K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä ihailen kyllä Krisin ja hänen kumppaninsa sitkeyttä ja lojaalisuutta heidän suhteessaan. Toki me ei tiedetä mitä heidän suhteessaan tapahtuu mutta vaikuttavat sellaisilta jotka luottavat toisiinsa kun näin kauan kuitenkin etäsuhteessa ovat olleet
Kieltämättä täältä tätiosastolta katsottuna tulee mieleen että ei suhde ehkä kovin pitkälle ole edennyt, jos he ovat asuneet eri maissa 18 tai 19-vuotiaasta lähtien. Vaikka nykyään onkin hyvät mahdollisuudet olla yhteydessä ihan päivittäin, sitä varsinaista yhdessäoloa on väistämättä ollut aikuisiällä vain vähän. Mutta tämä voi sopia heille erinomaisesti eikä tarvetta mihinkään sen enempään ehkä edes ole, eli en todellakaan yritä sanoa heidän suhteensa tulevaisuudesta yhtikäs mitään. Itse asiassa tykkään siitä että ihmiset eivät elä muiden odotusten ja oletusten mukaisesti vaan rakentavat sellaisia parisuhteita jotka sopivat juuri heille itselleen.
 
vierailija
Minä en tykkää, näkee niin ton teatterin läpi
Musta taas niiden juttu on ihan muuta kuin teatteria. Ne on suunnilleen aina kiinni toisissaan, silloinkin kun eivät ole oikeastaan kuvattavina. Just eilen tuli tumpussa vastaan kuvasarja missä oli kuvia joissa he on ihan liimautuneita toisiinsa vaikka olivat vaan jossain taustalla, selin kameraan tms. Ja toki sekin miten ne itse puhuivat keskinäisestä suhteestaan oli hyvin aitoa. Ei siis mitään pilke silmäkulmassa heiteltyä maybe something morea vaan ihan vakavaa pohdintaa siitä kuinka joskus ihmiset vaan ovat hyvin läheisiä.
 
vierailija
Musta taas niiden juttu on ihan muuta kuin teatteria. Ne on suunnilleen aina kiinni toisissaan, silloinkin kun eivät ole oikeastaan kuvattavina. Just eilen tuli tumpussa vastaan kuvasarja missä oli kuvia joissa he on ihan liimautuneita toisiinsa vaikka olivat vaan jossain taustalla, selin kameraan tms. Ja toki sekin miten ne itse puhuivat keskinäisestä suhteestaan oli hyvin aitoa. Ei siis mitään pilke silmäkulmassa heiteltyä maybe something morea vaan ihan vakavaa pohdintaa siitä kuinka joskus ihmiset vaan ovat hyvin läheisiä.
Eikä sen tarvitse aina romanttistakaan olla. Jan ja Nace tuntuvat olevan läheisiä ja tykkäävät nojata just toisiinsa jne ei se teatteria minustakaan ole
 
vierailija
Kieltämättä täältä tätiosastolta katsottuna tulee mieleen että ei suhde ehkä kovin pitkälle ole edennyt, jos he ovat asuneet eri maissa 18 tai 19-vuotiaasta lähtien. Vaikka nykyään onkin hyvät mahdollisuudet olla yhteydessä ihan päivittäin, sitä varsinaista yhdessäoloa on väistämättä ollut aikuisiällä vain vähän. Mutta tämä voi sopia heille erinomaisesti eikä tarvetta mihinkään sen enempään ehkä edes ole, eli en todellakaan yritä sanoa heidän suhteensa tulevaisuudesta yhtikäs mitään. Itse asiassa tykkään siitä että ihmiset eivät elä muiden odotusten ja oletusten mukaisesti vaan rakentavat sellaisia parisuhteita jotka sopivat juuri heille itselleen.
Mulle koko heidän suhde selvisi siltä järkyttävältä juorutililtä twitteristä ja en ehkä siinä vaiheessa tajunnut koko tilin ideaa tai en edes huomioinut miltä tililtä ne tviitit olivat. Menin siis aluksi han siihen lankaan että se tyttö olisi ollut alusta pitäen krisin kanssa vain sen isän maineen takia (koska kris oli kuulemma nolo teininä) ja että nämä etävuodet lähinnä vain kris on ollut suhteessa ja se tyttö ei niinkään. No, tajuan hyvin että tuollaiset puheet on kateellisten panettelua, ja ärsyttää aivan älyttömästi että asiat saattaa jäädä monen muunkin mieleen ikään kuin totena, kun niitä vaan siitä tvitterin syötteeltä selailee sen kummemmin katsomatta kuka niitä tviittaa.
 
