K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ketä ihmettä muutenkaan kiinnostaisi edes tuon tason julkkis lentokentällä pyörimässä, niin miksi sitä mitkään paparazzit olis kyttäämässä? Mitä uutisarvoa sellaisessa olisi? Sitten tietysti, jos on joku special someone kyljessä, mutta yksinään kiinnostavuudeltaan pyöreä nolla.
No ihmettelinpä vaan, kun täällä joku ihmetteli, että näköhavaintoja Sadiesta on paljon, muttei ainuttakaan kuvaa.
 
vierailija
Tätä mäkin ihmettelen. Sekä K:lla että B:llä on kuitenkin myös se oma oikea yksityiselämänsä, jota ei pidä sekoittaa shippaukseen. En tiedä seurusteleeko B vai ei, eikä se mulle kuulukaan. Toivon vaan, että hän löytää sellaisen kumppanin, jonka kanssa on onnellinen. Kumppanin henkilöllisyydellä ei ole mitään merkitystä mulle, olkoot vaikka itse Paavi. K ja B eivät kuitenkaan koskaan tule päätymään yhteen, ei heillä ole sellaista kiinnostusta toisiinsa.
Tai sit jotkut ei vaan halua rääpiä palstoilla yksityiselämään kuuluvia asioita, vaikka hyväksyisivät realiteetit. Siinä mielessä K tai B seurustelun tuputtaminen jossain vauvalla on typerää, kun siellä keskustelu on rajattu muihin aiheisiin.
 
vierailija
Tai sit jotkut ei vaan halua rääpiä palstoilla yksityiselämään kuuluvia asioita, vaikka hyväksyisivät realiteetit. Siinä mielessä K tai B seurustelun tuputtaminen jossain vauvalla on typerää, kun siellä keskustelu on rajattu muihin aiheisiin.
En tiedä miten sun kommentti liittyy nyt siihen asiaan, josta kirjoitin? En ole missään vaiheessa maininnut vauvan shippausketjua tai sitä, että näistä yksityiselämän asioista kuuluisi puhua siellä. Kyse on nyt tuosta ”ennustajasta” joka pyörii täällä, nämä vastaukset koskevat häntä ja hänenlaisiaan, ei kaikkia shippaajia.
 
vierailija
Tai sit jotkut ei vaan halua rääpiä palstoilla yksityiselämään kuuluvia asioita, vaikka hyväksyisivät realiteetit. Siinä mielessä K tai B seurustelun tuputtaminen jossain vauvalla on typerää, kun siellä keskustelu on rajattu muihin aiheisiin.
Tämäpä tämä. Mutta kun te vttumaiset täällä ette vaan voi itsellenne mitään, vaan joka kerta pitää ensin sinne päästä jakamaan tietonsa, ennen kuin edes tänne. Silkkaa ilkeyttähän se on. Mä en oikeasti usko kenenkään oikeasti uskovan K:lla ja B:llä olevan mitään, mutta täällä on muutama itse niin pahoissa harhoissa ja pitää hän "päästä tiputtamaan maan pinnalle" tyyppejä, joilla ei ole mitään huolta.
 
vierailija
Tämäpä tämä. Mutta kun te vttumaiset täällä ette vaan voi itsellenne mitään, vaan joka kerta pitää ensin sinne päästä jakamaan tietonsa, ennen kuin edes tänne. Silkkaa ilkeyttähän se on. Mä en oikeasti usko kenenkään oikeasti uskovan K:lla ja B:llä olevan mitään, mutta täällä on muutama itse niin pahoissa harhoissa ja pitää hän "päästä tiputtamaan maan pinnalle" tyyppejä, joilla ei ole mitään huolta.
Ja ennustajakin on vain yhtä vttumainen vastaisku teille.
 
vierailija
Tämäpä tämä. Mutta kun te vttumaiset täällä ette vaan voi itsellenne mitään, vaan joka kerta pitää ensin sinne päästä jakamaan tietonsa, ennen kuin edes tänne. Silkkaa ilkeyttähän se on. Mä en oikeasti usko kenenkään oikeasti uskovan K:lla ja B:llä olevan mitään, mutta täällä on muutama itse niin pahoissa harhoissa ja pitää hän "päästä tiputtamaan maan pinnalle" tyyppejä, joilla ei ole mitään huolta.
Rauhotu. Ei tää oo niin vakavaa. Eikö shippaamisen pitäs olla kivaa?
 
vierailija
Tämäpä tämä. Mutta kun te vttumaiset täällä ette vaan voi itsellenne mitään, vaan joka kerta pitää ensin sinne päästä jakamaan tietonsa, ennen kuin edes tänne. Silkkaa ilkeyttähän se on. Mä en oikeasti usko kenenkään oikeasti uskovan K:lla ja B:llä olevan mitään, mutta täällä on muutama itse niin pahoissa harhoissa ja pitää hän "päästä tiputtamaan maan pinnalle" tyyppejä, joilla ei ole mitään huolta.
Rauhoitu, sun kommentista ei saa mitään tolkkua.
 
vierailija
Jos S ei ole Bojanin tyttöystävä niin jossain vaiheessa joku muu on. Kannattaa vaan totutella siihen ajatukseen ettei hän ole mikään selibaatissa elävä, Jeren perään itkevä reppana vaan aikuinen mies, joka elää normaalia elämää.
 
vierailija
En tiedä miten sun kommentti liittyy nyt siihen asiaan, josta kirjoitin? En ole missään vaiheessa maininnut vauvan shippausketjua tai sitä, että näistä yksityiselämän asioista kuuluisi puhua siellä. Kyse on nyt tuosta ”ennustajasta” joka pyörii täällä, nämä vastaukset koskevat häntä ja hänenlaisiaan, ei kaikkia shippaajia.
No mä oon aina pitänyt häntä trollina, kun toi on se millä täällä saa ärsytettyä ja provosoitua porukkaa. Ja näyttää toimivan. 😀
 
vierailija
Uskon oikein hyvin että B ja S ovat yhdessä mutta mihinkään avoimeen "acted like lovers" -käytökseen lentokentällä tai -koneessa en usko. Jos heillä on ainakin ollut tarkoitus pitää varsin matalaa profiilia suhteestaan niin eihän siinä olisi kauheasti järkeä.
 

Yhteistyössä