K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuon twitteristin myöhempien kommenttien mukaan S olisi jossain vaiheessa ollut vielä samassa metrossa hänen kanssaan. Tuntuu oudolta, että Joksut olisivat kimpsuineen ja kampsuineen menneet metroon kuuluisa näyttelijä mukanaan. 🤔
 
vierailija
No mä oon aina pitänyt häntä trollina, kun toi on se millä täällä saa ärsytettyä ja provosoitua porukkaa. Ja näyttää toimivan.
Kyllä mä sen tiedän. Kunhan tarkensin vastaustani, koska joku luuli, että täällä taas syytetään kaikkia vauvan shippaajia jostakin.😂 On vaan jotenkin turha luulla, että vauvan trollit on kaikki täältä lähtöisin ja siksi tullaan tänne kostamaan heittämällä juttua jonain ennustajana.🤣
 
vierailija
Tuon twitteristin myöhempien kommenttien mukaan S olisi jossain vaiheessa ollut vielä samassa metrossa hänen kanssaan. Tuntuu oudolta, että Joksut olisivat kimpsuineen ja kampsuineen menneet metroon kuuluisa näyttelijä mukanaan.
Sadie tuntuu matkustelevan paljon, joten liikkuu varmaan kohteissa enimmäkseen julkisilla eikä millään taksikyydeillä. On vaikuttanut aika maanläheiseltä ihmiseltä.
 
vierailija
Mulla meni se yks twiitti hukkaan jossa joku sanoi et toi näkijä olisi confirmed että se oli näyttänyt Bltä. Löytäisikö joku sen? Mä menen kysymään dmllä siltä tarkennusta, mut en löydä sitä tiliä.
 
vierailija
Shippaaminen pitäis olla vaan viihdettä ja fiilistelyä eikä pitäis pitää mitää totena muuten pettyy jos omat toiveet ei toteudukaan. Tätä ei vaan kunnolla osata näissä ketjuissa välillä. Tumpussa se osataan, siellä tiedetään että esim Krisillä ja Nacella on kumppanit molemmilla mutta silti he shippaavat hyvillä mielin ja humoristisesti eivätkä vänkää siitä että jollain on kumppani tai vastaava. Näin sen pitäis näissäkin ketjuissa mennä
En nyt tiedä ymmärsinkö oikein mutta itseäni kun kiinnostaa myös todellisuus niin en näe siitä keskustelua vänkäyksenä. Vai tarkoititko niin päin että näissä keskusteluissa ei pitäisi haitata jos joku kommentoi seurusteluja?

Mitään shippauksen kultaista käsikirjaa en ole lukenut enkä aiokkaan, shippaan/shippasin täysin ylimenevällä huumorilla ja se riittää mulle. Täällä pyörii myös niitä joita koko shippaus ei kiinnosta vähäkään eikä siten sen säännötkään.
 
vierailija
En nyt tiedä ymmärsinkö oikein mutta itseäni kun kiinnostaa myös todellisuus niin en näe siitä keskustelua vänkäyksenä. Vai tarkoititko niin päin että näissä keskusteluissa ei pitäisi haitata jos joku kommentoi seurusteluja?

Mitään shippauksen kultaista käsikirjaa en ole lukenut enkä aiokkaan, shippaan/shippasin täysin ylimenevällä huumorilla ja se riittää mulle. Täällä pyörii myös niitä joita koko shippaus ei kiinnosta vähäkään eikä siten sen säännötkään.
Juu siis niin päin tarkoitin että todellisuuden ei pitäisi haitata kuitenkaan ja sitäkin saa kommentoida
 

Yhteistyössä