K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käärijä yöllä esiintymään kiroilemaan ja roastamaan känniyleisölle. Eikä yhtään kameraa, eikä livelähetystä.
Itse en firmani puolesta edes ottaisi Käärijää esiintymään koskaan.
On tyyppi tosi syvältä.
K esiintyy Seinäjoellä la 01.00 Sopiva aika kiroilla, vinoilla,roastata. Ja Härtsän kanssa esittään sylitanssia. Ou jees.
 
vierailija
Voisko joku selitää miten ne on vauvalla saaneet tuosta twitteristin Pitbull-jutusta jonkun salakielen? Kun se nyt siellä taas otetaan siellä esille.
Twitteristi siis kirjoitti jotain että manifestoin Pitbullia Ruisrockiin ja siitä saatiin tuo juttu aikaiseksi että se tarkoittaisi K. Itse ajattelin sitä joksikin kuitiksi K suuntaan että manifestoidaan nyt sitä oikeata mr. Worldwidea paikalle kun tämä "feikki" osoittautui pettymykseksi.

En viitsinyt laittaa vauvalle kun siellä on tykitys ja poistelu käynnissä.
On tosiaan heidän salanimi K:lle, kun ovat hänet canseloineet, mutta piti sitten kuitenkin ilmestyä ruissiin K:nkin esitystä katsomaan koppi-alkuinen yksi ja porukkaan kuuluu myös esim. Icipissä joskus ollut E
 
vierailija
On tosiaan heidän salanimi K:lle, kun ovat hänet canseloineet, mutta piti sitten kuitenkin ilmestyä ruissiin K:nkin esitystä katsomaan koppi-alkuinen yksi ja porukkaan kuuluu myös esim. Icipissä joskus ollut E
Eikös toi Pitbull Ruisrockiin ole jo aika vanha meemi? Jodelin Ruisrock-kanavalla on huudeltu sitä ainakin jo muutaman vuoden ajan eikä mitenkään Käärijään liittyen.
 
vierailija
Mä taas ajattelisin, että kaikkein varmimmin eivät sano niitä, jotka oikeesti seurustelee, eli siis Kris ja Nace. Kun siitähän sit vaan juorut innostuu, että onkohan niillä oikeesti häät tulossa jne.
Toisaalta bojan ihan itse vastasi viime kesänä että 7 vuoden päästä hänellä voisi olla kaksi lasta, kun muut vastasivat lähinnä jotain urahaaveita. Se on niin perhekeskeinen ja romanttinen, että ihan helposti sitä voisi pitää innokkaimpana naimisiinmenijänä. Nämä seurustelevat tyypit taas tietävät että sillä kumppanillakin on sanavaltaa asiaan. Esim Kris on etäsuhteessa, ollut vissiin koko ajan lukion jälkeen, joten aika todennäköistä on etteivät he ihan äkkiä ole mitään perhettä ja yhteistä kotia perustamassa. Nacekaan ei välttämättä ole ihan perinteisin ja turvallisuushakuisin tyyppi, vaikka sitä sellaiseksi fandomissa ehkä usein luonnehditaankin. Jan ja Jure eivät taida kenenkään mielestä olla kovin todennäköisiä tässä lajissa, vaikka heidän seurusteluistaan ei olekaan tietoa.
 
vierailija
Olipa lohduttavaa, että teitä muitakin löytyi, joilla viime vuosi aiheutti jonkun kummallisen kuprun tylsään ja tavalliseen elämään. Ja nyt huuma on haihtunut ja paluu arkeen on koittanur.

Olen itse kovasti pohtinut miten ja miksi näin tapahtui, mutta mitään selitystä en pysty keksimään. Joku omituinen useamman ihmisen hurahdus se oli. Ehkä jotkut uskonlahkot alkavat juuri näin?

Terkuin se kotiin kuolemaan vetäytyjä
 
vierailija
Toisaalta bojan ihan itse vastasi viime kesänä että 7 vuoden päästä hänellä voisi olla kaksi lasta, kun muut vastasivat lähinnä jotain urahaaveita. Se on niin perhekeskeinen ja romanttinen, että ihan helposti sitä voisi pitää innokkaimpana naimisiinmenijänä. Nämä seurustelevat tyypit taas tietävät että sillä kumppanillakin on sanavaltaa asiaan. Esim Kris on etäsuhteessa, ollut vissiin koko ajan lukion jälkeen, joten aika todennäköistä on etteivät he ihan äkkiä ole mitään perhettä ja yhteistä kotia perustamassa. Nacekaan ei välttämättä ole ihan perinteisin ja turvallisuushakuisin tyyppi, vaikka sitä sellaiseksi fandomissa ehkä usein luonnehditaankin. Jan ja Jure eivät taida kenenkään mielestä olla kovin todennäköisiä tässä lajissa, vaikka heidän seurusteluistaan ei olekaan tietoa.
Mä ihailen kyllä Krisin ja hänen kumppaninsa sitkeyttä ja lojaalisuutta heidän suhteessaan. Toki me ei tiedetä mitä heidän suhteessaan tapahtuu mutta vaikuttavat sellaisilta jotka luottavat toisiinsa kun näin kauan kuitenkin etäsuhteessa ovat olleet
 
vierailija
Olipa lohduttavaa, että teitä muitakin löytyi, joilla viime vuosi aiheutti jonkun kummallisen kuprun tylsään ja tavalliseen elämään. Ja nyt huuma on haihtunut ja paluu arkeen on koittanur.

Olen itse kovasti pohtinut miten ja miksi näin tapahtui, mutta mitään selitystä en pysty keksimään. Joku omituinen useamman ihmisen hurahdus se oli. Ehkä jotkut uskonlahkot alkavat juuri näin?

Terkuin se kotiin kuolemaan vetäytyjä
Näin jälkikäteen tuntuu kyllä siltä, että hurahdin viime kesänä johonkin lahkoon.😂 Tähän lahkoon tosin oli kiva kuulua.
 
vierailija
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi et ole käynyt? Ladyslo yleensä laittaa käännöksen ja muut myös puutarhaan tai jopa vain sinne ja sieltä ne ehkä helpommin löytyvätkin kun on hitaampi tahti jne.
Mua rupesi ihan huolella harmittamaan se jankkaaminen ja poistelu jossain vaiheessa keväällä. Esim sys-kiertueen aikana olin vielä sinnikkäästi sielläkin, kommentoin kusiset kivet sinne jne mutta sitten kun keskustelu täälläkin alkoi olla vilkkaampaa, huomasin yhä useammin tulevani vain tänne. Tulin tänne kyllä jo ihan alussa damon juttujen perässä, enkä ehkä olekaan ollut mikään bojeren hevishippaaja, mutta toisaalta olen välillä tykännyt leikitellä silläkin saagalla. Mutta turhauduin esim siihen kun vitsit piti erikseen ilmoittaa vitseiksi tai ne meni poistoon. Uskon että siellä on varmaan edelleen välillä ihan hyvät hulinat, mutta en kestä sitä muuta menoa. Ja joo, tykkään siis tosiaan myös damonista ja joskus innostun bokrisistä yms eli en kuitenkaan saisi siellä käydä koko kuumisteluskaalaani läpi. Ja kyllä, minäkin harmittelen kovasti sitä viime kesän ja alkusyksyn meiningin loppumista. Silloinkin oli jankkausta, mutta sille vaan naurettiin. LadySlo ja muutama muukin ”tuttu” on kyllä sellaisia joita mieluusti vielä tervehdin jos osuvat jossain kohdalle.
 

Yhteistyössä