K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en voi käsittää sitä, jos kävi niin kuin miltä näyttää. Että Sadieen tutustuminen sai B n unohtamaan K n porukat. Eihän ystävää tarvitse unohtaa, vaikka alkaisi seurustella. Vai halusiko B niin täydellisesti katkaista viittaukset bromanceen. Kummallista epävarmuutta olisi silloin ilmassa, jos niin pitäisi tehdä.
Mua kummastuttaa kyllä moni muukin asia sen käytöksen muuttumisessa, esim. urankin kannalta, jos tää kaikki on rakastumisesta lähtöisin. Se on ymmärrettävää, jos ystävyyssuhteet jää vähemmälle huomiolle alkuhuuman aikana, mutta että kaikki muukin, niin se ei ole kovin tervettä.
 
vierailija
Mua kummastuttaa kyllä moni muukin asia sen käytöksen muuttumisessa, esim. urankin kannalta, jos tää kaikki on rakastumisesta lähtöisin. Se on ymmärrettävää, jos ystävyyssuhteet jää vähemmälle huomiolle alkuhuuman aikana, mutta että kaikki muukin, niin se ei ole kovin tervettä.
Mikä on Bn uran kannalta muuttunut? On ollut studiolla tekemässä intensiivisesti musaa, ollut keikoilla, ollut fanitapaamisissa. Ainoastaan jättäytynyt somesta pois.
 
vierailija
No ainakin turha K ta syyttää jos ystävyys on viilennyt. Sitähän se tulee taas olemaan, kun pettyneet laittaa kaiken Kn syyksi.
Oli muuten järkyttävää se K:n syyttely. Ihan kuin hän olisi nukke, jolla olisi haluttu leikkiä ja ohjata hänen toimintaansa. Silloin kyllästyin ekaa kertaa shippiin, kun minusta K:sta tehtiin sen varjolla joku mammanpoika, joka ei uskalla matkustaa minnekään yksin.
 
vierailija
Mä en voi käsittää sitä, jos kävi niin kuin miltä näyttää. Että Sadieen tutustuminen sai B n unohtamaan K n porukat. Eihän ystävää tarvitse unohtaa, vaikka alkaisi seurustella. Vai halusiko B niin täydellisesti katkaista viittaukset bromanceen. Kummallista epävarmuutta olisi silloin ilmassa, jos niin pitäisi tehdä.
Tää on vain täällä keksittyä. Kannattaa muistaa ettei me oikeasti tiedetä noista kuvioista yhtään mitään.
 
vierailija
Mikä on Bn uran kannalta muuttunut? On ollut studiolla tekemässä intensiivisesti musaa, ollut keikoilla, ollut fanitapaamisissa. Ainoastaan jättäytynyt somesta pois.
Tämä. Ainoa fakta tosiaan on, että B on ollut poissa somesta. Mistään ystävien jättämisestä vähemmälle huomiolla tai yhteydenpidon lopettamisesta ei myöskään ole mitään todisteita.
 
vierailija
Mua kummastuttaa kyllä moni muukin asia sen käytöksen muuttumisessa, esim. urankin kannalta, jos tää kaikki on rakastumisesta lähtöisin. Se on ymmärrettävää, jos ystävyyssuhteet jää vähemmälle huomiolle alkuhuuman aikana, mutta että kaikki muukin, niin se ei ole kovin tervettä.
Varsinkin kun Bojan on vaikuttanut kunnianhimoiselta ja tavoitteelliselta. Siis sen lisäksi, että vaikuttaa olevan myös tunneihminen. Veikkaan, että hänellä ei ole nyt mielenterveys kunnossa.
 
vierailija
Mikä on Bn uran kannalta muuttunut? On ollut studiolla tekemässä intensiivisesti musaa, ollut keikoilla, ollut fanitapaamisissa. Ainoastaan jättäytynyt somesta pois.
No en mä voi mitään sille, että esim keikkojen radikaali vähentäminen, biisien hätäinen väsääminen hetkeä ennen deadlineä hotellihuoneessa ja koko muunkin bändin flegmaattinen ote markkinointiin tekee mulle sen tunteen aika vahvasti.
 
vierailija
No en mä voi mitään sille, että esim keikkojen radikaali vähentäminen, biisien hätäinen väsääminen hetkeä ennen deadlineä hotellihuoneessa ja koko muunkin bändin flegmaattinen ote markkinointiin tekee mulle sen tunteen aika vahvasti.
Carpe Diemiä äänitettiin Saksassa eikä B ehtinyt saada sanoja siellä valmiiksi joten laulu äänitettiin vasta Sloveniassa. SSOLin sanat B kirjoitti viime hetkellä studiolla puolessa tunnissa. Hänellä vaan on sellainen tapa tehdä töitä, moni saa parhaiten valmista paineen alla. Lisäksi biisit saattavat elää omaa elämäänsä pitkään ennen kuin ne äänitetään lopullisesti.

Nythän Joksut on taas somessa aktivoituneet ja on tullut paljon sisältöä. Olivat studiolla ja lomalla.

Eikö ihmiset osaa tarkastella asioita isommassa kaavassa? Hämärtyykö kaikki kun joka päivä pyörii näillä palstoilla?
 
vierailija
Varsinkin kun Bojan on vaikuttanut kunnianhimoiselta ja tavoitteelliselta. Siis sen lisäksi, että vaikuttaa olevan myös tunneihminen. Veikkaan, että hänellä ei ole nyt mielenterveys kunnossa.
Ikäänkuin hän ei haluaisi antaa kenellekään mitään mahdollisuutta hänen persoonansa arviointiin keikkojen ja muiden työkuvioiden ulkopuolella. Nyt kun miettii niin olihan B lla paljonkin kaikenlaisia hupsuja spontaaneja postauksia, nyt on iso muutos entiseen. Voiko tällainen tosiaan tapahtua S n vaikutuksesta. Tässä tuli taas annos kyökkipsykologiaa.
 

Yhteistyössä