K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tää, jos olis siellä, niin ei ne aikataulut Boitsun menojen mukaan ole tehty, vaan Boitsu reissaa aikataulujen salliessa. Jos tosiaan olis Jenkeissä taas, niin varmasti siksi että hyödyntää ne tauot mitä on. Myöhemmin kesällä ja syksyllä niitä ei taas varmasti samalla tavalla ole.
Miten kuvittelette, että olisi siellä? Eiköhän hoida uupumustaan ihan Sloveniassa, ei siihen matkustelu sovi
 
vierailija
B lauloi Ptujn soundcheckissä Vem da grešiä muokatuilla sanoilla jossa kertoi että bändillä on studiohommia edessä kun muut pääsevät lomailemaan joten luulen että ovat nyt kiireisiä levyn viimeistelyn kanssa ja loma oli silloin Sea Starin jälkeen kuten viikkokirjeessä kertoivat.

Mutta mikään ei tietysti estä etteivätkö D ja S voisi olla Balkanilla. Nyt joku etsimään tuollainen parkkipaikka jostain Koperin rannalta. :D
 
vierailija
Miten kuvittelette, että olisi siellä? Eiköhän hoida uupumustaan ihan Sloveniassa, ei siihen matkustelu sovi
Uupumus? Tuo on nyt täysin täällä keksitty juttu. Se siitä seuraa kun täällä jauhetaan tarpeeksi jostain asiasta, niin kohta siitä puhutaan totena. B ei ole missään vaiheessa puhunut uupumuksesta. Paniikkihäiriöstään puhui ja onhan se tosi ikävää että joka keikalla on ollut sellaisia tuntemuksia ja varmasti se on rasittavaa hänellekin, mutta ei ole puhunut uupumuksesta. Jos ei siis aleta puhua täälläkään sellaisesta totena. Mitä paniikkihäiriöön tulee niin se on yksilöllistä miten asiat kokee, matkustelu ympäristöön, missä häntä ei tunneta voi olla hyväksikin. Eiköhän Boitsu osaa itse arvioida tekeekö reissaaminen hänelle hyvää vai ei. Tää ei siis ole kannanotto siihen onko reissussa vai ei.
 
vierailija
B lauloi Ptujn soundcheckissä Vem da grešiä muokatuilla sanoilla jossa kertoi että bändillä on studiohommia edessä kun muut pääsevät lomailemaan joten luulen että ovat nyt kiireisiä levyn viimeistelyn kanssa ja loma oli silloin Sea Starin jälkeen kuten viikkokirjeessä kertoivat.

Mutta mikään ei tietysti estä etteivätkö D ja S voisi olla Balkanilla. Nyt joku etsimään tuollainen parkkipaikka jostain Koperin rannalta.
Eikä, ootpa epätoivoinen, kun yrität joka ystävää parittaa B:lle
 
vierailija
B lauloi Ptujn soundcheckissä Vem da grešiä muokatuilla sanoilla jossa kertoi että bändillä on studiohommia edessä kun muut pääsevät lomailemaan joten luulen että ovat nyt kiireisiä levyn viimeistelyn kanssa ja loma oli silloin Sea Starin jälkeen kuten viikkokirjeessä kertoivat.

Mutta mikään ei tietysti estä etteivätkö D ja S voisi olla Balkanilla. Nyt joku etsimään tuollainen parkkipaikka jostain Koperin rannalta.
Niin muuten lauloikin. Varmaan niillä on nyt hommia. Tuskin D ja S siellä on myöskään, vaikka se oliskin hauska juttu jos olisivat. Veikkaan sitä Losia kuitenkin.
 
vierailija
B lauloi Ptujn soundcheckissä Vem da grešiä muokatuilla sanoilla jossa kertoi että bändillä on studiohommia edessä kun muut pääsevät lomailemaan joten luulen että ovat nyt kiireisiä levyn viimeistelyn kanssa ja loma oli silloin Sea Starin jälkeen kuten viikkokirjeessä kertoivat.

Mutta mikään ei tietysti estä etteivätkö D ja S voisi olla Balkanilla. Nyt joku etsimään tuollainen parkkipaikka jostain Koperin rannalta.
Siellä oli kyllä aika huolella leikatut pensasaidat...
 
vierailija
Kyllä K heittää näitä juttuja välittämättä siitä, että mikä on vastaanottajan seksuaalinensuuntautuminen. Ei hän kiinnitä sellaisiin asioihin huomiota.
Ok. Laitatko linkin missä on huudellut muulle kuin heterolla ja tarkoitan julkkista enkä ketä tahansa yleisöstä. Se reaktio minkä näen kiinnostaa eikä se mihin K kiinnittää huomiota.
 

Yhteistyössä