K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta toi vois olla myös ihan sitä keikan hehkutusta, kun perhe ei oo vissiin vähään aikaan ollut heitä katsomassa. Ois outoa jos he näkisivät toisiaan nimenomaan vasta ptujssa, ihan siitä riippumatta missä bojan on ollut lomallaan.
Jep, tämä. Ja Bojan ei oo paljoo Sloveniassa ollu tän vuoden aikana, että en yhtään ihmettele jos äiti on jatkuvasti halailemassa poikaansa vaik ois jo aiemmin samana päivänä nähnykin :D
 
vierailija
Musta toi vois olla myös ihan sitä keikan hehkutusta, kun perhe ei oo vissiin vähään aikaan ollut heitä katsomassa. Ois outoa jos he näkisivät toisiaan nimenomaan vasta ptujssa, ihan siitä riippumatta missä bojan on ollut lomallaan.
Mustakin tosi outoa, että ei ois nähny kun ei se B nyt kuitenkaan suoraan lentokentältä oo voinut tulla. Sitä paitsi toi tilanne on just semmonen, et kuvataan ja "nyt ne vois niinkun halata ja sit se vois ottaa molemmat kainaloon". Vai ihanko vahingossa osui kuvaaja paikalle kun nää näki "ekan kerran pitkään aikaan".
 
vierailija
Voi kuule, ihan mikä tahansa mikä ei ole päällekkäin festarit päättävän pääesiintyjän kanssa.
Mun mielestä toi on Joksuille ihan sopiva paikka. Ei Stormzy kiinnosta kaikkia niin kiva että myöhään illalla on muitakin vaihtoehtoja. Valtavirtamassa toki vaeltaa sinne päälavalle mutta eihän sloveeninkielinen poprock mitään valtavirran musaa olekaan.
 
vierailija
Niin ja Arppa nyt niin suosittu, että vie myös joksuilta katsojia, tämä myöhäisaika ei tuo myöskään random kuulijoita
Mä olin just toivonut näkeväni Joksut sekä Arpan 😄 No, Arppa kävi vastikään ihan kotikaupungissani eli valinta ei kyllä ole vaikea, Joksut ei kyllä sinne tule. Mutta luultavasti tosiaan joku toinenkin tykkää just näistä molemmista.
 
vierailija
Mä olin just toivonut näkeväni Joksut sekä Arpan No, Arppa kävi vastikään ihan kotikaupungissani eli valinta ei kyllä ole vaikea, Joksut ei kyllä sinne tule. Mutta luultavasti tosiaan joku toinenkin tykkää just näistä molemmista.
Joo, mua kiinnosti sunnuntailta vain Joksut, PMMP ja Arppa, ja nyt ne meni päällekkäin. 😅 Ja Pehmoainon olin myös ajatellut käydä kuuntelemassa mutta nyt se aloittaa niin aikaisin etten ehkä viitsi mennä paikalle vielä silloin.


Oon aiemmin festareilla aina eniten ollut kiinnostunut ulkomaisista artisteista, niin suurista kuin pienistä ja priorisoinut yleensä ne jos on ollut päällekkäisyyksiä eikä siis lempiartisti kyseessä. Kotimaisia ehtii kuulla monesti muulloinkin. Jotkut saattaa miettiä samoin jos arpovat Joksujen ja Arpan välillä.
 
vierailija
Olkoon miten on, mutten usko, että joksuja tulee kuuntelemaan kuin max tuhat ihmistä
Asia voi olla hyvin näin ja musta tuhatkin on hyvä yleisömäärä. Ihmiset on silti usein festareilla hiukan maistissa ja hyvässä fiiliksessä, silloin saatetaan hakeutua kuuntelemaan myös itselleen vieraampaa esiintyjää. Joksut on hyvännäköisiä, jotkut saattaa käydä teltassa ihan senkin takia.😁
 
vierailija
Asia voi olla hyvin näin ja musta tuhatkin on hyvä yleisömäärä. Ihmiset on silti usein festareilla hiukan maistissa ja hyvässä fiiliksessä, silloin saatetaan hakeutua kuuntelemaan myös itselleen vieraampaa esiintyjää. Joksut on hyvännäköisiä, jotkut saattaa käydä teltassa ihan senkin takia.
Bojan on niin upea, että menen ehdottomasti häntä katsomaan ja kuuntelemaan. Ihan se ja sama mikä päivä,paikka tai kellonaika.💕💕
 
vierailija
Kuinka paljon katsojia siellä Ruississa sitten pitäisi olla että nämä ilkkujat on tyytyväisiä? 20 tuhatta? Miksi laittaa heille samat odotukset kuin jollekin 1975:lle kun kyseessä on ihan eri lähtökohdista tuleva ja eri kokoluokan bändi?
 
vierailija
Kuinka paljon katsojia siellä Ruississa sitten pitäisi olla että nämä ilkkujat on tyytyväisiä? 20 tuhatta? Miksi laittaa heille samat odotukset kuin jollekin 1975:lle kun kyseessä on ihan eri lähtökohdista tuleva ja eri kokoluokan bändi?
Mua ei ainakaan PPM vai mikä se on, yhtään kiinnosta. On nähty jo aikoja sitten. JOt kiinnostaa ja heitä menen katsomaan. Fantastinen bändi.
 
vierailija
Kuinka paljon katsojia siellä Ruississa sitten pitäisi olla että nämä ilkkujat on tyytyväisiä? 20 tuhatta? Miksi laittaa heille samat odotukset kuin jollekin 1975:lle kun kyseessä on ihan eri lähtökohdista tuleva ja eri kokoluokan bändi?
Tämä. Joksut on pieni indiebändi ja sitten niille naureskellaan koska ne on… pieni indiebändi? Ja nehän on omassa kokoluokassaan menestyneet ihan hyvin, esim. myyneet Logomon arki-iltana loppuun ja kaksi Kultsaa peräkkäin lähes loppuun. Keväällä oli muutama isompi artisti joiden Kultsan keikka peruttiin huonon lipunmyynnin takia. Hyvin heillä menisi vaikka vetäisivät vajaita klubikeikkoja.
 
vierailija
Tämä. Joksut on pieni indiebändi ja sitten niille naureskellaan koska ne on… pieni indiebändi? Ja nehän on omassa kokoluokassaan menestyneet ihan hyvin, esim. myyneet Logomon arki-iltana loppuun ja kaksi Kultsaa peräkkäin lähes loppuun. Keväällä oli muutama isompi artisti joiden Kultsan keikka peruttiin huonon lipunmyynnin takia. Hyvin heillä menisi vaikka vetäisivät vajaita klubikeikkoja.
Kultsa ei ollut lähellekään loppuunmyyty
 

Yhteistyössä