K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka S vaikuttaa tylsältä ulospäin, niin voihan se olla tosi huipputyyppi oikeasti. Ehkä heillä on sama arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet Boitsun kanssa. Eikä sitä tiedä kuinka villiksi meno yltyy, kun ovat kaksistaan.😜 Näillä saattaisi olla Rose leikeissä mukana ja ehkä Damonkin. Porukalla kivaa.
 
vierailija
Lueskelin noita Sadien fanitilejä twitterissä silloin kun S ei ilmestynyt sinne premiereen. Hänellå näyttää olevan todella ristiriitainen suhde julkisuuteen. Rakastaa näyttelemistä, mutta vihaa julkisuutta muuten. Fanit jo pelkäsivät, että saiko viimein tarpeekseen kaikesta julkisuudesta ja lopetti kokonaan. Eli B ei kyllä tule näkymään virallisesti missään hänen kanssaan ja varmasti vaikuttaa myös hänen some käyttäytymiseen.
En sano Btä pyrkyriksi, mutta varmasti haluaisi tuoda rakkaansa esille. Niinkuin joku tuolla eilen sanoi, se lippis ihan huusi, että kerro missä ja kenen kanssa olet ollut, ilman suoraan kertomatta.
 
vierailija
Tää onkin jännä kun S tosiaan on näkynyt useammankin ystävänsä somessa aivan normaalisti mutta ei Bn, jos B ja S ois "vaan" ystäviä niin eiks sillon vois näkyä senkin somessa ihan normaalisti tai jos Bllä ois sitä kuuluisaa pyrkyriyttä S kohtaan mitä täällä on useampikin sanonut niin kai se sitä sillon todellakin tois somessaan esille
No eivät varmaan ole kauheasti olleet tekemisissä eikä ole esim. mitään toista Usan matkaan niinkuin jotkut luulee
 
vierailija
Näyttääkö Sadie ja ystävänsä lihavilta? Jos B olisi ollut heidän kanssaan viettämässä aikaa niin tuskin olisivat olleet isoja annoskokoja rasvaravintoloissa mättämässä. Usassa on myös mahdollista elää hyvin terveellisesti ja varsinkin isoissa kaupungeissa on paljon kaikenlaista superfoodia tarjolla.
Viimeksikin B oli lihonut Usan reissulla, olin Lontoon konsertissa katsomassa oli maha selvästi isompi kuin yleensä, itsekään en usko toiseen matkaan
 
vierailija
Lueskelin noita Sadien fanitilejä twitterissä silloin kun S ei ilmestynyt sinne premiereen. Hänellå näyttää olevan todella ristiriitainen suhde julkisuuteen. Rakastaa näyttelemistä, mutta vihaa julkisuutta muuten. Fanit jo pelkäsivät, että saiko viimein tarpeekseen kaikesta julkisuudesta ja lopetti kokonaan. Eli B ei kyllä tule näkymään virallisesti missään hänen kanssaan ja varmasti vaikuttaa myös hänen some käyttäytymiseen.
En sano Btä pyrkyriksi, mutta varmasti haluaisi tuoda rakkaansa esille. Niinkuin joku tuolla eilen sanoi, se lippis ihan huusi, että kerro missä ja kenen kanssa olet ollut, ilman suoraan kertomatta.
Mikä lippis se B n lippis oli. En saanut selvää niistä kuvista.
 
vierailija
Munkin mielestä ihan normaalia somekäytöstä ja onhan B viime vuonna laittanut paljon kuvia myös niiden ”taviskavereiden” kanssa kun oli Sloveniassa. Se Tom Odellin bäkkärihehkutus oli söpöä fanipoikailua, ei mun mielestä mitään name droppailua. Jännä miten eri tavalla nähdään asiat.
Joo se oli just sellaista söpöä fanitusta. Tää juttu on kokonaisuutena ottaen niin ristiriitaista, kun yhdessä viestissä ollaan loukkaannuttu siitä, ettei B halua näkyä somessa ja seuraavassa syytetään pyrkyriksi, joka haluaa tuoda kaikki suhteensa esille. Joku sanoi ettei halua julkisuutta, vaan mainetta. Sama asiahan se tuossa tapauksessa olis jos se maine tulis muiden ihmisten kautta.

Toisekseen osa porukkaa ottaa tuon S jutun vähän liian vakavasti. Hyväntuulinen speku on hauskaa mutta jos se asia ärsyttää ja siitä pitää valittaa, niin kannattaisiko muistaa että se ei välttämättä ole totta edes. Musta suhde on yksi mahdollisuus ja kiinnostava sellainen, mutta ihan yhtä hyvin B:llä voi olla vaikka poikaystävä sieltä, jonka on S:n luona ollessaan tavannut tai sitten haluaa viettää aikaa kavereidensa kanssa siellä missä häntä ei tunneta ja ehkäpä vaikka deittailla ihmisiä. Me ei oikeasti tiedetä B:n syitä mennä sinne ja olla pois somesta.
 
