K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana kuva Bojanista Joksujen sivulla. Ruissiin tulossa festareiden upein mies. Bojan
Siis toi missä sillä on se keltainen paita? Mun mielestä yksi huonoimpia kuvia Bojanista. Se on siinä siivottoman näköinen ja se paitakin on kun joku roikkuva rätti. Ja Bojanissa itsessäänhän ei ole mitään vikaa, toi kuva ei vaan tee oikeutta hänelle.
 
vierailija
No eipä niitä paljon ollut suurin osa kirjoitettu sen huhtikuun takkikuvan jälkeen, eikä ole jatkunut, gossip tilin kirjoituksia oli iso osa
Mulla tulee Sadie-vitsejä vastaan säännöllisin väliajoin edelleen. Lisäksi se takkikuva siellä Sadie-tilillä oli uudelleenjulkaistu lähemmäs sata kertaa ja ne kaikki julkaisut oli Bojan-kommentteja, joissa tuhansia näyttökertoja.
 
vierailija
Mulla tulee Sadie-vitsejä vastaan säännöllisin väliajoin edelleen. Lisäksi se takkikuva siellä Sadie-tilillä oli uudelleenjulkaistu lähemmäs sata kertaa ja ne kaikki julkaisut oli Bojan-kommentteja, joissa tuhansia näyttökertoja.
Minulla ei tullut bojan sadie hakusanalla, onpa ikävää, jos Bojania kiusataan näin ilman mitään faktatietoa, tulee varmaan pysymään jatkossakin pois somesta
 
vierailija
Minulla ei tullut bojan sadie hakusanalla, onpa ikävää, jos Bojania kiusataan näin ilman mitään faktatietoa, tulee varmaan pysymään jatkossakin pois somesta
Twitterissä harvemmin tuollaisilla hauilla löytää kunnolla mitään fandomin juttuja. Mutta se on totta että siellä naureskellaan Bojanille jatkuvasti, ikävä paikka koko twitter.
 
vierailija
Benjamin ja Bess kiehnäävät eroottiselle videolla, mutta kukaan ei syytä Benskua heterobaitingista tai kyseenalaista hänen homouttaan. Olavi pussaa miestä, niin häntä vaaditaan roviolle. Olavi pussaa naista, niin ketään ei kiinnosta. Kaksinaismoralismia.
Ei ole vaan ihan tervettä järkeä, mitä heterot harrastaa. Se on sellainen hetero thing.
 
vierailija
Mä en voi käsittää sitä, jos kävi niin kuin miltä näyttää. Että Sadieen tutustuminen sai B n unohtamaan K n porukat. Eihän ystävää tarvitse unohtaa, vaikka alkaisi seurustella. Vai halusiko B niin täydellisesti katkaista viittaukset bromanceen. Kummallista epävarmuutta olisi silloin ilmassa, jos niin pitäisi tehdä.
Ihan normaalia ystävyydessä, että pidetään toisesta, mutta ei olla yhteyksissä koko ajan. Jos heillä ois jotain yhteistä, olisivat takuulla yhteyksissä. Mutta kun ei ole ja K on siitä vastuussa yhtä paljon kuin Bojankin. K voisi vaikka aloittaa sillä, että tekisi vastavierailun Sloveniaan.
 
vierailija
Ihan normaalia ystävyydessä, että pidetään toisesta, mutta ei olla yhteyksissä koko ajan. Jos heillä ois jotain yhteistä, olisivat takuulla yhteyksissä. Mutta kun ei ole ja K on siitä vastuussa yhtä paljon kuin Bojankin. K voisi vaikka aloittaa sillä, että tekisi vastavierailun Sloveniaan.
No mitä v**tua se siellä tekee kun ei Bojan ole siellä koskaan?
 
vierailija
Ei se varmaan viisujen jälkeen olekaan. Sitä edeltövöstä ajasta meillä kellään ei ole tietoa. Ihan omien pelkotilojensakin takia tuskin matkustaa. Ja taas tätäkin pidetään K:n kohdalla mammanpoikana, mutta B:n pelkotiloille löytyy päänsilittelijöitä.
No B matkustaa yksin, mitä silittelyjä se nyt kaipaa? Tai juontaa pre partyja ei-kaikkein-vahvimmalla vieraalla kielellään (espanja) pois mukavuusalueeltaan jne.
 
vierailija
Minulla ei tullut bojan sadie hakusanalla, onpa ikävää, jos Bojania kiusataan näin ilman mitään faktatietoa, tulee varmaan pysymään jatkossakin pois somesta
Jos tämänvertainen on B liikaa ja täytyy siksi lähteä somesta niin ehkä on turha haikailla isomman menestyksen perään. Kiinnostus vaan lisääntyy mitä isompi nimi. Ja en siis itse usko että B on twitterin takia hiljaa somessa.
 
vierailija
Nykin jälkeen tuli myös vielä UK-kiertueelta postauksia. Siihen aikaan oli se hullu joka sanoi että S on tulossa Glasgown keikalle ja uhkasi paljastaa jotain heidän suhteestaan.
Vähän ohi, mutta lueskelin eilen illalla vanhoja vauva-palstan juttuja ja erityisesti pisti silmään se kun marraskuun lopulla pohdittiin mikä on saanut Bojanin niin vapautumaan. Oli ollut rennompaa somekäyttäytymistä, postasi enemmän ja vähemmän hiottuja juttuja, rennompaa lavaesiintymistä, haastatteluissa vapaamman oloinen eikä mieti sanomisiaan niin tarkasti.
Pisti siksi erityisesti silmään kun just eilen pohdittiin, onko muuttunut pysyvästi vai ei. Mun mielestä on kyllä muuttunut sulkeutuneempaan ja jäykempään suuntaan, mikä sen sitten onkaan saanut aikaan niin sääli. Lontoon jälkeen se muuttui, onko jotain tapahtunut kulissien takana vai onko tämä uuden sosiaalisen piirin vaikutusta, who knows. Mutta sääli, muistan itsekin kuinka rento ja iloisen oloinen B oli viime vuoden lopulla ja näytti sitä myöskin ulospäin.
 
vierailija
Vähän ohi, mutta lueskelin eilen illalla vanhoja vauva-palstan juttuja ja erityisesti pisti silmään se kun marraskuun lopulla pohdittiin mikä on saanut Bojanin niin vapautumaan. Oli ollut rennompaa somekäyttäytymistä, postasi enemmän ja vähemmän hiottuja juttuja, rennompaa lavaesiintymistä, haastatteluissa vapaamman oloinen eikä mieti sanomisiaan niin tarkasti.
Pisti siksi erityisesti silmään kun just eilen pohdittiin, onko muuttunut pysyvästi vai ei. Mun mielestä on kyllä muuttunut sulkeutuneempaan ja jäykempään suuntaan, mikä sen sitten onkaan saanut aikaan niin sääli. Lontoon jälkeen se muuttui, onko jotain tapahtunut kulissien takana vai onko tämä uuden sosiaalisen piirin vaikutusta, who knows. Mutta sääli, muistan itsekin kuinka rento ja iloisen oloinen B oli viime vuoden lopulla ja näytti sitä myöskin ulospäin.
Toisaalta B:llä oli marraskuussa se yhtäkkinen instan deaktivointi, on se hyvin voinut painia samojen asioiden kanssa silloinkin vaikka se ei ulospäin näkyisi.
 

Yhteistyössä