vierailija
Eikä sen tarvitse aina romanttistakaan olla. Jan ja Nace tuntuvat olevan läheisiä ja tykkäävät nojata just toisiinsa jne ei se teatteria minustakaan ole
Juuri näin. Jan taisi itsekin sanoa että ihmisten välillä voi olla läheisyyttä ilman romantiikkaa. On aika karua että sellaisesta saa todennäköisesti jostain suunnasta homottelut vastaansa, ja toisaalla sitten syytetään esittämisestä ja fanservicestä. Ihan kuin sellaista ihmissuhdetta ei voisi olla olemassa.
 
vierailija
Musta taas niiden juttu on ihan muuta kuin teatteria. Ne on suunnilleen aina kiinni toisissaan, silloinkin kun eivät ole oikeastaan kuvattavina. Just eilen tuli tumpussa vastaan kuvasarja missä oli kuvia joissa he on ihan liimautuneita toisiinsa vaikka olivat vaan jossain taustalla, selin kameraan tms. Ja toki sekin miten ne itse puhuivat keskinäisestä suhteestaan oli hyvin aitoa. Ei siis mitään pilke silmäkulmassa heiteltyä maybe something morea vaan ihan vakavaa pohdintaa siitä kuinka joskus ihmiset vaan ovat hyvin läheisiä.
Olen samaa mieltä sun kanssa. Nace & Jan ovat selvästi läheisiä toisilleen ja heille on myös luontaista näyttää se. Kyllä se heidän touhu on täysin aitoa, mutta ymmärrän myös sen, että miksi jotkut pitää sitä teatterina. Se heidän läheisyytensä on täysin platonista, mutta jos siinä ajattelee näkevänsä jotakin seksuaalista/romanttista, niin on vaarana, että osalle katsojista se näyttäytyy silloin teatterina. En tiedä saako mun ajatuksesta kukaan mitään tolkkua.
 
vierailija
Kieltämättä täältä tätiosastolta katsottuna tulee mieleen että ei suhde ehkä kovin pitkälle ole edennyt, jos he ovat asuneet eri maissa 18 tai 19-vuotiaasta lähtien. Vaikka nykyään onkin hyvät mahdollisuudet olla yhteydessä ihan päivittäin, sitä varsinaista yhdessäoloa on väistämättä ollut aikuisiällä vain vähän. Mutta tämä voi sopia heille erinomaisesti eikä tarvetta mihinkään sen enempään ehkä edes ole, eli en todellakaan yritä sanoa heidän suhteensa tulevaisuudesta yhtikäs mitään. Itse asiassa tykkään siitä että ihmiset eivät elä muiden odotusten ja oletusten mukaisesti vaan rakentavat sellaisia parisuhteita jotka sopivat juuri heille itselleen.
En tiennyt että ovat niin pitkään olleet eri maissa. Mutta joo, kyllähän se vähän siltä vaikuttaa ettei kris ehkä ainakaan se todennäköisin naimisiinmenijä ole. Tai mistäs senkään tietää vaikka olisivat jo naimisissa vaikka eivät asukaan yhdessä.
 
vierailija
Juuri näin. Jan taisi itsekin sanoa että ihmisten välillä voi olla läheisyyttä ilman romantiikkaa. On aika karua että sellaisesta saa todennäköisesti jostain suunnasta homottelut vastaansa, ja toisaalla sitten syytetään esittämisestä ja fanservicestä. Ihan kuin sellaista ihmissuhdetta ei voisi olla olemassa.
Mikä tässä on ihaninta, niin Jan ja Nace näyttävät hyvää esimerkkiä sen suhteen, että ihmiset voivat halia ja pusutella toisiaan ilman mitään romanttisia tunteita. Kavereilleen voi osoittaa suurta hellyttä, eikä se tarkoita mitään sen enempää. Ehkä se mikä mua tässä shippaamisesta lopulta alkoi ärsyttämään oli se, että tällaisesta normaalista kaverien välisestä käytöksestä halutaan löytää jotakin romanttista ja seksuaalista. Tiedostan, että tämä ärsytys kumpuaa mun omista kokemuksista.
 
