K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B näyttää samalta kuin NT::llä ja silloin näytti tosi hyvältä. Sen huomasi että oli ehtinyt treenata. Silloin vaan nähtiin se ilman paitaa ja kaikki lihakset näkyi. Nyt oli enemmän vaatetta päällä.

Nuo sen farkut oli alkujaankin vähän liian isoja, samalla tavalla kiristi niitä vyöllä jo kiertueen alussa. Mä kaipailin tällä edellisellä kiertueella niitä aiempia housuja, tykkäsin niistä enemmän. Mutta niillä oli tuollainen rento tyyli nyt tän kiertueen. Nyt on pikkuisen hoikistunut siitä mutta ei yhtään liikaa.
 
vierailija
B näyttää samalta kuin NT::llä ja silloin näytti tosi hyvältä. Sen huomasi että oli ehtinyt treenata. Silloin vaan nähtiin se ilman paitaa ja kaikki lihakset näkyi. Nyt oli enemmän vaatetta päällä.

Nuo sen farkut oli alkujaankin vähän liian isoja, samalla tavalla kiristi niitä vyöllä jo kiertueen alussa. Mä kaipailin tällä edellisellä kiertueella niitä aiempia housuja, tykkäsin niistä enemmän. Mutta niillä oli tuollainen rento tyyli nyt tän kiertueen. Nyt on pikkuisen hoikistunut siitä mutta ei yhtään liikaa.
Minun silmään jopa laihempi kuin Nt:llä kasvoista näkee, mutta kiinnostavaa miltä sitten ruississa näyttää hällä toi vaihtelee aika paljon toi ulkomuoto
 
vierailija
Taisin kyllä kirjoittaa että bändikavereiden kanssa onkin ollut fyysisesti läheinen. Mutta siihen ei ole hirveästi tartuttu haastatteluissa. Heiltä on aina vaan kyselty niitä tyttökysymyksiä, vaikka bojan on toistuvasti vääntänyt vastauksia sukupuolineutraaliksi, ja onhan toki monenlainen koskettelu hyvien ystävien kesken ja varsinkin bändin sisällä aika tavanomaista. Käärijästä kuitenkin kyseltiin ihan toisenlaisia kysymyksiä. Se ei ole mitään minun omaa kuplaani, vaan katsoit varmaan itsekin niitä haastatteluja viime vuoden puolella.

Mä siis todellakin olen kaivellut nuo vanhat instakuvat, ihan jo siksikin koska oon enemmän ihan muiden shippien kuin B/K ystävä Siellä on useita kuvia joissa mun mielestä on jotain tosi kuumaa, mutta myös paljon sellaista mikä on ihan todella tavanomaista läheisyyttä, varsinkin jos ollaan oikein tarkoituksella asetuttu kuvattavaksi. Ei siis jokainen tilanne ja kuva, joissa pidetään toisesta kiinni tai kosketetaan jotenkin, välitä samaa fiilistä.
Oon samaa mieltä kanssasi.
 
vierailija
Ei muuten olla. Siis fyysisesti läheisiä ollaan kyllä, mutta ei todellakaan niin kuin joksut monessa videossa ovat. Miehet eivät Balkanilla suinkaan sui toistensa hiuksia hellästi korvan taakse tai istu sylikkäin samalla tavalla kuin tyttöystäviä sylitellään. Ja he ovat läheisiä sekä sillä paikalliselle kulttuurille tyypillisellä tavalla että omalla, paikallisesta kulttuurista eroavalla tavalla. Ja silti heitä ei ole haastatteluissa tästä juuri lainkaan jututettu. Jonkun kerran haastattelija on vähän kiusoitellut kun Bojan ja Jan on kuvailleet toisiaan seksikkäiksi, mutta ei se yleisesti ottaen ollut mikään puheenaihe. Viisujen jälkeen olikin ihan eri kysymyksiä.
👍
 
