K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en mä ainakaan haluaisi olla miehelleni jokin lapsia varten olija.
No ei sitä sillä tavalla tarvitse ottaa. Entäpä jos hänen kumppaninsa ei edes olisi nainen? Siinä tapauksessa voi hyvin sanoa että lapsen äiti on antanut hänelle parhaan lahjan ja hän myös lapsen äidille. Mutta voi parisuhteessa olevatkin noin sanoa, ei kaikki ajattele niin kirjaimellisesti että se sitten tarkoittaisi parisuhteen olevan vähemmän arvokas. Nuo on vaan omia tulkintoja.
 
vierailija
No ei sitä sillä tavalla tarvitse ottaa. Entäpä jos hänen kumppaninsa ei edes olisi nainen? Siinä tapauksessa voi hyvin sanoa että lapsen äiti on antanut hänelle parhaan lahjan ja hän myös lapsen äidille. Mutta voi parisuhteessa olevatkin noin sanoa, ei kaikki ajattele niin kirjaimellisesti että se sitten tarkoittaisi parisuhteen olevan vähemmän arvokas. Nuo on vaan omia tulkintoja.
Niin tietenkin toi on ok jos se nainen ei ole sun kumppanisi. Muutoin se on minulle ainakin turn off parisuhteeseen miehen suusta.
 
vierailija
Joillakin (sekä naisilla että miehillä) saattaa olla niin suuri tarve saada lapsi/lapsia, että he tyytyvät helposti tarjolla olevaan puolisoehdokkaaseen sen sijaan, että jaksaisivat etsiä "sitä oikeaa". Tiedän tällaisia tapauksia.
 
vierailija
Niin tietenkin toi on ok jos se nainen ei ole sun kumppanisi. Muutoin se on minulle ainakin turn off parisuhteeseen miehen suusta.
Itse en taas suuttuisi tuosta yhtään. Nyökyttelisin vaan mukana. Mutta niin me ollaan erilaisia ja se on ihan ok. Musta toi on kuitenkin yksi niistä erittäin monista pienistä asioista, miksi mulle on syntynyt vaikutelma että B ei ole ainakaan pelkästään naisista kiinnostunut, en yllättyisi siitäkään vaikka ei olisi ollenkaan. Tää on tietysti omaa spekua vain, en kuvittele varmaksi tietäväni.
 
vierailija
Ei ole Bojanissa enää mitään kiinnostavaa. Varjo entisestään. Lontoo pilasi, shitty side of London.
Pienen pienen varauksen pidän mielipiteen muutokselle, jos seuraavan keikan aikaan edes yrittää petrata läsnäoloaan, mitä epäilen.
 
vierailija
Ei ole Bojanissa enää mitään kiinnostavaa. Varjo entisestään. Lontoo pilasi, shitty side of London.
Pienen pienen varauksen pidän mielipiteen muutokselle, jos seuraavan keikan aikaan edes yrittää petrata läsnäoloaan, mitä epäilen.
En mä nyt Lontoota syyttäisi tai edes mahdollista uutta parisuhdetta. Kävi vaan niin, että menestymisen varjopuolet tuli päälle. Rankka kiertue-elämä, paineet luoda uutta musiikkia, yksityis kaveni entisestään. Ja vaikka selkeästi bändi viihtyy toistensa seurassa niin eiköhän siinäkin joku raja ole kuinka paljon jaksaa kavereiden kanssa olla.


Bojanilla bändin kuitenkin tunnetuimpana jäsenenä ja pääasiassa biisit tehneinä, on varmasti suurin muutos ja kestää taas löytää itsensä. Vähän samasta puhui Kärtsäkin Hesarin haastattelussa kun otti päähän kun kaverit sai nauttia ja ryypätä ja hän itse oli apinana valokeilassa.
 
vierailija
Moni seikka voisi viitata B ja S suhteeseen, mutta silti kaiken näkemäni jälkeen laitan roponi kaveruuteen. Kyllähän tuollainen avaramielisissä piireissä pyörivä maailmantähti voi vedota B:hen muussakin kuin suhdemielessä. Uskon B:n etsivän jotain muuta, jos näin kehtaa sanoa.
 
