K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olikohan tuo takkikuva merkittävä siinä, että B jättäytyi pois somesta. Juuri ennen sitä B vielä laittoi niitä NYC postauksia.
Hyvä huomio. Toisaalta onko se syy nyt sitten hups, paljastuin Sadien seurasta (olivatpa yhdessä tai vain kamuja) vai se, että nyt stalkkaaminen ylsi sfääreihin, joita en enää hyväksy? Eli liittyikö se silti S:ään vai ei? Hmm.
 
vierailija
Hyvä huomio. Toisaalta onko se syy nyt sitten hups, paljastuin Sadien seurasta (olivatpa yhdessä tai vain kamuja) vai se, että nyt stalkkaaminen ylsi sfääreihin, joita en enää hyväksy? Eli liittyikö se silti S:ään vai ei? Hmm.
Toisaalta B on sanonut aiemmin että pitää somea pahana koska se on niin addiktoiva ja miten se vaikuttaa negatiivisesti itsetuntoon, niin voivat myös olla ihan vaan nämä asiat syynä.
 
vierailija
Miksi sen pitäis erota? Jos se on ihan tyytyväinen omaan parisuhteeseen? Näillä palstoilla vaan on kehitetty tämä tarina jostain kahden miehen välisestä kuumasta rakkaussuhteesta, joka ei etene niinkuin pitäisi.
Ja joku/jotkut ovat selvästi liian syvällä tässä kahden miehen ns. rakkaustarinassa. Eivät enää erota faktaa fiktiosta.
 
vierailija
No, Damonkin osasi sopia ajan, jolloin mennä sinne. K toimisi tietysti samoin. Vai ajattelitko, että K:n pitää instasta tutkia, milloin B näyttäisi olevan paikalla ja arpoa sillälailla menemään?
Miksi K:n pitäisi mennä Sloveniaan? Ystävyyttä voi ylläpitää muutenkin ja ehkä B:llä ja K:lla ei ole mitään tarvetta nähdä useammin. Varmasti on hauska nähdä ja viettää aikaa yhdessä, kun tilaisuus siihen tulee, mutta se ei ole heillä prioriteeteissa kympin joukossa.
 
vierailija
Miksi K:n pitäisi mennä Sloveniaan? Ystävyyttä voi ylläpitää muutenkin ja ehkä B:llä ja K:lla ei ole mitään tarvetta nähdä useammin. Varmasti on hauska nähdä ja viettää aikaa yhdessä, kun tilaisuus siihen tulee, mutta se ei ole heillä prioriteeteissa kympin joukossa.
No tän takia:
"Mä en voi käsittää sitä, jos kävi niin kuin miltä näyttää. Että Sadieen tutustuminen sai B n unohtamaan K n porukat. Eihän ystävää tarvitse unohtaa, vaikka alkaisi seurustella. Vai halusiko B niin täydellisesti katkaista viittaukset bromanceen. Kummallista epävarmuutta olisi silloin ilmassa, jos niin pitäisi tehdä."
 
vierailija
Toi oli läpällä kirjoitettu vastaus syytöksiin, että välit ovat yhyy viilentyneet B:n takia. Mutta kun et oo maisteri, niin et tajua, milloin joku kirjoittaa kieli poskessa näitä vastauksia.
Itseasiassa mä olen maisteri, mutta ihan miten vaan aito rakas.😘 Sä et näyttänyt taaskaan kerran ymmärtävän toisten kirjoituksia. Kyllä osa on liian syvällä noiden kahden miehen tarinassa, eivätkä he erota faktaa fiktiosta. Siksi tämä ketju on osittain perustettu, jotta he saavat purkaa pettymyksiäkin, kun K&B eivät päädytään yhteen.
 
vierailija
Itseasiassa mä olen maisteri, mutta ihan miten vaan aito rakas. Sä et näyttänyt taaskaan kerran ymmärtävän toisten kirjoituksia. Kyllä osa on liian syvällä noiden kahden miehen tarinassa, eivätkä he erota faktaa fiktiosta. Siksi tämä ketju on osittain perustettu, jotta he saavat purkaa pettymyksiäkin, kun K&B eivät päädytään yhteen.
No lot-a tyhmä maisteriksi. Mutta eihän nykyisen yliopiston käyminen oikeasti mitään aivoja vaadikaan.
 
vierailija
En tunne nykymusaskeneä, mutta kaikki bändit ennen 2000-lukua käytännössä ainakin. Edelleen biisejä soitetaan radiossa, tulee vastaan Spotifyissä sun muissa, kyllä jengi bongaa niistäkin, eikä tarvitse markkinoida, jos musa on kunnollista.
Tästä sun kommentista huomaa, ettet selvästi ymmärrä sitä, että miten markkinointi toimii ja kuinka törkeää se on artisteille ja bändeille.
 
vierailija
Itseasiassa mä olen maisteri, mutta ihan miten vaan aito rakas. Sä et näyttänyt taaskaan kerran ymmärtävän toisten kirjoituksia. Kyllä osa on liian syvällä noiden kahden miehen tarinassa, eivätkä he erota faktaa fiktiosta. Siksi tämä ketju on osittain perustettu, jotta he saavat purkaa pettymyksiäkin, kun K&B eivät päädytään yhteen.
Kommentoit vain mun läpällä tehtyä kirjoitusta esimerkkinä syvälläolosta :D
 
vierailija
Kyllähän Joksut markkinoi biisejään jäsenten omat tilit eivät ole pakollisia markkinointiin eihän kuumaan jäsenetkään omalla tilillä tietääkseni markkinoi. Bändin some riittää kyllä suuremmat ja tosifanit seuraa jäsenten omia tilejä myös
 

Yhteistyössä