K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ottamatta kantaa aiheeseen, niin miksi se on heti trollausta jos on erimieltä tai haluaa keskustella yleensä asiasta?

Eri juttu jos haukutaan rasistisesti mutta tässä nyt pohditaan eroja Käärijän ja Jeren välillä. Mikä on aitoa, mikä suunniteltua, onko rahastusta vai ei jne.
Jere ja Käärijähän on kaikista asiaan liittyvistä Jeren ja hänen tuntevien ihmisten kommenteista päätellen hyvin erilaisia keskenään. Käärijä on tietyllä tavalla osa Jereä, mutta se on roolihahmo ja ihminen sen takana on eri asia. Mitä ihmeteltävää tässä oikein on?
 
vierailija
No sinäpä sen itse totesit, ihan itse olet "mennyt lankaan". Ei sen lavaesityksen ole tarkoituskaan olla yksi yhteen todellisuuden kanssa, se on esitys, viihdettä. Jos itse sen perusteella alat odottaa jotain tosielämässä ilmiintyvää, niin oma moka.
Ja miksi se olisi jotenkin huono asia, että he tietää mikä uppoaa yleisöön ja rakentaa esityksen sekä hahmon sen mukaan? Sehän on vaan nerokasta bisnestä, ne tekee jotka osaa ja uskaltaa.
Väitinkö jotain muuta? Nauravat matkalla pankkiin ja sanoin jo, että tyhmä minä. Kyllä, nerokasta iskeä täysin tyhjään kohtaan Suomen musakentällä.
 
vierailija
Epäsuosittu mielipide mut nyt ollaan kompostissa :
Mun mielestä Jeren olis syytä lopettaa tai rajoittaa alkoholin ja roskaruuan nauttimista koska se alkaa näkyä.
Hänellä on varmasti peruskunto todella hyvä joten tulokset näkyisi hyvin pian jos ottaisi itseään niskasta kiinni ja aloittaisi terveemmät elämäntavat.
Ugh, olen puhunut.
 
vierailija
Eli siis toivoit Kärtsyn kuuluvan seksuaalivähemmistöön? Mä luulen, että osa oikeasti toivoi näin, koska suomi tarvitsee esikuvia tällä saralla.
Mä uskon kans, että moni toivoi näin. Ja sitten se, että se olikin kaikki esitystä oli aika suuri pettymys. Ja ehkä taustalla häilyy myös pelko siitä, että m&m pidetään sit kuitenkin ihan vitsinä.
 
vierailija
Epäsuosittu mielipide mut nyt ollaan kompostissa :
Mun mielestä Jeren olis syytä lopettaa tai rajoittaa alkoholin ja roskaruuan nauttimista koska se alkaa näkyä.
Hänellä on varmasti peruskunto todella hyvä joten tulokset näkyisi hyvin pian jos ottaisi itseään niskasta kiinni ja aloittaisi terveemmät elämäntavat.
Ugh, olen puhunut.
Matkii esikuvaansa Veskua
 
vierailija
Väitinkö jotain muuta? Nauravat matkalla pankkiin ja sanoin jo, että tyhmä minä. Kyllä, nerokasta iskeä täysin tyhjään kohtaan Suomen musakentällä.
Siis häh? Ei ne artistitkaan elä pyhästä hengestä tai yleisön ihailusta. Se on aika kovaa työtä ja musiikin ja shown takana on paljon näkymätöntä, joka työllistää isoa joukkoa. Tottakai työstä on kaikkien osallisten saatava palkkansa. Ei ne kaikki rahat mene Kärtsälle hyvä ihme. Ja mitä pahaa on siinä, että artisti tekee omaa juttuaan ensin lähes palkatta vuosikausia ja sitten kun tekee läpimurron, ottaa siitä hyödyn irti. Tähän pyrkii ihan kaikki artistit eli että voisi elää sillä työllä, jota rakastaa.
 
vierailija
Mun on vaikea ymmärtää henkilöä jonka mukaan artistin ei pitäis rahastaa. No ei se ole harrastus vaan ammatti josta maksetaan. Hyvänen aika. Listaa Please artistit jotka ei veloita.
 
vierailija
Mitä.Kirjoittaja ei ole mielestäni ollenkaan katkera, vaan moittii omaa sinisilmäisyyttään Kn kohdalla.
Vähän kyllä naurattaa tää toopeilu. Mitä helevetin sinisilmäisyyttä ? Kärtsä ei ole huijannut ketään eikä huijaa edelleenkään. Hän tekee artistin työtä ja on siinä täysillä sellainen kuin on. Jerenä hän on ollut esillä tosi vähän viime aikoina, mutta on varmasti edelleen yhtä aito ja rehellinen kuin ennenkin. K ei voi olla vastuussa siitä, että jotkut luovat täysin omituisia ja epärealistisia mielikuvia ja sitten pettyvät. Silloin kyseisen tyypin on vain paras lakata fanittamasta, jos on liian raskasta.
 
vierailija
Mun on vaikea ymmärtää henkilöä jonka mukaan artistin ei pitäis rahastaa. No ei se ole harrastus vaan ammatti josta maksetaan. Hyvänen aika. Listaa Please artistit jotka ei veloita.
Vastaan nyt vielä tähän ja jätän sitten aiheen. Ja tätä viestiä edelliselle kommentoijalle, en tiedä keneksi mua luulet, mutta en aiemmin ole tästä täällä tai muullakaan palstalla valittanut. Mutta mukava tietää etten ole ainut sinisilmäinen jos puhuttu aiemminkin! En myöskään ole katkera tai menetä yöuniani.

