K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hohhhoijaa. Tällainen hahmo nimenomaan ei ole mitenkään massoihin vetoava hahmo sinänsä, päinvastoin. Moni muukin artisti toimii hahmon suojissa, miksi tää nyt sitten Kärtsan suhteen on "rahat pois" -meininkiä? Se miksi K kiinnostaa on se, että hän on osoittanut olevansa inhimillinen, samaistuttava ja ns. hyvä tyyppi Jerenä.
Pressakarkeloissa -23 K/J sanoi, että hän ei enää tunne tyyppiä, jonka nimi on Jere. On kadonnut toistaiseksi hänen elämästään.
Aktia talouskoulussa K puhui 5-vuotis suunnitelmasta musiikin suhteen.
Paitamyynnillä kerätään eläkettä varten.
 
vierailija
Pressakarkeloissa -23 K/J sanoi, että hän ei enää tunne tyyppiä, jonka nimi on Jere. On kadonnut toistaiseksi hänen elämästään.
Aktia talouskoulussa K puhui 5-vuotis suunnitelmasta musiikin suhteen.
Paitamyynnillä kerätään eläkettä varten.
Mutkat suoriksi, eikö niin. Aikamoista tulkintaa taas kerran. Ilmeisesti uskot mitä haluat ja vaikka ratakiskosta asiat sulle väännettäis, et silti halua ymmärtää. Usko mitä uskot, mutta älä koko ajan tuputa näitä sun uskomuksia totuutena.

Taidat olla kuitenkin se trolli, joka yrittää kirjoittaa eri tyylillä kuin tavallisesti. Jospa vaan lopettaisit.
 
vierailija
Minä kirjoitin eilen yhden niistä viesteistä joissa todettiin että ärsyttää venäläinen tyttöystävä. En ole mikään trolli ja aiemmin komposti on ollut se paikka jossa näistä ärsytyksistä on saanut puhua. Tiedän kyllä myös itsekin että olen tässä asiassa rasisti. Minulla otti sodan alkaminen 2022 aika koville ja en ole varmasti ainoa eurooppalainen jolla on tällaisia ajatuksia venäläisiä vastaan.
 
vierailija
I'm a few days behind with conversatio but here's the song that I'm manifesting for Joker out to cover one day:
Great minds think alike! 😊 I was manifesting this same cover for them in Vauva 1 or 2 weeks ago! I would love to see B singing and dancing this - as well as other band members too, of course. 🔥🔥🔥
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Kn roolitus lavalla on käsikirjoitettu ja harjoiteltu.
Kn puhumiset omana itsenään on ihan erillaista.
Tästä oli esimerkki Aktia-pankin talouskoulu.
Et siis ole koskaan ollut keikalla? Kärtsä päästelee suustaan mitä sattuu ja noita showpuheita ei kyllä varmasti ole harjoiteltu yhtään. Ne syntyy siinä hetkessä vuorovaikutuksessa yleisön kanssa. Jotkut aiheet ovat samoja, mutta se mitä suusta tulee on taatusti tajunnanvirtaa.
Jere on henkilö Käärijä-hahmon takana. Luulis tämän olevan jo ihan selvää.

Lopeta trollaus ja turha jaarittelu.
 
vierailija
Et siis ole koskaan ollut keikalla? Kärtsä päästelee suustaan mitä sattuu ja noita showpuheita ei kyllä varmasti ole harjoiteltu yhtään. Ne syntyy siinä hetkessä vuorovaikutuksessa yleisön kanssa. Jotkut aiheet ovat samoja, mutta se mitä suusta tulee on taatusti tajunnanvirtaa.
Jere on henkilö Käärijä-hahmon takana. Luulis tämän olevan jo ihan selvää.

Lopeta trollaus ja turha jaarittelu.
Peukku tälle! Käärijä on Jeren yksi vähän villimpi showmies-puoli, ei mikään käsikirjoitettu fiktiivinen roolihahmo. Siis on toki hahmo, mutta ei täysin irrallaan todellisuudesta (ja Jerestä).
 
vierailija
Minä kirjoitin eilen yhden niistä viesteistä joissa todettiin että ärsyttää venäläinen tyttöystävä. En ole mikään trolli ja aiemmin komposti on ollut se paikka jossa näistä ärsytyksistä on saanut puhua. Tiedän kyllä myös itsekin että olen tässä asiassa rasisti. Minulla otti sodan alkaminen 2022 aika koville ja en ole varmasti ainoa eurooppalainen jolla on tällaisia ajatuksia venäläisiä vastaan.
Miten joku yksittäinen Suomessa lähes koko elämänsä asunut venäläissyntyinen on vastuussa jonkun maan politiikasta. Miten suhtaudut toisinajattelijoihin, joita siellä elää. Kärtsän faneissakin on venäläissyntyisiä, jotka ovat lähteneet vuosia sitten pois maasta. Siis aivan älytöntä ajattelua. Tämä palsta ei ole tarkoitettu poliittiselle keskustelulle, mutta oikeasti meidän naapurin on muututtava ja siihen tarvitaan niitä hyviä ihmisiä, joita siellä myös ihan varmasti on. Pelkkää vihanlietsontaa niputtaa kaikki yhteen ja syyttää heitä tilanteesta ja vihata heitä.
 
vierailija
Näinhän tää menee. Pitäisi vaan itse muistaa, että katsoo tarkkaan suunniteltua esitystä ja maksaa siitä. Ja porukka nauraa matkalla pankkiin.

Että ihan itse olen mennyt lankaan ja kuvitellut tässä olevan edes vähän jotain muutakin kuin pelkkää esitystä. Mutta kuten todettua, tutkittu hyvin mikä vetoaa tällä hetkellä massoihin ja menty sillä.
No sinäpä sen itse totesit, ihan itse olet "mennyt lankaan". Ei sen lavaesityksen ole tarkoituskaan olla yksi yhteen todellisuuden kanssa, se on esitys, viihdettä. Jos itse sen perusteella alat odottaa jotain tosielämässä ilmiintyvää, niin oma moka.
Ja miksi se olisi jotenkin huono asia, että he tietää mikä uppoaa yleisöön ja rakentaa esityksen sekä hahmon sen mukaan? Sehän on vaan nerokasta bisnestä, ne tekee jotka osaa ja uskaltaa.
 
vierailija
Päivittäinen Jance annostus on täällä taas 🤩❤
 
vierailija
Et siis ole koskaan ollut keikalla? Kärtsä päästelee suustaan mitä sattuu ja noita showpuheita ei kyllä varmasti ole harjoiteltu yhtään. Ne syntyy siinä hetkessä vuorovaikutuksessa yleisön kanssa. Jotkut aiheet ovat samoja, mutta se mitä suusta tulee on taatusti tajunnanvirtaa.
Jere on henkilö Käärijä-hahmon takana. Luulis tämän olevan jo ihan selvää.

Lopeta trollaus ja turha jaarittelu.
Ottamatta kantaa aiheeseen, niin miksi se on heti trollausta jos on erimieltä tai haluaa keskustella yleensä asiasta?

Eri juttu jos haukutaan rasistisesti mutta tässä nyt pohditaan eroja Käärijän ja Jeren välillä. Mikä on aitoa, mikä suunniteltua, onko rahastusta vai ei jne.
 

Yhteistyössä