K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tajua miten voitte nähdä sen ihastumisena. Selvää kahden kaverin ja porukan välistä hulluttelua. Siinä nyt vaan sattui törmäämään sellaisia ihmisiä, joille toisen lähellä olo ja hellyys ei ole vierasta.
Samaa mieltä tästä. Myös miehet voivat olla toistensa lähellä ja halailla ilman että kyse on heti jostakin muusta kuin kaveruuden tunteesta.
 
vierailija
Mun mielestä se aidoin kiinnostus on ollut B:n ja D:n välillä. Harmi ettei D sitten ehkä lämmennyt B:lle, muuten jotain olisi saattanut tapahtuakin.
Ne olisivat vaarallinen pari yhdessä. Toinen toipuva herkkä ja haavoittuva narkki, toinen epävakaa ja mielenterveytensä kanssa kamppaileva taiteilija. Ei hyvä. Kumpikin menisi vielä pahemmin rikki.
 
vierailija
K on Peksin fani ja se paistoi läpi. Se oli ihailua, mutta ei ihastusta. Kyllä kaikesta nähdystä aidoin ja eniten ihastusta sisältänyt / sisältävä yhteys on ollut Bn kanssa.
Mun mielestä siinä K:n ja Peksin välissä oli selvää latausta. Ehkä sitten olette niin sen B&K tarinan lumoissa edelleen, ettette halua nähdä muuta.
 
vierailija
On se tuore. Ja Bojan näyttää aivan ylilaihalta.
Tämä ei ole sitten haukkumista tai arvostelua, vaan olen ihan vilpittömästi huolissani siitä, kun B tuntuu vaan laihtuvan ja laihtuvan. En ota kantaa B:n tilanteeseen, mutta laihduttaminen on yksi tapa pitää kontrollia yllä ja se saa sut tuntemaan, että tilanne on sun omassa hallinnassa.
 
vierailija
Ne olisivat vaarallinen pari yhdessä. Toinen toipuva herkkä ja haavoittuva narkki, toinen epävakaa ja mielenterveytensä kanssa kamppaileva taiteilija. Ei hyvä. Kumpikin menisi vielä pahemmin rikki.
Vaikea kuvitella, että B tuntisi vetoa Damoniin. Minä en näe Damonissa mitään kiinnostavaa siinä mielessä, ehkä B sitten näkee/näki.
 
vierailija
Vaikea kuvitella, että B tuntisi vetoa Damoniin. Minä en näe Damonissa mitään kiinnostavaa siinä mielessä, ehkä B sitten näkee/näki.
Monen mielestä D on hyvinkin kiinnostava. Tässä ketjussakin kommentoi meitä D faneja. Oikeasti nämä on tietty spekua ja voi olla ettei B:tä kiinnosta tippaakaan siinä mielessä Kärtsä, Damon tai Sadie. Mielenkiintoista kuitenkin se, kuinka eri tavoin me näitä asioita katsellaan ja hyvä ettei tarvitse olla kaikesta samaa mieltä, vaan voi myös ilmaista sen mielipiteensä.
 
vierailija
Höh, niinhän minä kirjoitinkin, että ehkä Bojan tuntee vetoa, vaikka itse en näe Damonissa mitään kiinnostavaa. Tiedostin siis sen, että minun totuuteni ei ole Bojanin totuus.
Toit keskusteluun mukaan mielenkiintoisen näkökulman, joka ehkä joskus aina unohtuu tässä keskustelun lomassa. Onhan sille syynsä, miksi joidenkin mielestä just K:lla ja B:llä oli kemiaa, toisten mielestä taas K:lla ja P:llä, toiset taas näkee heidät heteroina. Kyllä nämä tulkinnat lähtee pitkälti siitä, että mikä meidän omia tarpeitamme palvelee ja millä tavoin hahmotamme nämä tyypit.
 
vierailija
Höh, niinhän minä kirjoitinkin, että ehkä Bojan tuntee vetoa, vaikka itse en näe Damonissa mitään kiinnostavaa. Tiedostin siis sen, että minun totuuteni ei ole Bojanin totuus.
Joo, ymmärrän. :) Mulla vaan aina särähtää jos asia muotoillaan noin kuten sanoit, ”vaikea kuvitella että B tuntisi vetoa, en näe Dssä mitään kiinnostavaa”.

En itsekään ole kiinnostunut Dstä yhtään mutta ihan hyvin B voi olla. Puhuihan hän tosi kauniisti Dstä siinä JOS-haastiksessa.
 
vierailija
Joo, ymmärrän. :) Mulla vaan aina särähtää jos asia muotoillaan noin kuten sanoit, ”vaikea kuvitella että B tuntisi vetoa, en näe Dssä mitään kiinnostavaa”.

En itsekään ole kiinnostunut Dstä yhtään mutta ihan hyvin B voi olla. Puhuihan hän tosi kauniisti Dstä siinä JOS-haastiksessa.
Minusta on tosiaan itsestäänselvyys ja peruslähtökohta, että joku voi henkilöön ihastua, vaikka hän ei minusta ole yhtään kiinnostava. En sitten varmaan osannut tuoda tätä ajatusta selvästi esiin. En ihan ymmärrä, miksi minun kommenttini luetaan niin, että en usko Bojanin olleen kiinnostunut, kun sen vielä ensimmäisen viestini lopussa sanon ihan selvästi.
 
vierailija
Minusta on tosiaan itsestäänselvyys ja peruslähtökohta, että joku voi henkilöön ihastua, vaikka hän ei minusta ole yhtään kiinnostava. En sitten varmaan osannut tuoda tätä ajatusta selvästi esiin. En ihan ymmärrä, miksi minun kommenttini luetaan niin, että en usko Bojanin olleen kiinnostunut, kun sen vielä ensimmäisen viestini lopussa sanon ihan selvästi.
Koska sanoit aluksi "vaikea kuvitella" ja se särähtää usein korvaan vaikka selventäisitkin asiaa lopussa
 
vierailija
Tämä ei ole sitten haukkumista tai arvostelua, vaan olen ihan vilpittömästi huolissani siitä, kun B tuntuu vaan laihtuvan ja laihtuvan. En ota kantaa B:n tilanteeseen, mutta laihduttaminen on yksi tapa pitää kontrollia yllä ja se saa sut tuntemaan, että tilanne on sun omassa hallinnassa.
Syömiseen liittyvät haasteet on aika yleisiä varsinkin stressin alla ja painon vaihdellessa usein. Juuri se kontrollin tunteen hakeminen on yksi palkitseva asia.
B tilanteeseen kantaa ottamatta.
 

Yhteistyössä