Ja tietysti artistin kuuluu saada rahaa työstään! Hitto, että on vaikea saada itseään ymmärretyksi. Olen koko ajan tässä keskustelussa sanonut taktiikkaa nerokkaaksi ja hyvin onnistuneeksi. Ja onhan K itse sanonut, että tarkoitus on takoa rahaa niin paljon kuin pystyy. Well done!
 
vierailija
Mä uskon kans, että moni toivoi näin. Ja sitten se, että se olikin kaikki esitystä oli aika suuri pettymys. Ja ehkä taustalla häilyy myös pelko siitä, että m&m pidetään sit kuitenkin ihan vitsinä.
??? Vitsinä? Kärtsällä on lukuisia queer-ystäviä. Esim. Benkku, joka on aina kehunut Kärtsää. Miksi Kärtsä "vitsailisi" = pilkkaisi aihetta? Mun mielestä kaikki pusut ja halit ja hipelöinnit on tarkoitettu näiden juttujen normalisoimiseksi, siis että miesten välinen hellyys ja koskettelu ei ole mitään kamalaa liittyi siihen seksuaalisuutta tai pelkkää kaveruutta. Sitä paitsi me emme edelleenkään voi määritellä jonkun ihmisen seksuaalisuutta. Sen tekee vain ko ihminen itse. Tää siis koskee myös Jereä.
 
vierailija
??? Vitsinä? Kärtsällä on lukuisia queer-ystäviä. Esim. Benkku, joka on aina kehunut Kärtsää. Miksi Kärtsä "vitsailisi" = pilkkaisi aihetta? Mun mielestä kaikki pusut ja halit ja hipelöinnit on tarkoitettu näiden juttujen normalisoimiseksi, siis että miesten välinen hellyys ja koskettelu ei ole mitään kamalaa liittyi siihen seksuaalisuutta tai pelkkää kaveruutta. Sitä paitsi me emme edelleenkään voi määritellä jonkun ihmisen seksuaalisuutta. Sen tekee vain ko ihminen itse. Tää siis koskee myös Jereä.
Samaa mieltä. Ja hän nyt selvästi nauttii tästä hiplailusta ja koskettelusta, niin miksei sitä sitten voisi toteuttaa vaikka juuri noin.
 
vierailija
??? Vitsinä? Kärtsällä on lukuisia queer-ystäviä. Esim. Benkku, joka on aina kehunut Kärtsää. Miksi Kärtsä "vitsailisi" = pilkkaisi aihetta? Mun mielestä kaikki pusut ja halit ja hipelöinnit on tarkoitettu näiden juttujen normalisoimiseksi, siis että miesten välinen hellyys ja koskettelu ei ole mitään kamalaa liittyi siihen seksuaalisuutta tai pelkkää kaveruutta. Sitä paitsi me emme edelleenkään voi määritellä jonkun ihmisen seksuaalisuutta. Sen tekee vain ko ihminen itse. Tää siis koskee myös Jereä.
Kyllä. Ja kasvavat pojat ja myös nuoret aikuiset miehet, jos ketkä, tarvitsevat roolimallia ja esikuvaa siitä, että toista voi koskettaa muutenkin kuin käsi nyrkissä tai potkimalla. Ja toiselle voi myös sanoa, että tämä on tärkeä.

Poikien päivänä lapsiasiainvaltuutettu(?) Oli tehnyt Liverpoolin halauskuvasta oman version, jossa korosti nimenomaan K:n ja B:n lämpimien välien ja niiden avoimen osoittamisen merkitystä roolimallina nuoremmille.
 
vierailija
Vastaan nyt vielä tähän ja jätän sitten aiheen. Ja tätä viestiä edelliselle kommentoijalle, en tiedä keneksi mua luulet, mutta en aiemmin ole tästä täällä tai muullakaan palstalla valittanut. Mutta mukava tietää etten ole ainut sinisilmäinen jos puhuttu aiemminkin! En myöskään ole katkera tai menetä yöuniani.

Ja tietysti artistin kuuluu saada rahaa työstään! Hitto, että on vaikea saada itseään ymmärretyksi. Olen koko ajan tässä keskustelussa sanonut taktiikkaa nerokkaaksi ja hyvin onnistuneeksi. Ja onhan K itse sanonut, että tarkoitus on takoa rahaa niin paljon kuin pystyy. Well done!
Ymmärrän sinua täysin. Olen samaa mieltä.
 
vierailija
Ööö voisko puhua vaihteeksi vähän Joksuista eikä vaan K:sta ja siihen liittyvistä jutuista kymmenien sivujen verran...
Mielellään. Tämän päivittäisen Jance annostuksen laitoin jo aiemmin, mutta hukkui viestien sekaan, joten laitan tänne uudestaan 🥰😁
 
vierailija
Kyllä. Ja kasvavat pojat ja myös nuoret aikuiset miehet, jos ketkä, tarvitsevat roolimallia ja esikuvaa siitä, että toista voi koskettaa muutenkin kuin käsi nyrkissä tai potkimalla. Ja toiselle voi myös sanoa, että tämä on tärkeä.

Poikien päivänä lapsiasiainvaltuutettu(?) Oli tehnyt Liverpoolin halauskuvasta oman version, jossa korosti nimenomaan K:n ja B:n lämpimien välien ja niiden avoimen osoittamisen merkitystä roolimallina nuoremmille.
Joo, muuten hyvä, mutta miksi K n piti sotkea tähän jaloon päämäärään ne poikaystävähöpinät. Ne vei ajatusta vähän väärään suuntaan.
 
vierailija
Miten ajattelette että Joksujen uusi levy tullaan promoamaan kun se tulee? Onkohan se enimmäkseen Sloveniassa haastiksia ja muuta, ja omassa somessa, vai tulisikohan promokiertuetta myös laajemmin balkanilla ja ehkä muuallakin.
 

Yhteistyössä