K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mutta kyllähän täällä ja vauvallakin on kirjoitettu Bn olevan homo vaikka ei ole itse niin sanonut
En tiedä kuka on kirjoittanut, mä en ainakaan. Joku tuossa kyllä lällätteli että tiesi B:n olevan hetero, ihan kuin ois saanut jonkun vahvistuksen siitä nyt. Itse oon taipuvaisempi uskomaan ettei ole ainakaan pelkästään naisista kiinnostunut, mutta en ikinä väittäisi tietäväni sitä varmaksi. Täällä ei kukaan tiedä sitä ellei se itse kerro, se on ainoa fakta tässä.
 
vierailija
B itse sanoi että netissä häntä Luullaan homoksi
Jos ei ymmärrä englantia niin joku luettu käännös voi sekoittaa tässä. Englanniksi sanoi muistaakseni että ”people say” = ihmiset sanovat. (Joku voi korjata jos muistaa tarkemmin.) Suomen sana ”luuli” ei toimi tuossa ollenkaan, koska siinä sanassa on mukana oletus tiedon virheellisyydestä, mitä tuossa englannin kielisessä puheessa ei ollut. Jos sanoo että ”ihmiset sanovat” tai ”ihmiset ajattelevat”, se ei ole sama kuin sanoa että ”ihmiset luulevat”.
 
vierailija
Jos ei ymmärrä englantia niin joku luettu käännös voi sekoittaa tässä. Englanniksi sanoi muistaakseni että ”people say” = ihmiset sanovat. (Joku voi korjata jos muistaa tarkemmin.) Suomen sana ”luuli” ei toimi tuossa ollenkaan, koska siinä sanassa on mukana oletus tiedon virheellisyydestä, mitä tuossa englannin kielisessä puheessa ei ollut. Jos sanoo että ”ihmiset sanovat” tai ”ihmiset ajattelevat”, se ei ole sama kuin sanoa että ”ihmiset luulevat”.
Toi people say on vielä suurempi syy että ajattelen ettei b ole h. om o. People say viittaa huhuun
 
vierailija
Olkoon vaan vaikka se äsken mainittu kukkaruukkuseksuaali, mutta kun se on kadonnut kokonaan. Mulle ei riitä pelkät fanien keikkatallenteet, mulla on ikävä sitä poikamaista hassuttelijaa, Balkanin prinssiä, kuumaa lantion vatkaajaa. 😭 Mistä mä löydän uuden päiväunien kohteen?
 
vierailija
Olkoon vaan vaikka se äsken mainittu kukkaruukkuseksuaali, mutta kun se on kadonnut kokonaan. Mulle ei riitä pelkät fanien keikkatallenteet, mulla on ikävä sitä poikamaista hassuttelijaa, Balkanin prinssiä, kuumaa lantion vatkaajaa. Mistä mä löydän uuden päiväunien kohteen?
Mullakin on kyllä ikävä Boitsua, mut eiköhän se taas ala näyttäytymään. Pitää vähän sometaukoa välissä. ❤
 

Yhteistyössä