K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo uikomuoto on kyllä aika WT ja lisäksi itse voin suoraan myöntää että minua häiritsee tosi paljon se venäläinen tausta. Tulee niin vahvasti sellainen fiilis että nyt pidetään tiukasti kiinni meal ticketistä tissejä esittelemällä.
heko heko. Jos näitä asioita ei olisi tongittu, et varmasti osaisi yhdistää häntä mihinkään etnisyyteen. Olet vain rasisti. Tökkii varsinkin tuo ajattelu, että kaikki venäläiset naiset olisivat jotenkin tietynlaisia. Olet nähnyt muutaman kuvan ja tunnut tietävän paremmin kuin K tai hänen lähipiirinsä, millaisesta ihmisestä on kysymys. Olet säälittävä.
 
vierailija
Huokaus. Bikinikuvat rannalta ovat pikkasen eri kuin tissit tyrkyllä baarissa.

Eiköhän K ole tyytyväinen, taitaa olla tissimiehiä. Ja sehän tässä tärkeintä on, että ovat itse tyytyväisiä ja onnellisia.

Meillä sivullisilla on omat ajatukset ja epäilyt, ennakkoluuloja ja kuultuja huhupuheita. Niiden pohjalta täällä kaikki keskustelee, ihan vaikka tuntisikin heidät. Itse en pystyisi jättämään omaa uraa ja heittäytymään täysin miehen varaan (kuten vaikka Sirpa Selänne) ja se vaikuttaa mun mielipiteisiin.
 
vierailija
Huokaus. Bikinikuvat rannalta ovat pikkasen eri kuin tissit tyrkyllä baarissa.

Eiköhän K ole tyytyväinen, taitaa olla tissimiehiä. Ja sehän tässä tärkeintä on, että ovat itse tyytyväisiä ja onnellisia.

Meillä sivullisilla on omat ajatukset ja epäilyt, ennakkoluuloja ja kuultuja huhupuheita. Niiden pohjalta täällä kaikki keskustelee, ihan vaikka tuntisikin heidät. Itse en pystyisi jättämään omaa uraa ja heittäytymään täysin miehen varaan (kuten vaikka Sirpa Selänne) ja se vaikuttaa mun mielipiteisiin.
Mutta Sirpa ei millään tisseillä Teemua napannut.
 

Yhteistyössä