vierailija
Olen samaa mieltä sun kanssa. Nace & Jan ovat selvästi läheisiä toisilleen ja heille on myös luontaista näyttää se. Kyllä se heidän touhu on täysin aitoa, mutta ymmärrän myös sen, että miksi jotkut pitää sitä teatterina. Se heidän läheisyytensä on täysin platonista, mutta jos siinä ajattelee näkevänsä jotakin seksuaalista/romanttista, niin on vaarana, että osalle katsojista se näyttäytyy silloin teatterina. En tiedä saako mun ajatuksesta kukaan mitään tolkkua.
Saa tolkkua 🙂
Mä arvelen että taustalla on myös monella se, että on tottunut näkemään suhteet tosi tiukasti parisuhteina (joihin liittyy se romanttinen ja seksuaalinen puoli) ja ystövyyssuhteina, jotka ovat täysin platonisia. Mä siis olen myös varma siitä että heidän suhteensa on platoninen, ihan jo siksi että nacella on parisuhde jonkun ihan toisen kuin janin kanssa. Mutta siitä en ole varma etteikö tuollaiseen läheisyyteen, joka heille näyttää olevan luontaista, voisi liittyä myös jotain sentyyppisiä tunteita tai haluja, jotka perinteisesti ajatellaan vain parisuhteeseen. Enkä siis tarkoita sitä että nyt ne salaa haluaa toisiaan ja nacen tyttöystävän pitäisi olla huolissaan, en todellakaan! Tarkoitan sitä että ihmissuhteet ovat erilaisia ja aina kaikki ei ole niin tarkkarajaista kuin normien mukaan ajatellaan. Esim se että katsoo toista jatkuvasti tosi rakastavasti tai että haluaa olla ihan lähellä toista ei aina tarkoita sitä että haluaa sen kanssa seksiä tai romanttiset treffit.
 
vierailija
Mikä tässä on ihaninta, niin Jan ja Nace näyttävät hyvää esimerkkiä sen suhteen, että ihmiset voivat halia ja pusutella toisiaan ilman mitään romanttisia tunteita. Kavereilleen voi osoittaa suurta hellyttä, eikä se tarkoita mitään sen enempää. Ehkä se mikä mua tässä shippaamisesta lopulta alkoi ärsyttämään oli se, että tällaisesta normaalista kaverien välisestä käytöksestä halutaan löytää jotakin romanttista ja seksuaalista. Tiedostan, että tämä ärsytys kumpuaa mun omista kokemuksista.
Mun mielestä kavereiden kesken halailu ja pussailu ei ole ihan tavanomaista. Halaaminen toki, mutta sellainen tiiviimpi syliin jääminen ei. En siis sanoisi ihan normaaliksi kaverimeiningiksi heidän toimintaansa, mutta en myöskään missään nimessä epänormaaliksi. Ja tosiaankin on ihanaa että nähdään tällaisia suhteita!
 
vierailija
Mikä tässä on ihaninta, niin Jan ja Nace näyttävät hyvää esimerkkiä sen suhteen, että ihmiset voivat halia ja pusutella toisiaan ilman mitään romanttisia tunteita. Kavereilleen voi osoittaa suurta hellyttä, eikä se tarkoita mitään sen enempää. Ehkä se mikä mua tässä shippaamisesta lopulta alkoi ärsyttämään oli se, että tällaisesta normaalista kaverien välisestä käytöksestä halutaan löytää jotakin romanttista ja seksuaalista. Tiedostan, että tämä ärsytys kumpuaa mun omista kokemuksista.
Mulle kävi ihan samoin! Eka se oli mulle ihan hauskaa kevyttä viihdettä vaan, mutta tosiaan sitten kun jokaista mahdollista ilmettä ja kosketusta ruettiin analysoimaan ja että PAKKO olla jotain muutakin kuin sitä ystävyttää niin se vaan rupes sitten ärsyttämään
 
vierailija
Mulle kävi ihan samoin! Eka se oli mulle ihan hauskaa kevyttä viihdettä vaan, mutta tosiaan sitten kun jokaista mahdollista ilmettä ja kosketusta ruettiin analysoimaan ja että PAKKO olla jotain muutakin kuin sitä ystävyttää niin se vaan rupes sitten ärsyttämään
Mulla kävi tuo sama K&B:n suhteen. Jancea shippaan mut lähinnä silleen että tykkään seurailla heidän toimintaa oli minkälainen suhde tahansa.
 
