K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vantaan Tikkurilassa eilen Käärijä esiintyi päivällä ensimmäisenä. Puhui hetken, johon sisältyi 10 kirosanaa. Ei ole kaunista kuunneltavaa.
Mä en tajua, miten tuota paskaa viitsii kukaan kuunnella edes ilmaiseksi. En rakasta sellaisen ihmisen sisintä, jolla suu kykenee suoltamaan tuollaista jätettä. Hahmo sitä hahmo tätä juu, mutta hahmokin kuvaa ihmistä itseään.
 
vierailija
Mulla käynyt vähän samalla tavalla. Se innostus Kärtsään on alkanut laantua ja hormonitoiminta palautunut ennalleen. Jännä mitä Kärtsä tuntemuksia Kärtsä meissä monessa sai aikaan. Älä kuitenkaan vielä luovuta, mä löysin nimittäin uuden ihastuksen jalkapallosta. Harmi vaan ettei tää mun uus ihastus harrasta mitään homoeroottista teemaa.
Onkohan nämä laantumiset syynä siihen että vauvalla on nykyjään melkein yhtä kuivaa kuin Saharassa? Itselläkin on tapahtunut jonkinasteinen laantuminen mutta vielä voisin hypätä kuumistelun kelkkaan. Mutta siellä se ei jotenkin enää lähde entiseen malliin.
 
vierailija
Käärijä yöllä esiintymään kiroilemaan ja roastamaan känniyleisölle. Eikä yhtään kameraa, eikä livelähetystä.
Itse en firmani puolesta edes ottaisi Käärijää esiintymään koskaan.
On tyyppi tosi syvältä.
 
vierailija
Onkohan nämä laantumiset syynä siihen että vauvalla on nykyjään melkein yhtä kuivaa kuin Saharassa? Itselläkin on tapahtunut jonkinasteinen laantuminen mutta vielä voisin hypätä kuumistelun kelkkaan. Mutta siellä se ei jotenkin enää lähde entiseen malliin.
Mä en oo käynyt siellä pariin kuukauteen ollenkaan. Ei kun kävinpäs eilen kun täällä kerrottiin että ladyslo oli kääntänyt joksujen haastattelua. Muuten ei vaan nappaa, vaikka olen edelleen vahvasti kuumisteluosaston fani
 
vierailija
Mä en oo käynyt siellä pariin kuukauteen ollenkaan. Ei kun kävinpäs eilen kun täällä kerrottiin että ladyslo oli kääntänyt joksujen haastattelua. Muuten ei vaan nappaa, vaikka olen edelleen vahvasti kuumisteluosaston fani
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi et ole käynyt? Ladyslo yleensä laittaa käännöksen ja muut myös puutarhaan tai jopa vain sinne ja sieltä ne ehkä helpommin löytyvätkin kun on hitaampi tahti jne.
 
vierailija
Onkohan nämä laantumiset syynä siihen että vauvalla on nykyjään melkein yhtä kuivaa kuin Saharassa? Itselläkin on tapahtunut jonkinasteinen laantuminen mutta vielä voisin hypätä kuumistelun kelkkaan. Mutta siellä se ei jotenkin enää lähde entiseen malliin.
Mä olen vauvalle aikoinaan kirjoittanut kuumistelu ficcejä ja osallistunut ”tiistai-iltoihin”. Ehkä osalle porukasta on käynyt niinkuin mulle eli B&K kuumistelu ei enää sytytä. Tykkään seurata ja kuumistella heitä erillisinä artisteina, joten se ketju ei enää oikein palvele mun tarpeita.
 

Yhteistyössä