vierailija
Viimeksikin B oli lihonut Usan reissulla, olin Lontoon konsertissa katsomassa oli maha selvästi isompi kuin yleensä, itsekään en usko toiseen matkaan
Nyt oli sen verran tiiviimmin Sadien joukkojen kanssa, että ei päässyt lipsumaan hampurilaisiin. Kasvattaakohan B nyt samanlaiset hippihiukset kuin Rosella on. B alkaa muuttua myös ulkoisesti, kun siellä USAssa ramppaa.
 
vierailija
Bojanille uutta, kun saa kulkea tuntemattomana USA ssa. En kyllä ihan ymmärrä, miten ne käytännössä järjestää kulkemisensa, kun Sadie on kuitenkin niin tunnettu. Onko aina isompi porukka reissussa, kun ovat ihmisten ilmoilla, niin että siinä joukossa yksi Bojan ei herätä huomiota.
 
vierailija
Vaikka S vaikuttaa tylsältä ulospäin, niin voihan se olla tosi huipputyyppi oikeasti. Ehkä heillä on sama arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet Boitsun kanssa. Eikä sitä tiedä kuinka villiksi meno yltyy, kun ovat kaksistaan. Näillä saattaisi olla Rose leikeissä mukana ja ehkä Damonkin. Porukalla kivaa.
Mun mielestä Sadiesta näkyy kyllä BTS- ja someklipeissä sellainen iloinen ja hassutteleva persoona, en ihmettele jos joku Bn kaltainen tyyppi häneen ihastuisi. Tai tykkäisi viettää hänen kanssaan aikaa kaverina.
 
vierailija
Mulle tulee tästä mieleen yksi keskustelu mitä vauvalla joskus käytiin. Joku paheksui kuinka joksut halusivat yhteiskuvaan kärtsän kanssa ja pitivät sitä just pyrkyryytenä. Samaan aikaan k itse oli postannut kuvan jonkun itseään suuremman julkkiksen kainalosta (sori, en millään muista kenestä oli kyse). Se jostain syystä nähtiinkin sille saavutuksena! No, toki siihen kommentoitiin, että ainahan tällaisissa tilanteissa joku on se suositumpi ja toinen tuntemattomampi.
Mäkin oon huomannut tän. Joksujen kohdalla on joittenkin mielestä pyrkyryyttä heti, jos ne haluaisi yhteistyötä isomman artistin kanssa (Kärtsän, ystävänsä) mut Kärtsän kohdalla se on vaan hienoa jos collab on isompi.
 
vierailija
Mun mielestä Sadiesta näkyy kyllä BTS- ja someklipeissä sellainen iloinen ja hassutteleva persoona, en ihmettele jos joku Bn kaltainen tyyppi häneen ihastuisi. Tai tykkäisi viettää hänen kanssaan aikaa kaverina.
Minustakin Sadie useimmiten vaikuttaa aika laimealta, mutta sitten näin hänestä jotain villimpiä hassutteluvideoita. En kyllä muista missä. Ja voisin kuvitella, että B lla ja Sadiella on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tähän vielä lisäksi, että jo USA itsessään tarjoaa niin paljon nähtävää. Toisella tavalla kuin esim. Suomi.
 
vierailija
Mäkin oon huomannut tän. Joksujen kohdalla on joittenkin mielestä pyrkyryyttä heti, jos ne haluaisi yhteistyötä isomman artistin kanssa (Kärtsän, ystävänsä) mut Kärtsän kohdalla se on vaan hienoa jos collab on isompi.
Koska K on yksinään jo kova ja hänessä on sellaista, että isommat nimet haluaa tehdä hänen kanssaan yhteistyötä. K ei myöskään roiku kenenkään suuremman nimen lahkeessa kiinni niinkuin nämä eräät.
 
vierailija
Mä en koe Bojania yhtään pyrkyrinä. Ei kai yksittäiset yhteiskuvat somessa siitä kerro. Jos Bojan esim. jatkuvasti tuuttais kuvia tapaamistaan julkkiksista ja puhuis heistä haastatteluissa, se ois jo outoa. Nytkin on tavannut vaikka ketä uusia julkkiksia, mutta me tiedetään se vain siitä, että B on alkanut seurata heitä instassa. Onko instassa julkkisten seuraaminen purkyriyttä?
Ei se olekaan. Ei ole yhtään sen tyyppinen. Osa noista ennakkoluuloista tulee niiltä jotka ei muutenkaan oo kiinnostuneita B:stä, eikä seuraa enempää edes ja uskovat sitten palstan juttuja täällä. Osa on niitä, jotka on pohjimmiltaan pettyneitä siihen ettei B laita omaa elämää tauolle ja odota K:ta, varattua miestä ikuisesti. Joillekin B tuntuu olevan joku marionetti, joka kiinnostaa vaan K:n kautta. Tuossa unohdetaan sekä B:n että K:n oma tahto kokonaan, halutaan että asiat pitäis mennä oman mielen mukaan. Nää on siis asioita joita on täällä eri keskusteluissa tuotu ilmi, en keksi omasta päästäni.
 

Yhteistyössä