K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskon oikein hyvin että B ja S ovat yhdessä mutta mihinkään avoimeen "acted like lovers" -käytökseen lentokentällä tai -koneessa en usko. Jos heillä on ainakin ollut tarkoitus pitää varsin matalaa profiilia suhteestaan niin eihän siinä olisi kauheasti järkeä.
No jos tapasivat pitkästä aikaa frankfurtin kentällä ja jatkoivat seuraavaan koneeseen, on varmasti aika hankala pitää näppejään ja huuliaan kurissa ja varsinki, jos koneessa olijat ei näytä tunnistavan heitä.
 
vierailija
Näyttääkö sadien veli hieman bojanilta? Voisiko bojania tuntematon sotkea nuo kaksi?
Kukaan ei ole sotkenut yhtään mitään kun ei se koneessa olija ole kommentoinut Bojanin kuvaa mitenkään. Varmasti siis ei ole ollut.
Joku lupas pistää hänelle yksäriä, oisko siinä saanut tietää, että ei ole Bojan. Kun joku (en jaksa nyt tarkistaa oliko sama yksäriä luvannut) on sitten keksinyt trollata siellä, että ”tää koneessa Sadien kanssa ollut henkilö kertoi mulle, että oli se [poikaystävä]hän (Bojan)”. Joopa joo.
 
vierailija
Shippaaminen pitäis olla vaan viihdettä ja fiilistelyä eikä pitäis pitää mitää totena muuten pettyy jos omat toiveet ei toteudukaan. Tätä ei vaan kunnolla osata näissä ketjuissa välillä. Tumpussa se osataan, siellä tiedetään että esim Krisillä ja Nacella on kumppanit molemmilla mutta silti he shippaavat hyvillä mielin ja humoristisesti eivätkä vänkää siitä että jollain on kumppani tai vastaava. Näin sen pitäis näissäkin ketjuissa mennä
Mä en oo ainakaan yhtään pettynyt, Ruissi just vahvisti kaiken minkä olin jo nähnytkin ja siitä päätellyt, ja Kris vielä viime viikon haastattelussa vähän lisää 😊
 

Yhteistyössä