K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tähän väliä ihanaa Krisiä jota auttaa alas lavalta
Ihanaa, urheat prinssit auttavat prinsessa Krisin alas. Joo mut oikeasti on hienoa, kun Joksut osaavat ottaa avun vastaan. Moni Suomi-mies olisi sanonut prkle kädet irti, hypänneet alas ja siinä rytäkässä katkaisseet jalkansa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi se olis joillekin niin vaikea hyväksyä, että nää olis pari. Ja erityisesti Ruissin jälkeen. Nähtiinhän me Ruississa, että ystävyys Kn ja Bn välillä elää vahvana edelleen, ei sitä ole Kn seurustelukaan horjuttanut niin miksi nyt Bn seurustelu siihen ystävyyteen mitään uhkaa loisi? Kyllä me varmasti saadaan nähdä K ja B yhdessä jatkossakin ja yhtä iloisia ne on yhteisestä ajasta kuin ennenkin.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi se olis joillekin niin vaikea hyväksyä, että nää olis pari. Ja erityisesti Ruissin jälkeen. Nähtiinhän me Ruississa, että ystävyys Kn ja Bn välillä elää vahvana edelleen, ei sitä ole Kn seurustelukaan horjuttanut niin miksi nyt Bn seurustelu siihen ystävyyteen mitään uhkaa loisi? Kyllä me varmasti saadaan nähdä K ja B yhdessä jatkossakin ja yhtä iloisia ne on yhteisestä ajasta kuin ennenkin.
Niinpä. K on seukannut koko ajan, joten ainoa mikä muuttuu on että Bojanilla on tuoreessa suhteessa varmaan melko vähän aikaa ystäville. Toivottavasti ystävyys kuitenkin pysyy vaikka seurustellessa molemmilla puoliso on ykkönen tärkeysjärjestyksessä.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi se olis joillekin niin vaikea hyväksyä, että nää olis pari. Ja erityisesti Ruissin jälkeen. Nähtiinhän me Ruississa, että ystävyys Kn ja Bn välillä elää vahvana edelleen, ei sitä ole Kn seurustelukaan horjuttanut niin miksi nyt Bn seurustelu siihen ystävyyteen mitään uhkaa loisi? Kyllä me varmasti saadaan nähdä K ja B yhdessä jatkossakin ja yhtä iloisia ne on yhteisestä ajasta kuin ennenkin.
No just näin, ei lisättävää.
 
vierailija
Sadiehan lentelee vähän väliä euroopasta jenkkeihin ja takaisin, mutta tosiaan siitä on vähän paparazzikuvia. Mistään kentältäkään en oo nähnyt ainuttakaan kuvaa. Eli se, ettei bojanista ja sadiesta oo kuvia, ei kerro sitä etteikö he vois olla yhdessä.
Tää on muuten totta. En mäkään oo nähnyt ainuttakaan kuvaa sadiesta lentokentiltä, vaikka hän näyttää lentelevän kuukausittain jonnekin päin maailmaa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi se olis joillekin niin vaikea hyväksyä, että nää olis pari. Ja erityisesti Ruissin jälkeen. Nähtiinhän me Ruississa, että ystävyys Kn ja Bn välillä elää vahvana edelleen, ei sitä ole Kn seurustelukaan horjuttanut niin miksi nyt Bn seurustelu siihen ystävyyteen mitään uhkaa loisi? Kyllä me varmasti saadaan nähdä K ja B yhdessä jatkossakin ja yhtä iloisia ne on yhteisestä ajasta kuin ennenkin.
Nimenomaan! Eikö nyt haluttaisi kuitenkin B:n olevan onnellinen ja löytävän ihanan ihmissuhteen, jos sellaista haluaa. Ei se K:n ja B:n ystävyyteen vaikuta ja muuta heistä on turha odottaa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi se olis joillekin niin vaikea hyväksyä, että nää olis pari. Ja erityisesti Ruissin jälkeen. Nähtiinhän me Ruississa, että ystävyys Kn ja Bn välillä elää vahvana edelleen, ei sitä ole Kn seurustelukaan horjuttanut niin miksi nyt Bn seurustelu siihen ystävyyteen mitään uhkaa loisi? Kyllä me varmasti saadaan nähdä K ja B yhdessä jatkossakin ja yhtä iloisia ne on yhteisestä ajasta kuin ennenkin.
Tätä mäkin ihmettelen. Sekä K:lla että B:llä on kuitenkin myös se oma oikea yksityiselämänsä, jota ei pidä sekoittaa shippaukseen. En tiedä seurusteleeko B vai ei, eikä se mulle kuulukaan. Toivon vaan, että hän löytää sellaisen kumppanin, jonka kanssa on onnellinen. Kumppanin henkilöllisyydellä ei ole mitään merkitystä mulle, olkoot vaikka itse Paavi. K ja B eivät kuitenkaan koskaan tule päätymään yhteen, ei heillä ole sellaista kiinnostusta toisiinsa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi se olis joillekin niin vaikea hyväksyä, että nää olis pari. Ja erityisesti Ruissin jälkeen. Nähtiinhän me Ruississa, että ystävyys Kn ja Bn välillä elää vahvana edelleen, ei sitä ole Kn seurustelukaan horjuttanut niin miksi nyt Bn seurustelu siihen ystävyyteen mitään uhkaa loisi? Kyllä me varmasti saadaan nähdä K ja B yhdessä jatkossakin ja yhtä iloisia ne on yhteisestä ajasta kuin ennenkin.
Tuskin se muille onkaan vaikeaa hyväksyä paitsi heille jotka on tosissaan uskoneet Bn oottelevan vain Kta loppuikänsä jalat ristissä
 
vierailija
Tää on muuten totta. En mäkään oo nähnyt ainuttakaan kuvaa sadiesta lentokentiltä, vaikka hän näyttää lentelevän kuukausittain jonnekin päin maailmaa.
No ketä ihmettä muutenkaan kiinnostaisi edes tuon tason julkkis lentokentällä pyörimässä, niin miksi sitä mitkään paparazzit olis kyttäämässä? 😀 Mitä uutisarvoa sellaisessa olisi? Sitten tietysti, jos on joku special someone kyljessä, mutta yksinään kiinnostavuudeltaan pyöreä nolla.
 
vierailija
Shippaaminen pitäis olla vaan viihdettä ja fiilistelyä eikä pitäis pitää mitää totena muuten pettyy jos omat toiveet ei toteudukaan. Tätä ei vaan kunnolla osata näissä ketjuissa välillä. Tumpussa se osataan, siellä tiedetään että esim Krisillä ja Nacella on kumppanit molemmilla mutta silti he shippaavat hyvillä mielin ja humoristisesti eivätkä vänkää siitä että jollain on kumppani tai vastaava. Näin sen pitäis näissäkin ketjuissa mennä
 

Yhteistyössä