K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä kuka on kirjoittanut, mä en ainakaan. Joku tuossa kyllä lällätteli että tiesi B:n olevan hetero, ihan kuin ois saanut jonkun vahvistuksen siitä nyt. Itse oon taipuvaisempi uskomaan ettei ole ainakaan pelkästään naisista kiinnostunut, mutta en ikinä väittäisi tietäväni sitä varmaksi. Täällä ei kukaan tiedä sitä ellei se itse kerro, se on ainoa fakta tässä.
Tarvitaanko lehdistötilaisuus siihen vai eikö sekään tyydyttäisi vaan jankutus jatkuu tyyliin "pakko sen on noin sanoa ", " vetää meitä nenästä",,ym.
Sillä tuohonhan se menisi.
 
vierailija
Vielä ei ole kokonaan luettavissa tuo Nacen haastattelu, jossa mainitaan siis tyttöystävä ja mäyräkoira, mutta tulipa mieleen, että ehkä muutkin joksut rohkaistuisivat tulemaan ulos kaapista (siis metaforisesti). Eli tarkoitan avautumaan omista mahdollista parisuhteista. En odottaisi mitään suuria tunnustuksia, mutta tuomaan esiin, että on kumppani ja siitä ei sitten sen enempää.
 
vierailija
Vielä ei ole kokonaan luettavissa tuo Nacen haastattelu, jossa mainitaan siis tyttöystävä ja mäyräkoira, mutta tulipa mieleen, että ehkä muutkin joksut rohkaistuisivat tulemaan ulos kaapista (siis metaforisesti). Eli tarkoitan avautumaan omista mahdollista parisuhteista. En odottaisi mitään suuria tunnustuksia, mutta tuomaan esiin, että on kumppani ja siitä ei sitten sen enempää.
Onhan Kris ja Nace koko ajan sanoneet seurustelevansa. Ja Jure ja Boitsu sanoi helmikuussa että heillä ei ole tyttöystäviä. Janin kommentteja aiheeseen en muista.
 
vierailija
Hyvää Bojanille, mutta mitä tästä saa fani? Ehkä joksujen musiikki ei ole riittävän vahvaa pitämään kiinnostusta yllä ilman oheismateriaalia. Se olisi vähän karu totuus.
Energisen ja iloisen muusikon, kyllähän onni yksityiselämässä vaikuttaa positiivisesti työhön kuin työhön. Kuka ihminen jaksaa antaa kaikkensa esiintyessään tai muutenkaan, jos muuten ei mene hyvin. Kyllä se musiikki kantaa myös mutta tuostahan tulee hyvää energiaa lisää. Täällä paisutellaan aina näitä katastrofiteorioita vaikka tuskin moni näistä kirjoittajista edes katsoi koko keikkaa.
 

Yhteistyössä