vierailija
Moni seikka voisi viitata B ja S suhteeseen, mutta silti kaiken näkemäni jälkeen laitan roponi kaveruuteen. Kyllähän tuollainen avaramielisissä piireissä pyörivä maailmantähti voi vedota B:hen muussakin kuin suhdemielessä. Uskon B:n etsivän jotain muuta, jos näin kehtaa sanoa.
Minä näen tällä hetkellä yhtä mahdollisena kummankin vaihtoehdon, suhteen tai kaveruuden. Jostain sairaasta syystä tätä on juuri siksi niin herkullista seurata, kuin olisi mysteeri ratkottavana. Jos suhde olisi julkinen en varmaan olisi yhtä kiinnostunut seuraamaan. Esim. Kn avokkia ei kiinnosta bongailla mistään kuvista tai videoilta.
 
vierailija
En tiedä, johtuuko lapsekkaasta ulkonäöstä vai mistä, mutta minä en osaa ajatella, että Sadie olisi parisuhteessa tai edes seurustelisi kenenkään kanssa. Hänhän näyttää ihan lapselta. Teini, joka pitää hauskaa kavereiden kanssa. Ja vähän sama fiilis on Bojanistakin, ei mikään parisuhdeihminen, vaikka lapsista puhuukin.

Kun taas Kärtsä on minusta ihan perusisä tyypiltään. Voisin hyvin kuvitella hänet uimarannalle vahtimaan nelivuotiasta tai jalkapallokentän laidalle sitomaan nappiskenkien nauhoja. Harmi vain, että tätä nykyistä kumppania en kylmä näe mitenkään äiti-ihmisenä, vaikka lastenhoitoalan koulutus onkin.
 
vierailija
En tiedä, johtuuko lapsekkaasta ulkonäöstä vai mistä, mutta minä en osaa ajatella, että Sadie olisi parisuhteessa tai edes seurustelisi kenenkään kanssa. Hänhän näyttää ihan lapselta. Teini, joka pitää hauskaa kavereiden kanssa. Ja vähän sama fiilis on Bojanistakin, ei mikään parisuhdeihminen, vaikka lapsista puhuukin.

Kun taas Kärtsä on minusta ihan perusisä tyypiltään. Voisin hyvin kuvitella hänet uimarannalle vahtimaan nelivuotiasta tai jalkapallokentän laidalle sitomaan nappiskenkien nauhoja. Harmi vain, että tätä nykyistä kumppania en kylmä näe mitenkään äiti-ihmisenä, vaikka lastenhoitoalan koulutus onkin.
Joo, ja siis jos en olisi sisällä tässä Bojan-saagassa ja katsoisin tilannetta vain ulkopuolelta, niin ajattelisin, että se Jokereiden laulaja on vain yksi uusi ystävä porukkaan, mutta en todellakaan uskoisi, että hei joo, ne seurustelee.
Tai no, itse asiassa näen tämän noin, vaikka oon inessä tässä 🤭 Ehkä nyt vain noi vastaväitteet herättää vähän lepatusta, koska se ois niin kauheaa sen osalta, miten itse olen nähnyt B:n persoonan. Että olisin sit nähnyt väärin.
No, sekin on toki mahdollista.
 
vierailija
En tiedä, johtuuko lapsekkaasta ulkonäöstä vai mistä, mutta minä en osaa ajatella, että Sadie olisi parisuhteessa tai edes seurustelisi kenenkään kanssa. Hänhän näyttää ihan lapselta. Teini, joka pitää hauskaa kavereiden kanssa. Ja vähän sama fiilis on Bojanistakin, ei mikään parisuhdeihminen, vaikka lapsista puhuukin.