vierailija
Jure on kyllä tosi laiha. Jan on myös välillä hirmu hoikassa kunnossa.
Ne on hoikkia hyväkuntoisia nuoria miehiä. En meinaa mitään urheilijan kuntoa, mutta hyvinvoivia ja käsistä esim. näkee että lihastakin löytyy. Jurella pitää olla hyvä kunto kun hakkaa rumpuja koko keikan ajan. Kuunnelkaapa joskus sillä mielellä keikkaa, ei huonokuntoisemmalta onnistu. Ne bi smel ja muutama biisi siihen päälle, niin ois moni aika loppu. Itse en tykkää siitä että hoikkia ihmisiä nimitellään liian laihoiksi, se on samalla tavalla loukkaavaa kuin ylipainoiseksi nimittely. Liian laihakin voi tietysti olla, sellainen ei ole tervettä, mutta joksut ei kyllä liian laihoja ole. Jure on se kaikkein hoikin heistä mutta tosiaan näkee että kunto on kova, kuten vaikka maratoonareilla, jotka on usein tosi hoikkia myös.
 
vierailija
Ne on hoikkia hyväkuntoisia nuoria miehiä. En meinaa mitään urheilijan kuntoa, mutta hyvinvoivia ja käsistä esim. näkee että lihastakin löytyy. Jurella pitää olla hyvä kunto kun hakkaa rumpuja koko keikan ajan. Kuunnelkaapa joskus sillä mielellä keikkaa, ei huonokuntoisemmalta onnistu. Ne bi smel ja muutama biisi siihen päälle, niin ois moni aika loppu. Itse en tykkää siitä että hoikkia ihmisiä nimitellään liian laihoiksi, se on samalla tavalla loukkaavaa kuin ylipainoiseksi nimittely. Liian laihakin voi tietysti olla, sellainen ei ole tervettä, mutta joksut ei kyllä liian laihoja ole. Jure on se kaikkein hoikin heistä mutta tosiaan näkee että kunto on kova, kuten vaikka maratoonareilla, jotka on usein tosi hoikkia myös.
Ja tää kommenttini on tähän koko keskusteluun liittyen, ei pelkästään tuohon johon tässä vastasin.
 
vierailija
Ne on hoikkia hyväkuntoisia nuoria miehiä. En meinaa mitään urheilijan kuntoa, mutta hyvinvoivia ja käsistä esim. näkee että lihastakin löytyy. Jurella pitää olla hyvä kunto kun hakkaa rumpuja koko keikan ajan. Kuunnelkaapa joskus sillä mielellä keikkaa, ei huonokuntoisemmalta onnistu. Ne bi smel ja muutama biisi siihen päälle, niin ois moni aika loppu. Itse en tykkää siitä että hoikkia ihmisiä nimitellään liian laihoiksi, se on samalla tavalla loukkaavaa kuin ylipainoiseksi nimittely. Liian laihakin voi tietysti olla, sellainen ei ole tervettä, mutta joksut ei kyllä liian laihoja ole. Jure on se kaikkein hoikin heistä mutta tosiaan näkee että kunto on kova, kuten vaikka maratoonareilla, jotka on usein tosi hoikkia myös.
Inhottavaa ruotimista ollut täällä tänään. Joku kehorauha heillekin sentään.
 
vierailija
No nyt oli yllätys. Häärijä ja tanssijat onnistuivat upeasti Tequila rytmillä. Yleisökin lämpeni ja riemuitsi. Taisipa tulla Häärijä&chachatyttöjen fanittaja. Lisää samanlaista.
 
