K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On erikoista, jos joku ei halua puolisoa eli siis sellaista rakkautta, jota kumppani elämään tuo. Sen sijaan lapsiahan voi jättää hankkimatta vaikka puoliso olikin, siksi siinä kysymys on relevantimpi.
ei ole erikoista. Lasten saaminen on jonkin sortin primitiivinen tarve monille. Puolison haluaminen ei. Eikö Yli puolet avioliitoistakin päättyy eroon.
 
vierailija
Mulla on välillä huono omatunto tästä uteliaisuudesta ja siitä, että mulla on omat ajatukset siitä, millainen ihminen Bojanille sopisi. Missä menee raja, kuinka kiinnostunut saa olla ja kuinka paljon on soveliasta pohdiskella. Varsinkin, jos Bojanilla oikeasti on mielensä kanssa jotain ongelmaa. K n tilanne on niin vakiintunut, ainakin näyttää siltä, että siinä ei ole mitään ihmettelemistä.
Ymmärrän tämän. Sanon kanssa niin, että koska me todellakin toivotaan meidän päähenkilöille pelkkää hyvää eikä viedä sitä heidän eteensä, niin tämä on aika viatonta uteliaisuutta.
 
vierailija
Olen miettinyt, miten se vaikuttaisi itseeni, jos S:sta ja B:sta julkaistaisiin kuva vaikka kävelemässä käsi kädessä. Yleisesti kai fanikunta menisi varmaan sekaisin, mutta luulen, että itse olisin vain tyytyväinen. Ehkä tämä salainen paheenikin muuttuisi siksi, mitä se oli yhtyeiden ja musiikin suhteen ennen kevättä 2023: käydä keikoilla musiikin takia ja vähät välittää artistien toiminnasta vapaa-ajalla.
 
vierailija
Olen miettinyt, miten se vaikuttaisi itseeni, jos S:sta ja B:sta julkaistaisiin kuva vaikka kävelemässä käsi kädessä. Yleisesti kai fanikunta menisi varmaan sekaisin, mutta luulen, että itse olisin vain tyytyväinen. Ehkä tämä salainen paheenikin muuttuisi siksi, mitä se oli yhtyeiden ja musiikin suhteen ennen kevättä 2023: käydä keikoilla musiikin takia ja vähät välittää artistien toiminnasta vapaa-ajalla.
Mä tavallaan hajoaisin, harmista, ettei B valitse miestä, kuten mun havaintojeni mukaan ois ollut oletettavaa, eli olisin ollut väärässä. Mutta muuten toi ois aika sikamakeeta ja voisin sit vaan jakaa eräänlaisen fandomin vihdoinkin ST-fanittavan tyttäreni kanssa :D
 
vierailija
Mä tavallaan hajoaisin, harmista, ettei B valitse miestä, kuten mun havaintojeni mukaan ois ollut oletettavaa, eli olisin ollut väärässä. Mutta muuten toi ois aika sikamakeeta ja voisin sit vaan jakaa eräänlaisen fandomin vihdoinkin ST-fanittavan tyttäreni kanssa
Mä en näe mitään sikamakeeta tossa. Olen pahoillani, mutta S kiinnostaa kuin kilo paskaa ja B on muuttunut täysin näkymättömäksi ja tylsäksi hänet tavattuaan. Paras vaihtoehto omalle fanitukselleni olisi, että eroaisivat. Jos eivät, niin kai se on pakko tulla toimeen sen ajatuksen kanssa, että B ei ole enää se fanituksen kohde, johon tykästyin ja siirtyä vain kasuaaliksi faniksi.
 