Kun taas Kärtsä on minusta ihan perusisä tyypiltään. Voisin hyvin kuvitella hänet uimarannalle vahtimaan nelivuotiasta tai jalkapallokentän laidalle sitomaan nappiskenkien nauhoja. Harmi vain, että tätä nykyistä kumppania en kylmä näe mitenkään äiti-ihmisenä, vaikka lastenhoitoalan koulutus onkin.
Aika jännä ettet pysty näkemään Sadiea tai Bojania parisuhteessa ollenkaan. Seurusteleehan teinitkin keskenään ja parikymppiset varsinkin.
 
vierailija
Aika jännä ettet pysty näkemään Sadiea tai Bojania parisuhteessa ollenkaan. Seurusteleehan teinitkin keskenään ja parikymppiset varsinkin.
Mä uskon, että heillä hyvinkin voi olla suhde ihan romanttisessa mielessä, koska noin tiiviisti ilmeisesti näkevät toisiaan. Silti minuakin jotenkin häiritsee tuo Sadien lapsenomainen olemus. Vaikka se onkin vain ulkokuori, eikä hän sille mitään voi. Bojan kuitenkin näyttää aikuisemmalta.
 
vierailija
Näytin mun 18-vuotiaalle tytölleni ja hänen kavereilleen mielenkiinnosta Sadien kuvaa. Veikkasivat häntä noin 20-27-vuotiaaksi. Eli ehkä tämä iän näkeminen on katsojan silmissä. Minusta esim. Jan näyttää yli 30-vuotiaalta.
 
vierailija
Minä näen tällä hetkellä yhtä mahdollisena kummankin vaihtoehdon, suhteen tai kaveruuden. Jostain sairaasta syystä tätä on juuri siksi niin herkullista seurata, kuin olisi mysteeri ratkottavana. Jos suhde olisi julkinen en varmaan olisi yhtä kiinnostunut seuraamaan. Esim. Kn avokkia ei kiinnosta bongailla mistään kuvista tai videoilta.
Jostain syystä minuakin kiinnostaa tämä, ehkä tosiaan sen kuuluisamman toisen osapuolen takia. Onhan kyseessä kaksi viehättävää ihmistä, kaunis pari olisi. K:n mahdolliset puolisot ei kiinnosta yhtään, en ole koskaan edes nähnyt kuvaa, vaikka täälläkin ilmeisesti jaettu. Mutta eihän tämä meidän kiinnostus heitä tavoita, sanoisin, että melko viatonta meidän sherlockkityö on. Me kuitenkin halutaan pelkkää hyvää näille kaikille.
 
vierailija
Ei ole Bojanissa enää mitään kiinnostavaa. Varjo entisestään. Lontoo pilasi, shitty side of London.
Pienen pienen varauksen pidän mielipiteen muutokselle, jos seuraavan keikan aikaan edes yrittää petrata läsnäoloaan, mitä epäilen.
Damonin seurapiiri ei oo mulle oikein mieluinen ja ihmettelinkin, että Damonista tuli joksuille niin tärkeä. Tämä on tietysti minun ongelmani, ei joksujen. He elämäänsä elävät.
 
vierailija
Jostain syystä minuakin kiinnostaa tämä, ehkä tosiaan sen kuuluisamman toisen osapuolen takia. Onhan kyseessä kaksi viehättävää ihmistä, kaunis pari olisi. K:n mahdolliset puolisot ei kiinnosta yhtään, en ole koskaan edes nähnyt kuvaa, vaikka täälläkin ilmeisesti jaettu. Mutta eihän tämä meidän kiinnostus heitä tavoita, sanoisin, että melko viatonta meidän sherlockkityö on. Me kuitenkin halutaan pelkkää hyvää näille kaikille.
Mulla on välillä huono omatunto tästä uteliaisuudesta ja siitä, että mulla on omat ajatukset siitä, millainen ihminen Bojanille sopisi. Missä menee raja, kuinka kiinnostunut saa olla ja kuinka paljon on soveliasta pohdiskella. Varsinkin, jos Bojanilla oikeasti on mielensä kanssa jotain ongelmaa. K n tilanne on niin vakiintunut, ainakin näyttää siltä, että siinä ei ole mitään ihmettelemistä.
 

Yhteistyössä