K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis..? Miten se, jos kommentilla on 30 tykkäystä ja paikalla on 80 ihmistä on todiste vääristelystä?
Halutaan sanella ketjun kulkua. Se onnistuu peukuttamalla sellaisia kommentteja ja gallupeja, jotka palvelee sun tarkoitusperiä. Sama juttu toimii poistelun suhteen. Se on helppo keino ohjata keskustelua ja työntää ketjusta ulos kaikki sulle epämieluisat asiat. Yleensä tätä tehdään politiikkaan ja uskontoon liittyvissä ketjuissa, mutta tätä tapahtuu myös sellaisissa viihteeseen liittyvissä ketjuissa, joissa kyseinen aihe on muuttunut liian tunnepitoiseksi jollekulle/muutamalle kommentoijille. Näistä ketjuista saattaa muodostua se elämän keskipiste, jos se oma elämä ei ole hallinnassa ja tasapainossa.

Huom! Aiheesta voi etsiä tietoa netistä, jos se kiinnostaa. Trollien käyttäytymisestä on myös tutkimuksia.
 
vierailija
Koita jo uskoa, että suurin osa meistä ei shippaa Bojania ja Sadieta. Mulla ei ole mitään intressiä nähdä heitä yhdessä pariskuntana, ei todellisuudessa eikä shippimaailmassa. Ei mua haittaa vaikka olisivatkin pari, mut tällaiset tiedot ei määritä mun ketjussa oloa.
Joo, näin varmasti onkin että suurimmalle osalle herttasen yhdentekevää. Mutta mä yritän sanoa, että kummastakin on yhtä vähän todisteita, että kumpikaan ei ole sen realistisempi.

Ja mitä tulee Kärtsään. Vaikka hän ei ole itse mitään sanonut, on kuitenkin lukuisia paparazzikuvia ja juorulehtijuttuja parisuhteesta. Jos Bojanilla olisi suhde, luulisin sen olevan yhtälailla paikallisissa juorulehdissä tai jopa kansainvälisissä, koska Sadien on kuitenkin tunnettu. Yhtään juttua ei ole kukaan mistään bongannut.
 
vierailija
Halutaan sanella ketjun kulkua. Se onnistuu peukuttamalla sellaisia kommentteja ja gallupeja, jotka palvelee sun tarkoitusperiä. Sama juttu toimii poistelun suhteen. Se on helppo keino ohjata keskustelua ja työntää ketjusta ulos kaikki sulle epämieluisat asiat. Yleensä tätä tehdään politiikkaan ja uskontoon liittyvissä ketjuissa, mutta tätä tapahtuu myös sellaisissa viihteeseen liittyvissä ketjuissa, joissa kyseinen aihe on muuttunut liian tunnepitoiseksi jollekulle/muutamalle kommentoijille. Näistä ketjuista saattaa muodostua se elämän keskipiste, jos se oma elämä ei ole hallinnassa ja tasapainossa.

Huom! Aiheesta voi etsiä tietoa netistä, jos se kiinnostaa. Trollien käyttäytymisestä on myös tutkimuksia.
No kyllähän tämän huomaa. Yksikin tyyppi purkaa mielenterveysongelmiaan näihin ketjuihin mm. raivoamalla ja solvaamalla muita. B&K ketju vauvalla on täysin muuttunut mm. näiden sääntöjankkaajien, nimimerkki jahtaajien ja siveyden sipulien takia.
 
vierailija
Joo, näin varmasti onkin että suurimmalle osalle herttasen yhdentekevää. Mutta mä yritän sanoa, että kummastakin on yhtä vähän todisteita, että kumpikaan ei ole sen realistisempi.

Ja mitä tulee Kärtsään. Vaikka hän ei ole itse mitään sanonut, on kuitenkin lukuisia paparazzikuvia ja juorulehtijuttuja parisuhteesta. Jos Bojanilla olisi suhde, luulisin sen olevan yhtälailla paikallisissa juorulehdissä tai jopa kansainvälisissä, koska Sadien on kuitenkin tunnettu. Yhtään juttua ei ole kukaan mistään bongannut.
Ehkäpä siksi että S on onnistunut piilottamaan mahdolliset seuralaisensa paparazzeilta. Eikä B ole sen tason julkkis, että lehdet Jenkeissä jaksaisivat huomioida häntä mitenkään. Ajatuksen tasolla S on kuitenkin realistisempi vaihtoehto kuin K, joka on suhteessa ja taitaapi olla vieläpä hetero. Sadiesta ei tiedetä tällaisia asioita kuin K:sta, joten siksi nimitän häntä realistisemmaksi vaihtoehdoksi. Shippari en ole, eikä mulla ole tarvetta nähdä B:tä ja S:ää yhdessä.
 
vierailija
Ehkäpä siksi että S on onnistunut piilottamaan mahdolliset seuralaisensa paparazzeilta. Eikä B ole sen tason julkkis, että lehdet Jenkeissä jaksaisivat huomioida häntä mitenkään. Ajatuksen tasolla S on kuitenkin realistisempi vaihtoehto kuin K, joka on suhteessa ja taitaapi olla vieläpä hetero. Sadiesta ei tiedetä tällaisia asioita kuin K:sta, joten siksi nimitän häntä realistisemmaksi vaihtoehdoksi. Shippari en ole, eikä mulla ole tarvetta nähdä B:tä ja S:ää yhdessä.
No en mä kyllä kovin realistisena näe Sadietakaan. Joo, suhde naiseen on realistisempi. Mutta Sadie kuuluisana ja huomattavasti rikkaampana ei kyllä ole mikään eka vaihtoehto. Joku tavallisempi tyttö kaveriporukasta on se kaikkein realistisin.
 