vierailija
Mä en näe mitään sikamakeeta tossa. Olen pahoillani, mutta S kiinnostaa kuin kilo paskaa ja B on muuttunut täysin näkymättömäksi ja tylsäksi hänet tavattuaan. Paras vaihtoehto omalle fanitukselleni olisi, että eroaisivat. Jos eivät, niin kai se on pakko tulla toimeen sen ajatuksen kanssa, että B ei ole enää se fanituksen kohde, johon tykästyin ja siirtyä vain kasuaaliksi faniksi.
Mä toivoisin, että K ja B ilmoittaisivat julkisesti, ettei kumpikaan ikinä aikonut, eikä tulevaisuudessakaan aio seukata toisen kanssa, niin vapautuisin :D
 
vierailija
Mä tavallaan hajoaisin, harmista, ettei B valitse miestä,

Tätä en ymmärrä. Miten sua voi liikuttaa tämä?
Mitä jos lukisit eteenpäin?
"(ei valitse miestä), kuten mun havaintojeni mukaan ois ollut oletettavaa, eli olisin ollut väärässä". Ja sinänsä väärässä oleminenkaan ei haittaisi, mutta se vähän, etten ois osannut lukea ihmistä oikein.
Ja siis tiedän, että materiaali, josta sitä on tullut "luettua" (elekieli siis yms) on rajallista, mutta silti tää on mun omaa huvitteluani itseni kanssa, että osunko oikeaan siinä vai ei, että B tykkää miehistä.
 
vierailija
Mä tavallaan hajoaisin, harmista, ettei B valitse miestä, kuten mun havaintojeni mukaan ois ollut oletettavaa, eli olisin ollut väärässä. Mutta muuten toi ois aika sikamakeeta ja voisin sit vaan jakaa eräänlaisen fandomin vihdoinkin ST-fanittavan tyttäreni kanssa
Siis vaikka B valitsis miehenkin niin ei siitä varmasti tulis sen kummempaa julkisuudessa näkymään?
 
vierailija
Mitä jos lukisit eteenpäin?
"(ei valitse miestä), kuten mun havaintojeni mukaan ois ollut oletettavaa, eli olisin ollut väärässä". Ja sinänsä väärässä oleminenkaan ei haittaisi, mutta se vähän, etten ois osannut lukea ihmistä oikein.
Ja siis tiedän, että materiaali, josta sitä on tullut "luettua" (elekieli siis yms) on rajallista, mutta silti tää on mun omaa huvitteluani itseni kanssa, että osunko oikeaan siinä vai ei, että B tykkää miehistä.
En silti edellenkään ymmärrä. Tosi kummallinen ajatustapa ett kuvittelet ”lukevasi” ihmistä ”oikein”.
juu ei😬
 
vierailija
Ei varmaan. Mutta eri henkilön kanssa B voisi ehkä vielä olla oma itsensä ja näyttäisi itsestään osia myös somessa, sen verran kuin ennenkin. Nyt on pudottu tyhjyyteen.
-eri
Eihän tämä somehiljaisuus välttämättä Sadiesta johdu. B oli tavannut Sadien jo Lontoossa ja postasi sieltä ja kiertueelta paljon instaan ja Nykistäkin ja UK-kiertueelta vielä pari stooria. Piilottelu alkoi vasta kun siirtyi studioon, vaikuttaa mun mielestä enemmän töihin tai omaan hyvinvointiin liittyvältä päätökseltä. Tai sit säikähti sitä hullua fania joka tägäsi Bn perheen ja ystävät ja uhkaili joillain paljastuksilla.
 
vierailija
Mulla taas menee niin että tykkään paljon Bojanin persoonasta ja toivon sille kaikkea mahdollista hyvää. Jos pitäisi arvata, niin mäkin veikkaisin tulevan kumppanin olevan mies. Jos se on kuitenkin S tai joku muu nainen, se käy mulle ihan yhtä hyvin, kyllä B kuitenkin itsensä ja oman makunsa tietää paremmin kuin minä tai kukaan meistä täällä.

