailija
Eli D voisi seurustella miehen kanssa, kunhan se mies ei ole kris tai bojan. Sen sijaan bojan voi seurustella sadien kanssa, koska hänet voidaan yhdistää bojaniin siinä mielessä?
Aika moni on jo kommentoinut tässä keskustelussa että B:n ja D:n välillä on nähty kyllä kipinää. Krisiin ja D:hen ei ehkä ihan niin yleisesti uskota juuri tuon tyttöystäväjutun takia.
 
vierailija
Yksityishenkilöä seuraat? Tiedän tili on julkinen, mutta hän on silti yksityishenkilö ja Kris ei ole häntä pitkään aikaa tuonut esiin
No niin sit taas suojelupoliisin rauhoittuu. Myös Mä olen ylsityishenkilö ja mulla on useampi sata seuraajaa. Ei tarvitse kysellä puolisoltani lupaa siihen saako mua seurata.

Oon eri, enkä pidä noista erospekuista, mutta tällainen on naurettavaa.
 
vierailija
Eli D voisi seurustella miehen kanssa, kunhan se mies ei ole kris tai bojan. Sen sijaan bojan voi seurustella sadien kanssa, koska hänet voidaan yhdistää bojaniin siinä mielessä?
Sä nyt yrität tahallasi vääntää asiaa nurinkurin. Tämä ketjuhan perustettiin osaksi sen takia, kun vauvalla ei kestetty B&D juttuja. Luepa vaikka ne eiliset keskustelut, niin huomaat, että aika monen kommentoijan mielestä B on saattanut olla kiinnostunut D:stä.
 
vierailija
Sä nyt yrität tahallasi vääntää asiaa nurinkurin. Tämä ketjuhan perustettiin osaksi sen takia, kun vauvalla ei kestetty B&D juttuja. Luepa vaikka ne eiliset keskustelut, niin huomaat, että aika monen kommentoijan mielestä B on saattanut olla kiinnostunut D:stä.
Mä osallistuin siihen keskusteluun, kuten jo sanoin. Totta kai mä tiedän että aika monen mielestä on juuri noin. Ja silti aina se lopputulema on, että ei se m/m kuitenkaan ole todellinen pari
 
vierailija
Iiiha- haa!
🐴

Naapuripilttuuseen muutti komea orihevonen ja nuuhkaisin vahingossa käytävällä sen hännänalustaa, kun olen näin pieni. Sellainen käry, vaikka niin hieno sukutaulukin!

Kuulin, että Vantaan ihana valkotukka nuuhkii ihmisten pyllyjä, kun sille antaa 46 kauranjyvää.

Yritin kysellä pihakanoilta vahvistusta juorulle, mutten tavoittanut yhteyskanaa.

Nyt syön iltaheinää!

T. Pieni Ruskea Poni
🩷🩷
 
vierailija
Mä osallistuin siihen keskusteluun, kuten jo sanoin. Totta kai mä tiedän että aika monen mielestä on juuri noin. Ja silti aina se lopputulema on, että ei se m/m kuitenkaan ole todellinen pari
No jos nyt lyödään faktat tiskiin, niin Nacella, Krisillä ja Kärtsällä taitaa kaikilla olla naispuoliset kumppanit, joten hyvin vaikea näitä naisia on miehiksi vääntää. Samoin Härtsällä, Jukalla, Jessellä, Mikkellä jne. on naispuoliset kumppanit/vaimot. Ei se meidän kommentoijien vika täällä ole, jos saagan henkilöt ovat päätyneet naisten kanssa yhteen.
 

Yhteistyössä