vierailija
Mä opin täältä mitä tarkoittaa queerplatoninen suhde, kun joskus aiemmin oli puhe Janin ja Nacen läheisyydestä, ja olen hyvin kiitollinen tästä käsitteestä. Tajusin että mullakin on juuri sellainen ihmissuhde! Se on aina tuntunut jotenkin vähän väärältä tai ainakin siltä että se vaatii jotain selittelyjä, mutta nyt kun osaan kuitata sen yhdellä sanalla, tuntuu vaan niin paljon helpommalta. Kiitos rakkaat palstaystävät 🥰
 
vierailija
Mulle siis samoin K&Bn suhteen, unohtui lisätä. Jancea en itse shippaa mutta ymmärrän kyllä hyvin että monet niin tekee
Joo se jatkuva analysointi ja totena pitäminen alkoi ärsyttää. Tumpussa esim Jancen kohdalla on siitä kiva että siellä se on sellaista hauskaa leikkiä myös DamKrisin kohdalla. Tuntuu et nuoret hallitsee tän shippaamisen hieman paremmin
 
vierailija
Näin jälkikäteen tuntuu kyllä siltä, että hurahdin viime kesänä johonkin lahkoon. Tähän lahkoon tosin oli kiva kuulua.
Ei se joku joukkopsyykosi juttu ihan täysin vailla perää taida olla. Itse pidän vielä kynsin hampain kiinni näistä viimeisistä "psykoosin" rippeistä. Tää lahkolaisuus on tosiaan ollut aika mukavaa mutta niin ne varmaan kaikissa lahkoissa sanovat.

Kiitos myös sille joka oli vastannut miksi ei enää käy vauvalla ja hyvin samanlaiset tunnelmat itselläni vaikka vielä luenkin sitä.
 
vierailija
Mun mielestä kavereiden kesken halailu ja pussailu ei ole ihan tavanomaista. Halaaminen toki, mutta sellainen tiiviimpi syliin jääminen ei. En siis sanoisi ihan normaaliksi kaverimeiningiksi heidän toimintaansa, mutta en myöskään missään nimessä epänormaaliksi. Ja tosiaankin on ihanaa että nähdään tällaisia suhteita!
Sun kommentti saa mut vähän särähtämään, koska mä taas en näe mitään epätyypillistä siinä, että hyvät kaverukset tykkää cuddlata tai nukkua lähekkäin. Mulle se on ihan normi elämään kuuluva asia. Mutta siis näen kyllä, että olet kommenttisi perusteella tosi avarakatseinen, joten no harm done.
 
vierailija
Mä ihailen kyllä Krisin ja hänen kumppaninsa sitkeyttä ja lojaalisuutta heidän suhteessaan. Toki me ei tiedetä mitä heidän suhteessaan tapahtuu mutta vaikuttavat sellaisilta jotka luottavat toisiinsa kun näin kauan kuitenkin etäsuhteessa ovat olleet
Krisin gf vaikuttaa minusta kiinnostavalta tyypiltä, kun taas S sta en ole saanut mitään mielenkiintoista irti, vaikka hänen se kiinnostava henkilö luulisi olevan. Ja kaikki tämä tietysti ihan mun omia tuntemuksia ilman sen kummempaa tietoa mistään.
 
vierailija
Kiitos, en tiennyt tätä ja vähän arvelinkin että vauvalla menee jotain ohi ja ei se mikään salanimi K ole. Olen siis se joka toi tämän aiheen tänne.
On se tässä tapauksessa näiden K:ta canseloivien kohdalle, eivät muuten sitä Heilaakaan olisi puhelimissa heilutelleet Blind Chanel:in keikalle ja BC keikalla myös salakuvasivat toisia faneja, ei toi ihan tervettä ole
 

Yhteistyössä