K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä kuitenkin teet täällä ja vielä joka päivä. Tää ei oo oikea paikka sulle.
Ei hän kuulu shippiketjuunkaan. Hän ottaa K:n ja B:n liian tosissaan. Ei kuulu shippiin sellainen käsitys, että he päätyvät joskus oikeasti yhteen. Ei heillä ole edes mitään kiinnostusta toisiinsa siinä mielessä tosi elämässä. Shipissä taas lehmätkin lentävät.
 
vierailija
Tämä kuulostaa taikauskoisen höpinältä. Pitsipaita on nähty monesti B:n päälle. Jos jotain syvällisempää merkitystä pitsipaidasta haluaa löytää, niin pitäisi etsiä kuva/video siitä kerrasta, jolloin se oli B:llä ensimmäistä kertaa päällä.
Oliko pitsipaita silloin päällä kun sellainen sen ensimmäisen paniikkikohtauksensa viine kesänä?
 
vierailija
En ole nuori enää, mut mä hoidan yhteydet kavereihin lähinnä wa:lla. Yhden kaverin kanssa saatetaan tuntikausia keskustella niin. Tuntemattomiin numeroihin en yleensä vastaa, kun mun puhelin ilmoittaa kaikki häiriösoittajat.
 
vierailija
En ole nuori enää, mut mä hoidan yhteydet kavereihin lähinnä wa:lla. Yhden kaverin kanssa saatetaan tuntikausia keskustella niin. Tuntemattomiin numeroihin en yleensä vastaa, kun mun puhelin ilmoittaa kaikki häiriösoittajat.
Sama. Keski-ikää lähestyvä olen, enkä ole oikeastaan koskaan soitellut pidempiä puheluita kuin äidilleni. Ystävien kanssa yhteydenpito hoidettu jo 2000-luvun alussa tekstiviestein ja MSN messengerillä, suurimpana syynä varmaan se, että vastata voi kun ehtii. Puhelut on nopeaan tiedonvaihtoon, kuulumiset kysellään signalissa tai whatsappissa, joissa saatetaan vaihdella hyvinkin pitkällisesti kuvia ja tunnelmia. Outoihin numeroihin en myöskään vastaa.

Omat lapset ei soita käytännössä ollenkaan.
 
vierailija
Se on sitten heidän oma murheensa. Onhan siellä toki jäätävää mustasukkaisuutta B&K shipistä, mikä varmaan selittyy juuri sillä, että se asia otetaan liian tosissaan. Jos joku heittää tähän jonkin piikittelevän kommentin Sadiesta, niin mulle sekin on harmitonta viihdettä.
Ihan yhtälailla se Sadiekin on shippiä, ei realismia sen enempää, jos tietoa ei ole, eikä S muihin ketjuihin kuulu
 
vierailija
En keksi, onko sulla ideoita?
Joo. Mitäs jos et antaisi tuon yhden ennustajan häiritä itseäsi niin paljon, että lähtisit häiriköimään toista palstaa siellä kielletyillä aiheilla ja levittäisi huonoa fiilistä eteenpäin niille kaikille, jotka ymmärtävät pysyä oikeassa paikassa oman shippailunsa kanssa? Käännä vaikka nuo B&K-jutut huumoriksi, sehän se tämän palstan idea kuulemma on.
 
vierailija
Joo. Mitäs jos et antaisi tuon yhden ennustajan häiritä itseäsi niin paljon, että lähtisit häiriköimään toista palstaa siellä kielletyillä aiheilla ja levittäisi huonoa fiilistä eteenpäin niille kaikille, jotka ymmärtävät pysyä oikeassa paikassa oman shippailunsa kanssa? Käännä vaikka nuo B&K-jutut huumoriksi, sehän se tämän palstan idea kuulemma on.
En pysty enää kun tuo tyyppi on täällä joka helvetin päivä. Ja en ärsyynny BK-jutuista, shippaan itsekin. Ärsyttää omien uskomusten faktana esittäminen ja niillä muiden ”valistaminen” mutta tämä tehdään kuitenkin niin että mitään perusteluita ei anneta. Ja kun noilla jankkauksilla vastataan melkein jokaiseen viestiin täällä. Eikö hän voisi tehdä vaikka yhden pidemmän viestin jossa kertoo ”minä en usko Bn olleen Amerikassa syystä X, ja S on vain kaveri koska Y. Käärijällä ja Bojanilla on something more nimittäin Z”. Tuollaista olisi miellyttävä lukea ja se toisi jopa jotain lisäarvoa tähän keskusteluun.
 
vierailija
En pysty enää kun tuo tyyppi on täällä joka helvetin päivä. Ja en ärsyynny BK-jutuista, shippaan itsekin. Ärsyttää omien uskomusten faktana esittäminen ja niillä muiden ”valistaminen” mutta tämä tehdään kuitenkin niin että mitään perusteluita ei anneta. Ja kun noilla jankkauksilla vastataan melkein jokaiseen viestiin täällä. Eikö hän voisi tehdä vaikka yhden pidemmän viestin jossa kertoo ”minä en usko Bn olleen Amerikassa syystä X, ja S on vain kaveri koska Y. Käärijällä ja Bojanilla on something more nimittäin Z”. Tuollaista olisi miellyttävä lukea ja se toisi jopa jotain lisäarvoa tähän keskusteluun.
Tästä olen aivan samaa mieltä, vaikka ärsytys perustelujen puuttumisesta ei ole ihan yhtä pitkälle päässyt. En myöskään ole varma siitä, ovatko ne kaikki omia arveluita faktoina esittävät kommentit vain tuon yhden jankkaajan kirjoittamia. Eikös ihan vastaavia tule myös B&S:n osalta?
 
vierailija
Käyhän jotkut laittamassa täältä lähes joka päivä jotakin S trollausta, miten eroaa yhtään tästä harvoin täällä käyvästä kirjoittajasta
On vähän eri asia käydä kerran pari päivässä laittamassa joku trollaus kuin jatkuvalla syötöllä spämmätä samaa jankkausta aamusta iltaan.

En siis yritä puolustella trolleja, saisivat pysytellä poissa, mutta otan mielummin satunnaisen trollin kuin tuon päätä seinään hakkaavan ennustajan.
 

Yhteistyössä