vierailija
Ne on hoikkia hyväkuntoisia nuoria miehiä. En meinaa mitään urheilijan kuntoa, mutta hyvinvoivia ja käsistä esim. näkee että lihastakin löytyy. Jurella pitää olla hyvä kunto kun hakkaa rumpuja koko keikan ajan. Kuunnelkaapa joskus sillä mielellä keikkaa, ei huonokuntoisemmalta onnistu. Ne bi smel ja muutama biisi siihen päälle, niin ois moni aika loppu. Itse en tykkää siitä että hoikkia ihmisiä nimitellään liian laihoiksi, se on samalla tavalla loukkaavaa kuin ylipainoiseksi nimittely. Liian laihakin voi tietysti olla, sellainen ei ole tervettä, mutta joksut ei kyllä liian laihoja ole. Jure on se kaikkein hoikin heistä mutta tosiaan näkee että kunto on kova, kuten vaikka maratoonareilla, jotka on usein tosi hoikkia myös.
Mun oma poika on myös rumpali ja jotenkin ihan samaa kaliiperiä kuin Jure 😄 Taitaa olla just saman pituinen ja hyvin hyvin hoikka, mutta habaa kyllä löytyy, kuten myös pohjelihasta. Se ei kyllä tosiaankaan harrasta mitään urheilua, mutta kuntoa kuitenkin riittää. Rumpujen soittaminen on kyllä tosi fyysistä hommaa! Oma poikani soittaa pääsääntöisesti metallia, jossa tietty vauhtia riittää, mutta vaikuttaa ne rauhallisemmat tanssikeikatkin olevan ihan kohtuullisen jumppatunnin veroisia.
 
vierailija
En oo viikonloppuna juuri ehtinyt tänne, mutta lueskelin nyt nopsasti. Ollaanpa nähty eri tavoin! Mun mielestä kaikki joksut näyttivät, livessä, kuvissa ja videoissa tosi hyviltä, ja myös vapautuneilta ja levänneiltä. Bojan oli ehkä hoikistunut, mutta mun silmään ihan tosi terveen ja hyvän näköinen! Jos siihen jotain syytä pitäisi etsiä niin ensisijaisesti ajattelisin vaan että kiertueen ja tiiviin studioajan jälkeen sillä on nyt ollut aikaa liikkua ja varmasti on syönytkin paremmin.

Musta oli upeaa että se itse puhui lavalla siitä viime vuoden ptujn kokemuksestaan! EW oli tosi merkityksellinen juuri tuolla.
 
vierailija
No niin, jos Ptujssa oli se 10000 katsojaa niin ei Joksuja taidettu tän kolmen viikon tauon aikana unohtaa. Eikä taideta unohtaa seuraavankaan kolmen viikon aikana. Okei, onhan niillä toki toinen keikkakin ennen ruissia, eivät unohda siellä balkanillakaan 😀
Ja Krisin mukaan se Slovenian/Balkanin kiertue on tosiaan toteutumassa syksyllä, kuten ne Riiassa suunnittelivatkin, eli tämän lyhyen tauon takia bändi ei ole hajoamassa. Toivottavasti tällaiset ounastelut alkavat taas tuntua vähän ylimitoitetuilta niidenkin mielestä, jotka ehtivät upota murheen alhoon näiden seastarin ja ptujn välillä.
 
vierailija
Onko se ruisrock jo saanut aikataulunsa selville? En ole ostanut lippua koska en tiedä ehdinkö joksujen keikalle, ja nythän ne vissiin lupasivat aikataulutiedot ensin niille joilla lippu jo on 🤦‍♀️ Joudun siis kerjäämään tietoja muilta
 
vierailija
Onko se ruisrock jo saanut aikataulunsa selville? En ole ostanut lippua koska en tiedä ehdinkö joksujen keikalle, ja nythän ne vissiin lupasivat aikataulutiedot ensin niille joilla lippu jo on Joudun siis kerjäämään tietoja muilta
Aikataulut tulee tällä tietoa 19.6 tai 20.6, s.postissa luki, jos haluaa aikataulut ensimmäisten joukossa lataa Kivra sovellus 18.6 mennessä eli tulee ensin sinne sovellukseen
 
