K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No myydäänkö italiassa, kreikassa tai turkissa serbokroatiankielisiä kirjoja? Tuskin. Oon ollut monta kertaa kroatiassa ja rannat näyttää just tuolta siellä joka paikassa.
Mistäpä minä tiedän. Se on joku divari ja se tinttikin vaikuttaisi englanninkieliseltä versiolta. En sano etteikö olisi Kroatiassa mutta noiden perusteella en vielä olisi 100% varma.
 
vierailija
Eiks sen Sadistin pitänyt olla jossain filmaamassa, eikä heilua Demonin kanssa lomalla?
Johan se oli kadoksissa useamman viikon. On varmaan sen hetkiset kuvaukset hänen osaltaan purkissa.

Vai voiko kyseessä voi olla jotkut vanhat kuvat? Sadiehan oli Kroatiassa kuvaamassa leffaa viime kesänä ja siellä kävi vierailulla myös veli ja Rose.
 
vierailija
En kyllä näe mitään hehkuttamista siinä, että Bojan näkee Jeren Ruississa, jos tää Sadie-kuvio on totta. B sai siinä tapauksessa muutenkin ”vähän” tasokkaamman naisen kuin K, mahtaa Jereä kiusoittelumoodi kutittaa, koska tajuaa, että sai itse vain r u c c ä valaan.
 
vierailija
vierailija
Johan se oli kadoksissa useamman viikon. On varmaan sen hetkiset kuvaukset hänen osaltaan purkissa.

Vai voiko kyseessä voi olla jotkut vanhat kuvat? Sadiehan oli Kroatiassa kuvaamassa leffaa viime kesänä ja siellä kävi vierailulla myös veli ja Rose.
Nämä on D:n Tiktokissa Diaries sarjassa, jota D. päivittää nyt päivittäin. Joten ei pitäisi olla vanhoja. Löytyy googlettamalla
 
vierailija
Johan se oli kadoksissa useamman viikon. On varmaan sen hetkiset kuvaukset hänen osaltaan purkissa.

Vai voiko kyseessä voi olla jotkut vanhat kuvat? Sadiehan oli Kroatiassa kuvaamassa leffaa viime kesänä ja siellä kävi vierailulla myös veli ja Rose.
Niin muuten voi olla vanhat kuvat, mutta ei tämä silti mitenkään B:hen liity, jos häntä ei tuolla näy
 
vierailija
En kyllä näe mitään hehkuttamista siinä, että Bojan näkee Jeren Ruississa, jos tää Sadie-kuvio on totta. B sai siinä tapauksessa muutenkin ”vähän” tasokkaamman naisen kuin K, mahtaa Jereä kiusoittelumoodi kutittaa, koska tajuaa, että sai itse vain r u c c ä valaan.
Tasoista en osaa enkä ehkä haluakaan sanoa mitään. K ja avokkinsa varmaan sopivat toisilleen. Siinä olen samaa mieltä, että B n ja K n tapaamisten hehkuttamisen aika on ohi. Tilanne on kovasti muuttunut sitten viime syyskuun.
 

Yhteistyössä