K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen muuten aina ihmetellyt, että miksi jotkut jaksaa ilmiantaa viestejä urakalla. Ei käy mun järkeen. Saako siitä jotakin nautinnon tai vallan tunnetta, kun voit tuolla tavoin yrittää kontrolloida keskusteluja?
Mä yritin joskus ilmiantaa jotain rasistista sontaa ja sit niitä loreen spämmejä, mutta mitään ei tapahtunut 😄 Ei ainakaan niin nopeasti että olisin huomannut sen olevan seurausta juuri omista ilmoituksistani. En siis todellakaan tajua miten se poistelu onnistuu joskus ihan valtavan nopeasti, enkä tajua kyllä sitäkään miksi tavanomaista keskustelua poistellaan ylipäätään.
 
vierailija
Josubs kääntänyt nyt sen Sziget haastattelun. Levy edistyy hitaasti mutta hyvin ilmeisesti ja Bluza julkaistaan toivottavasti elokuun lopussa tai syyskuussa. Studiolla taitaa mennä vapaapäivät kyllä myös kesäkeikkojen jälkeen kun levyä taitaa olla vielä paljon tekemättä
 
vierailija
Josubs kääntänyt nyt sen Sziget haastattelun. Levy edistyy hitaasti mutta hyvin ilmeisesti ja Bluza julkaistaan toivottavasti elokuun lopussa tai syyskuussa. Studiolla taitaa mennä vapaapäivät kyllä myös kesäkeikkojen jälkeen kun levyä taitaa olla vielä paljon tekemättä
Kiitos! Pitääpäs lukea
 
vierailija
Mä yritin joskus ilmiantaa jotain rasistista sontaa ja sit niitä loreen spämmejä, mutta mitään ei tapahtunut Ei ainakaan niin nopeasti että olisin huomannut sen olevan seurausta juuri omista ilmoituksistani. En siis todellakaan tajua miten se poistelu onnistuu joskus ihan valtavan nopeasti, enkä tajua kyllä sitäkään miksi tavanomaista keskustelua poistellaan ylipäätään.
Vaihtelee toi poistumisen nopeus, olen joskus kirjoittanut asiaton ja sekunneissa poistunut, toisinaan kestänyt pitkään se poistuminen. Esim. sanalla rasismi varmaan poistuisi nopeammin veikkaan.
 
vierailija
Vaihtelee toi poistumisen nopeus, olen joskus kirjoittanut asiaton ja sekunneissa poistunut, toisinaan kestänyt pitkään se poistuminen. Esim. sanalla rasismi varmaan poistuisi nopeammin veikkaan.
Rasismilla ei tapahdu mitään. Minäkin olen ihan oikeasti rasistisia viestejä ilmonnut mutta ei vaan lähde. Joskus kyttäsin tyyliin vuorokauden ajan jonkun viestin poistumista mutta ei ainakaan sinä aikana lähtenyt. Tuntuu tosi oudolta että välillä lähtee ihan tuoreita viestejä salamannopeasti.
 
vierailija
Mä yritin joskus ilmiantaa jotain rasistista sontaa ja sit niitä loreen spämmejä, mutta mitään ei tapahtunut Ei ainakaan niin nopeasti että olisin huomannut sen olevan seurausta juuri omista ilmoituksistani. En siis todellakaan tajua miten se poistelu onnistuu joskus ihan valtavan nopeasti, enkä tajua kyllä sitäkään miksi tavanomaista keskustelua poistellaan ylipäätään.
Aika vähän ilmiannan viestejä ja se poistumisen nopeus tosiaan vaihtelee vaikka kirjoitan siihen syyksi aina saman. Siellä on luultavasti ihminen joka muiden tekemisiensä ohella painaa välillä nappia jolloin kaikki ilmiannetut lähtee kerralla. Jos on muuta tekemistä niin lähtee hitaammin. Mikään täysi automaatio se tuskin on mutta kukaan ei myöskään lue niitä.

Yksi mitä jäin aikoinaan seuraamaan oli viesti missä nimiteltiin K air bnb:ssä ollutta fania ja tämä viesti ei lähtenyt mielestäni koskaan. Ilmiannoin sitä vielä testimielessä päivien päästä mutta ei. Testasin samaan aikaan neutraalilla viestillä ja nämä lähtivät, samoin muuta mitä nyt itse kukin päätti poistella. Siinä oli pakko olla joku bugi. Sitä ilmiantoi silloin useampikin ja mietittiin miksei se lähde.
 

Yhteistyössä