vierailija
No en mä kyllä kovin realistisena näe Sadietakaan. Joo, suhde naiseen on realistisempi. Mutta Sadie kuuluisana ja huomattavasti rikkaampana ei kyllä ole mikään eka vaihtoehto. Joku tavallisempi tyttö kaveriporukasta on se kaikkein realistisin.
Minäkään en näkisi ekana vaihtoehtona mutta eihän se mahdotonta ole. Onhan heillä kaveripiirissä samalla asetelmalla pariutunut Emilia ja Connor.
 
vierailija
Ei vaan paparazzausta ei tapahdu 24/7. Sadie oli kuvaamassa leffaa Berliinissä viime vuonna eikä hänestä taida olla mitään havaintoja sieltä. Damon voisi hyvin hengailla Kuumaan Johanneksen kanssa Suomenlinnassa eivätkä välttämättä päätyisi lehteen.
Kyllä on Sadiesta paparazzi kuvia siltä ajalta kun oli Berliinissä filmaamassa. Löytyy ihan googlaamalla ja sit esim. Tiktokissa koosteena. Eikä ollut viime vuonna vaan 2022.
 
vierailija
No en mä kyllä kovin realistisena näe Sadietakaan. Joo, suhde naiseen on realistisempi. Mutta Sadie kuuluisana ja huomattavasti rikkaampana ei kyllä ole mikään eka vaihtoehto. Joku tavallisempi tyttö kaveriporukasta on se kaikkein realistisin.
Kyllähän Joksuilla jotain kuvioita silti on. Ei 25 vee miehet elä missään selibaatissa vuosia. Ei se tietty meille kuulu, että miten asiansa järjestävät ja kenen kanssa puuhailevat. Mieluummin pohdin B&S kuviota, mikä on pinnallista hömpötystä, kuin että sukeltaisin oikeasti syvyyksiin selvittämään heidän salaisuuksiaan.
 
vierailija
Kyllä on Sadiesta paparazzi kuvia siltä ajalta kun oli Berliinissä filmaamassa. Löytyy ihan googlaamalla ja sit esim. Tiktokissa koosteena. Eikä ollut viime vuonna vaan 2022.
Hänestä on kuvia Berliinissä kuvauspaikalla, vapaa-ajanvietosta ei taida olla salakuvia? Tuollaiset kuvat on monesti järjestettyjä ja niillä nostetaan mielenkiintoa elokuvaa kohtaan. Esim lehdistöä kävi kuvaamassa Aaron Paulia ja Karen Gillania Tampereella kun kuvasivat siellä elokuvaa.
 
vierailija
Enpä nyt muista missä on sanonut, mutta on sanonut haluavansa pois Sloveniasta, koska siellä on liian pienet piirit ja jokainen tietää jokaisen.
Nimenomaan se kommentti oikein huusi sitä, ettei halua tulla nähdyksi siellä ja ihmisten tietävän hänen asioistaan.
Tämä kuulostaa oudolta, muistaako kukaan muu missä B olisi noin sanonut? Luulisi että tuosta olisi noussut isompikin haloo.
 
vierailija
No en mä kyllä kovin realistisena näe Sadietakaan. Joo, suhde naiseen on realistisempi. Mutta Sadie kuuluisana ja huomattavasti rikkaampana ei kyllä ole mikään eka vaihtoehto. Joku tavallisempi tyttö kaveriporukasta on se kaikkein realistisin.
Mä kyllä arvaisin että todennäköisimmin joku mies, mutta en sano etteikö voisi olla myös S.
 
vierailija
Tämä kuulostaa oudolta, muistaako kukaan muu missä B olisi noin sanonut? Luulisi että tuosta olisi noussut isompikin haloo.
Ei se nyt suoraan noin ole sanonut. Vähän sinne päin, että Ljubljana käy pieneksi, mutta ei mitenkään rumasti. Ja on myös kehunut paljon Ljubljanaa ja ihan varmasti on rakas paikka, perhettä ja paljon ystäviä siellä. On se silti omassa maassaan noin isolle julkkikselle vaikeaa siinä mielessä, jos haluaisi löytää vaikka kumppanin. Slovenia ei kuitenkaan ole hirveän iso maa. Kaikki ”tuntee” hänet ennestään vähän liiankin hyvin siellä. Kun vaikka Jenkeissä voi olla ihan vapaasti. Siksi en ookaan täysin vakuuttunut että S:n kanssa olisi suhdetta välttämättä, voi olla ihan vaan erityisen läheinen ystävyyskin. Jenkeissä käydessään B:llä olis kuitenkin hyvät mahdollisuudet treffailla myös, kukaan ei tunne, voi olla vapaasti. Mutta en sano etteikö voisi olla S:n kanssakin jotain.
 

Yhteistyössä