K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko että ovat samaa porukkaa. Itse voisin hyvin myös siirtyä JO-ketjuun enkä ole ikinä K:ta tai ketään muuta täällä haukkunut.

Mutta kysymys alustasta teille, onko vauva teistä parempi alustana? Minä tekisin mieluummin JO-ketjun tänne plussan puolelle. Vauvalla ei toimi lainaukset kunnolla mikä on välillä todella rasittavaa ja harmittaa myös kun kaikki hymiöt ei näy. Lisäksi ketju alkaa toimia hitaasti kun se pitenee ja palsta menee kiinni aina klo 23, niin sitten pitäisi tehdä taas uusi ketju yöjuttuja varten jos yöllä tapahtuu jotain kiinnostavaa.
Tykkäisin kyllä JO ketjusta, mutta kun itse käyn lukemassa vähän joka puolella, niin miten sitä ehtisi seurata kaikkea, nytkin välillä ähky.
 
vierailija
Mä oon yhä enemmän alkanut kallistua sille kannalle, että B ja S - vaikka miten on nähty yhdessä nykissä ja on niitä ig-seurauksia ollut jne - eivät oo koskaan olleet muuta kuin kavereita tai tuttuja. Mä veikkaan myös että musiikilliset asiat liittyy jotenkin, tavalla tai toisella, heidän yhteydenpitoonsa. S on tutustuttanut B:n Roseen, jolta tullut levy, ja ehkä jotain collabia, tai yhteiskiertuetta Euroopassa tai muuta vastaavaa intressiä ollu ilmassa. Tai biisin teko yhdessä B:n kanssa. Jos Rose on S:n paras ystävä TAI something more.. niin voi olla hyvinkin tiiviit välit S:n perheeseen, josta sit noi ig-seuraukset.
 
vierailija
Eikö se ollut vanhahko haastattelu ja pointti oli se että hän ei halua olla yksin? Nyt hän ja Kris ovat kämppiksiä.
Pointti oli myös se, että hän on aika perhekeskeinen, ja sen en usko muuttuneen vaikka haastis olisi kaksi vuotta vanha ja olisi kämppis nykyisin. 🤷 Pitäisin vain outona, jos B nyt jossain ulkomailla lomailemassa olisikin ollut ja ei olisi käynyt moikkaamassa vanhempiaan saman tien.
 
vierailija
Mä oon yhä enemmän alkanut kallistua sille kannalle, että B ja S - vaikka miten on nähty yhdessä nykissä ja on niitä ig-seurauksia ollut jne - eivät oo koskaan olleet muuta kuin kavereita tai tuttuja. Mä veikkaan myös että musiikilliset asiat liittyy jotenkin, tavalla tai toisella, heidän yhteydenpitoonsa. S on tutustuttanut B:n Roseen, jolta tullut levy, ja ehkä jotain collabia, tai yhteiskiertuetta Euroopassa tai muuta vastaavaa intressiä ollu ilmassa. Tai biisin teko yhdessä B:n kanssa. Jos Rose on S:n paras ystävä TAI something more.. niin voi olla hyvinkin tiiviit välit S:n perheeseen, josta sit noi ig-seuraukset.
Voisi hyvin jotain musiikillista yhteistyökuviotakin kavereiden kesken olla.
 
vierailija
Ihania kuvia Boitusta perheineen Ptujn bäkkärillä jokeroutestonian instassa. Mun mielestä näyttää jälleennäkemiseltä pitkän tauon jälkeen varsinkin ne ekat kuvat äidin kanssa. Voisi olla että B ei ole ollut Sloveniassa ja tapaa perhettään siellä pitkästä aikaa.
Mustakin tuo näytti vähän jälleennkemiseltä. On sekin mahdollista että Boitsu oli pitkään lomalla ja tuli sieltä suoraan treeneihin ja keikalle. Joku mietti aiemmin että olisi ollut sisätiloissa lomalla kun ei ollut kovin ruskettunut mutta noista uusissa kuvissa näyttää kädet olevan ruskettuneemmat kuin muilla. On varmaan suojannut kasvot lippiksellä ja ehkä aurinkovoiteella.
 
vierailija
Mustakin tuo näytti vähän jälleennkemiseltä. On sekin mahdollista että Boitsu oli pitkään lomalla ja tuli sieltä suoraan treeneihin ja keikalle. Joku mietti aiemmin että olisi ollut sisätiloissa lomalla kun ei ollut kovin ruskettunut mutta noista uusissa kuvissa näyttää kädet olevan ruskettuneemmat kuin muilla. On varmaan suojannut kasvot lippiksellä ja ehkä aurinkovoiteella.
Tulee kyllä noista kuvista mieleen, että aiemmasta näkemisestä on jo aikaa.
 
vierailija
Mustakin tuo näytti vähän jälleennkemiseltä. On sekin mahdollista että Boitsu oli pitkään lomalla ja tuli sieltä suoraan treeneihin ja keikalle. Joku mietti aiemmin että olisi ollut sisätiloissa lomalla kun ei ollut kovin ruskettunut mutta noista uusissa kuvissa näyttää kädet olevan ruskettuneemmat kuin muilla. On varmaan suojannut kasvot lippiksellä ja ehkä aurinkovoiteella.
Minustakin näyttää siltä, että tapaavat perheen kanssa ekan kerran pidemmän ajan jälkeen.
 

Yhteistyössä