K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen bi nainen enkä ollut ikinä kuullutkaan tuosta tai tajunnut, että siihen joku piiloviittaus sisältyisi. Selvästi pyörin ihan eri piireissä kuin lgbtq:n ytimessä. Jotenkin mulle taas tulee mieleen ettei B tiedä tuota merkitystä itse, ellei hänelle sitä ole kerrottu.
Mä olen myös biseksuaali ja jotenkin pihalla monesta tällaisesta asiasta. Kyllä mä esim. liput tunnistan, mutta toisissa asioissa en ole niin valveutunut.
 
vierailija
Mitä tulee nuorten viestittelyyn, niin mun lapseni kaveriporukassa käytetään lähinnä snäppiä ja whatsappia. Kuulumisia ei niinkään vaihdeta puhumalla, vaan tekemällä tilapäivityksiä tai laittamalla omalle kanavalle päivän aikana tehdyt jutut. Jos kaverille pitää kertoa oma sijainti, niin sitäkään ei tehdä soittamalla toiselle, vaan jakamalla oma sijainti. Maailma muuttuu.
 
vierailija
Eipä oikeastaan. Yhteistyökumppaneita. Joostin kanssa taisi olla enemmän vaan materiaalia, kun ovat useamman kerran tavanneet.
No nämä brothers ja something more heitot saattavat olla vain ihan pelkkää sananhelinää, koska tapoihin kuuluu sanoa jotakin kaunista esim. sille yhteistyökumppanille. Sydämiä heitetään kelle sattuu jne. Oikeasti uskon, että Joostista ja Bojanista on tullut tärkeitä K:lle. Varmasti monesta muustakin. Niinkuin kuitenkin kirjoitin, kaikkea K:n tai jonkun muun julkun juttuja ei kannata tulkita kuin piru raamattua. Osa on pelkkää kohteliaisuutta tai toimittajien uteliaisuutta.
 
vierailija
No nämä brothers ja something more heitot saattavat olla vain ihan pelkkää sananhelinää, koska tapoihin kuuluu sanoa jotakin kaunista esim. sille yhteistyökumppanille. Sydämiä heitetään kelle sattuu jne. Oikeasti uskon, että Joostista ja Bojanista on tullut tärkeitä K:lle. Varmasti monesta muustakin. Niinkuin kuitenkin kirjoitin, kaikkea K:n tai jonkun muun julkun juttuja ei kannata tulkita kuin piru raamattua. Osa on pelkkää kohteliaisuutta tai toimittajien uteliaisuutta.
No ei K kyllä something morea ole muille sanonut kuin B:lle, minun usko nyt tästä vahvistui näistä B:n erityisistä vaatevalinnoistakin
 
vierailija
No ei K kyllä something morea ole muille sanonut kuin B:lle, minun usko nyt tästä vahvistui näistä B:n erityisistä vaatevalinnoistakine
Mulle se something more kuulosti siltä, että K yritti vielä keksiä jotain, jolla saisi bromancea vielä hetken pidettyä ihmisten mielissä. Ehkä K ei olisi halunnut luopua kokonaan boyfriendistään🙂 maaliskuussa sitten täytyi jo.
 
vierailija
Tietenkin liittyi K:hon, K oli katsomossa molemmat Kultsan keikat ja pessyt tuon pitsipaidan, toi pitsipaita on se Bluza
Tämä kuulostaa taikauskoisen höpinältä. Pitsipaita on nähty monesti B:n päälle. Jos jotain syvällisempää merkitystä pitsipaidasta haluaa löytää, niin pitäisi etsiä kuva/video siitä kerrasta, jolloin se oli B:llä ensimmäistä kertaa päällä.
 
vierailija
Ei ollut mitään outoa ilmapiiriä ja B ja S vaan kavereita
Sä saat olla ihan rauhassa sitä mieltä, että B ja S on vaan kavereita, se on kyllä tullut selväksi monta kertaa ilman että sitä tarvii joka viestiin erikseen sanoa. Joku muu taas voi olla eri mieltä ja se on täällä kompostissa ihan sallittua kun tää ei oo mikään vauvan ketju, jossa kelpaa vaan yks mielipide
 
vierailija
Miks sulle ei kelpaa se puutarha jossa voit shipata K&B sydämes kyllyydestä vai pitääkö tässä itse siirtyä puutarhaan shippaamaan B&S ja jatkaa heti aamusta vauvalla
Ihan kuin et olisi jo ollut siellä provoilemassa. 😄

Tällä palstalla ollaan olevinaan niin realisteja ja faktaorientoituneita, mutta jo K:n mainitseminen saa jotkut täällä pillastumaan ja näkemään shippaamista sielläkin, missä siitä ei todellakaan ole kyse.

Hauskinta täällä on, että samalla, kun osa kirjoittajista väittää ilmeisen tosissaan tämän palstan olevan puhdas huumoripalsta, toinen osa tulee otsa rypyssä paasaamaan, mistä täällä saa ja ei saa kirjoittaa. Hieno meininki! 😘
 

Yhteistyössä