K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se oli vähän huono esimerkki, eikä se edes pidä paikkaansa, koska B:tä on nähty kuvissa ja videoissa eri naisten kanssa, mutta S on nyt jostakin syystä sattumoisin noussut esiin. Enemmän B:tä on miehiin näissä ketjuissa yhdistetty. Sitäpaitsi vain yksi henkilö täällä tuntuu näkevän B&D jutun pelleilynä, ainakin eilisen keskustelun perusteella todella useat kommentoivat ovat nähneet kipinää, kiinnostusta tms. heidän välillään.
S on vahvasti jäänyt spekuiluihin kun on niitä hänen mummon ja äidin seuraamisia ja Bn sukulaisen tutustumista Sn ystävään ym.
 
vierailija
Tietysti saa vapaasti shipata. En kuitenkaan tarkoita shippiä nyt ollenkaan, vaan sitä että heitä ei pidetä oikeana parina vaikka on pusukuvaa yms. Ja B ja S pidetään parina, vaikka ei ole mitään vastaavaa.
Ei pidetä koska Krisillä on tyttis ja D on usein flirtti miesten kanssa. Tai siis ne viestit Krisille ei ole mitenkään erityisiä.
 
vierailija
Se oli vähän huono esimerkki, eikä se edes pidä paikkaansa, koska B:tä on nähty kuvissa ja videoissa eri naisten kanssa, mutta S on nyt jostakin syystä sattumoisin noussut esiin. Enemmän B:tä on miehiin näissä ketjuissa yhdistetty. Sitäpaitsi vain yksi henkilö täällä tuntuu näkevän B&D jutun pelleilynä, ainakin eilisen keskustelun perusteella todella useat kommentoivat ovat nähneet kipinää, kiinnostusta tms. heidän välillään.
No tämä just alleviivaa mun pointin. B ja S pidetään parina vaikka heitä ei ole nähty yhdessä kuin kerran baarissa. Damon ja kris taas eivät sitten ole pari, vaikka tapaavat toisiaan usein jne
 
vierailija
Ehkä se juuri onkin syy siihen? Ne oikeat suhteet pidetään piilossa.
Tää on mun ikisuosikki 😁 Mikä tahansa suhde voidaan perustella sillä onko se piilossa vai ei, mutta aina kulloisiinkin tarkoituksiin soveltuvasti. B damonin päällä ei ole suhde, koska video oli julkisesti näkyvillä, mutta jos sama tapahtuisi (shippaajasta riippuen) sadien/kärtsän/Janin kanssa, se olisikin merkki suhteesta, koska miksei
 
vierailija
S on vahvasti jäänyt spekuiluihin kun on niitä hänen mummon ja äidin seuraamisia ja Bn sukulaisen tutustumista Sn ystävään ym.
Mulle on ihan sama mikä on sadien asema B:n elämässä mutta oon ihan varma että B sai yöpyä sen kotona tai vähintäänkin kävi niillä päivällisellä tms ja noin vartissa sekä äiti että mummo oli jo aivan myytyjä ja ne räpläsi salaa seuraamiset kuntoon jo siinä ruokapöydässä.
 
vierailija
No tämä just alleviivaa mun pointin. B ja S pidetään parina vaikka heitä ei ole nähty yhdessä kuin kerran baarissa. Damon ja kris taas eivät sitten ole pari, vaikka tapaavat toisiaan usein jne
Ehkä se johtuu siitä, että Krisin oletetaan seurustelevan. Samoin Nace seurustelee. Ehkä siksi heistä ei ole tarvetta spekuloida muuta. Eihän se parisuhde mitään tietty takaa, mutta oletus on se, että Kris tai Nace tuskin pettäisivät noin näkyvästi kumppaneitaan.
 

Yhteistyössä