Onko täällä muita joille seksi ei merkitse mitään?

  • Viestiketjun aloittaja nosexbutfun
  • Ensimmäinen viesti
nosexbutfun
Itse olen sekstannut viimeksi vuosia sitten, en ole laskenut montako vuotta siitä nyt on, mutta todella monta. Ennen sitäkin oli vuosia väliä. Oikeestaan mulla on ollut seksiä vain teini-iässä, sitten seuraavan kerran parikymppisenä kun seurustelin, sitten taas noin 8 vuoden tauko ja sitten avoliitto ja lastenteko ja sen jälkeen n 8vuoden tauko jne. En ole koskaan pitänyt seksistä, mutta humalassa sitä tuli välillä suostuttua kiima-aikana ainakin, ja sitten kun tuli halu saada lapsi niin tuli harrasteltua joka pv. Mutta enää en sen jälkeen ole kuin kai kaksi kertaa, ja loppuelämän varmasti olen ilman seksiä.
Muita jotka haluaa elää seksittä???
 
vierailija
Hyvin menee selibaatissa eli seliselipaatista. Kohta kolkuttelen 30 vuoden etappia.
Kuuntelin Stubbin eilisen haastattelun. ja nyt Kansanradiota. Joku nuorehko nainen toivoi, että Suomesta poistetaan mukulakadut. Ajattelin samaa, kun kävelin Kiasman kulmilla. Onneksi en enää kävele korkokengillä.
 
vierailija
Hyvin menee selibaatissa eli seliselipaatista. Kohta kolkuttelen 30 vuoden etappia.
Kuuntelin Stubbin eilisen haastattelun. ja nyt Kansanradiota. Joku nuorehko nainen toivoi, että Suomesta poistetaan mukulakadut. Ajattelin samaa, kun kävelin Kiasman kulmilla. Onneksi en enää kävele korkokengillä.
bardalabspoijjaat saattaapi muuttaa puutetilanteesi siellä tsadissa 👍
 

Yhteistyössä