vierailija
No niin, jos Ptujssa oli se 10000 katsojaa niin ei Joksuja taidettu tän kolmen viikon tauon aikana unohtaa. Eikä taideta unohtaa seuraavankaan kolmen viikon aikana. Okei, onhan niillä toki toinen keikkakin ennen ruissia, eivät unohda siellä balkanillakaan 😀
Ja Krisin mukaan se Slovenian/Balkanin kiertue on tosiaan toteutumassa syksyllä, kuten ne Riiassa suunnittelivatkin, eli tämän lyhyen tauon takia bändi ei ole hajoamassa. Toivottavasti tällaiset ounastelut alkavat taas tuntua vähän ylimitoitetuilta niidenkin mielestä, jotka ehtivät upota murheen alhoon näiden seastarin ja ptujn välillä.
Joo, on kieltämättä ollut aika hurjaa kuinka joillakin on mennyt pakka ihan sekaisin parin viikon loman takia. On minustakin kiva nähdä bojanista jotain vilahduksia, mutta en kyllä pidä sitä ylimielisenä jos se ei tee instapäivityksiä. Enkä kuvittele bändin hajoavan siksi, ettei laulaja päivitä faneille tietoa siitä missä on lomallaan ollut.
 
vierailija
Mä oon taas tutkaillut instaseuraamisia 😁 Mietin tätä jo joskus aiemminkin, mutta minkähän takia se krisin tyttöystävä ei seuraa ketään muita joksuja eikä ne sitä? Sen huomasin että jc stewartin keikan jälkeen jc:n tyttöystävä alkoi seurata sekä krisiä että krisin tyttöystävää, eli aika luultavaa on että ovat siellä tavanneet, kun kris siellä tyttöystävänsä kanssa kerran nähtiinkin. Mutta nuo muut joksut ihmetyttää, koska krisin tyttis asuukin lontoossa ja mitä luultavimmin kris vietti sen kanssa paljon aikaa (esim varmaan aina silloin kun oli liveistä poissa). Tuo on kuitenkin edelleen se sama tyttö joka oli myös jossain krisin isän fb-päivityksissä eli ei mikään ihan uusi tuttavuus varmasti kellekään bändissä. Vita on ainakin sen kaveri koska se on ollut pääosassa jossain vitan tekemässä lyhytelokuvassakin. Maks ja Maja seuraa sitä ja se niitä, mutta krisin vanhempia ei, eikä nekään sitä.
 
vierailija
Mä oon taas tutkaillut instaseuraamisia 😁 Mietin tätä jo joskus aiemminkin, mutta minkähän takia se krisin tyttöystävä ei seuraa ketään muita joksuja eikä ne sitä? Sen huomasin että jc stewartin keikan jälkeen jc:n tyttöystävä alkoi seurata sekä krisiä että krisin tyttöystävää, eli aika luultavaa on että ovat siellä tavanneet, kun kris siellä tyttöystävänsä kanssa kerran nähtiinkin. Mutta nuo muut joksut ihmetyttää, koska krisin tyttis asuukin lontoossa ja mitä luultavimmin kris vietti sen kanssa paljon aikaa (esim varmaan aina silloin kun oli liveistä poissa). Tuo on kuitenkin edelleen se sama tyttö joka oli myös jossain krisin isän fb-päivityksissä eli ei mikään ihan uusi tuttavuus varmasti kellekään bändissä. Vita on ainakin sen kaveri koska se on ollut pääosassa jossain vitan tekemässä lyhytelokuvassakin. Maks ja Maja seuraa sitä ja se niitä, mutta krisin vanhempia ei, eikä nekään sitä.
No tunnustan pohtineeni ihan samaa. Twitterin juorutilillä on jauhettu siitä ihan hirveää sontaa mutta kieltämättä olen miettinyt että ehkä niissä twiiteissä voi olla perää joissa on kerrottu että se ei ole ollut yhtä sitoutunut krisiin kuin kris siihen, ja muut ei pidä tilanteesta tai kokevat sen kohtelevan krisiä huonosti tms. Koska ei sillä ainakaan näytä olevan samanlaista tarvetta piilotella kuin k:n kumppanilla, kun ig on ihan julkinen ja nimellä ja naamalla tekee töitäkin jne
 

Yhteistyössä