Mitä lapsiin ja seurusteluun tulee, niin Bojanissa on sen poikamaisuuden lisäksi paljon kypsyyttä. Osaa olla ihanasti pienten lasten kanssa ja jos olette nähneet sen videon, missä kyselee koululaiselta läksyjä, niin se on tosi ihana. Turvallisen jämäkästi katsoo että läksyt tulee tehtyä, just niin kuin pitää. Pystyn hyvin näkemään sen isänä, kun vielä itsekin on sanonut että lapsia haluaa.
 
vierailija
Eihän tämä somehiljaisuus välttämättä Sadiesta johdu. B oli tavannut Sadien jo Lontoossa ja postasi sieltä ja kiertueelta paljon instaan ja Nykistäkin ja UK-kiertueelta vielä pari stooria. Piilottelu alkoi vasta kun siirtyi studioon, vaikuttaa mun mielestä enemmän töihin tai omaan hyvinvointiin liittyvältä päätökseltä. Tai sit säikähti sitä hullua fania joka tägäsi Bn perheen ja ystävät ja uhkaili joillain paljastuksilla.
Tavallaan tämä B:n hiljaisuus on itsellekin hyväksi, mutta se on myös kaksiteräinen miekka B:lle. Ainakin itse olen vähentänyt instan käyttöä ja palanut fanitililtäni normi-instaani ja seuraan sitä nykyään enemmän. Spotifyissa soittolistaan alkaa taas löytyä muitakin uusia artisteja ja joksut+K. menee siinä samassa soittolistalla. Tilanne normalisoituu. (Tähän tietysti voi heittää ironisesti: katsotaan tilannetta kahden viikon päästä.🤭).
 
vierailija
Eihän tämä somehiljaisuus välttämättä Sadiesta johdu. B oli tavannut Sadien jo Lontoossa ja postasi sieltä ja kiertueelta paljon instaan ja Nykistäkin ja UK-kiertueelta vielä pari stooria. Piilottelu alkoi vasta kun siirtyi studioon, vaikuttaa mun mielestä enemmän töihin tai omaan hyvinvointiin liittyvältä päätökseltä. Tai sit säikähti sitä hullua fania joka tägäsi Bn perheen ja ystävät ja uhkaili joillain paljastuksilla.
Luulen kanssa että nuo kaikki somen lieveilmiöt yleisesti on se syy, miksi haluaa olla poissa sieltä välillä.
 
vierailija
Eihän tämä somehiljaisuus välttämättä Sadiesta johdu. B oli tavannut Sadien jo Lontoossa ja postasi sieltä ja kiertueelta paljon instaan ja Nykistäkin ja UK-kiertueelta vielä pari stooria. Piilottelu alkoi vasta kun siirtyi studioon, vaikuttaa mun mielestä enemmän töihin tai omaan hyvinvointiin liittyvältä päätökseltä. Tai sit säikähti sitä hullua fania joka tägäsi Bn perheen ja ystävät ja uhkaili joillain paljastuksilla.
Ei tietenkään johdu S, kun ei se S sen kumppani ole, vaikka kuinka toivoisit, B on muutenkin kertonut, että esim. inhoaa ig:tä
 
vierailija
Tottahan toi on, että kovin tylsäksi on muuttunut seurata
Päinvastoin, kiinnostavia nuo kuviot on ainakin musta. Näyttää myös hyvältä, eilenkin oli tägätyissä ihania kuvia. Joo kyllä mäkin toivoisin että postailisi jotain, mutta ehkä just nyt on sellainen vaihe että haluaa olla hetken rauhassa. Eihän se ole varmaa onko esim. suhdekuviot (jos sellaisia on) sille itsellekään vielä selviä ja haluaa rauhassa ottaa aikaa niille.
 
vierailija
Päinvastoin, kiinnostavia nuo kuviot on ainakin musta. Näyttää myös hyvältä, eilenkin oli tägätyissä ihania kuvia. Joo kyllä mäkin toivoisin että postailisi jotain, mutta ehkä just nyt on sellainen vaihe että haluaa olla hetken rauhassa. Eihän se ole varmaa onko esim. suhdekuviot (jos sellaisia on) sille itsellekään vielä selviä ja haluaa rauhassa ottaa aikaa niille.
Oon ihan rakastunut tähän uuteen pitkätukkaiseen kalalippispäiseen Boitsuun. 🥰
 

Yhteistyössä